گزیده خبر های 24 مهر 90 قسمت - 5
احمدی‌نژاد: منتقدان تعطیلی پنجشنبه‌ها درحال پرکردن تعطیلات خارج از کشور خود هستند/ در سطح جهان در هر مذهب و دینی به وجود امام رمان اعتقاد دارند

خوب این موضع پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور ضمن اینکه مرتبط به جنگ قدرت و ثروت دارد . از سوی دیگر نوعی هم مچ گیری روشنگرانه به سبک سر پل خر بگیری است که نسبت به منتقدان یا حامیان ولی وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران کودتا گر و شرکای دزد و غارتگر شان می باشد که همراه با فاش کردن ماهیت و عوامفریبی ودو رو بودن شان می باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدی‌نژاد در دومین نشست از پنجمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور که صبح روز یکشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس گفت: به اعتقاد من باید نام تعطیلی را برداشت چرا که تعطیلی به معنای معطل ماندن است اما هم اکنون دانش‌آموزان در کنار خانواده و همراه با آنها هستند که این خود یک نوع کار است و به معنای تعطیلی نیست.احمدی نژاد با اشاره به روشنفکرانی که از تعطیلی پنجشنبه ها انتقاد می‌کنند تصریح کرد: همه این افراد رد پایشان در مکان‌های تفریحی کشور است و هم اکنون در حال پر کردن جدول خارج از کشور خود هستند و در نهایت ادای روشنفکرها را در می‌آورند و می‌گویند تعطیلی پنجشنبه‌ها به ضرر کشور است.وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت : برخی از انسان‌های کندذهن فکر می‌کنند امام زمان تنها برای شیعیان است و یک عده‌ای دیگر تصور می‌کنند برای کل مسلمانان است اما این طور نیست امام برای همه است و من با گفتگویی که با افراد گوناگون در سطح جهان داشته‌ام به این حقیقت پی برده‌ام که تمام افراد در هر مذهب و دینی به وجود امام اعتقاد دارند و در ته دل به این واقعیت رسیدند که چنین شخصی هست و او خواهد آمد. توصیه می‌کنم با این امام خوب ارتباط برقرار کنید و از او کمک بخواهید.

تجمع کارگران معترض نساجی مازندران

گفته می شود تا کاخ ها ویران نشود کاخ ها بر افراشته نمی شود . بنابراین در شرایطی غارتگران سرمایه دار حامی دولت و رهبر منفور ونا مشروع ولی وقیح با افزایش واردات و رایج کردن سیستم دلالی وانگلی برای غارتگری هرچه بیشتر سخت مشغول فعالیت می باشند . طوری که برای شان مهم نیست که هرروز تعداد کارخانه ها یا واحد های تولیدی تعطیل و کار گران اخراج و بیکار می شوند . یا اینکه دستمزد نا چیز شان به تعویق می افتد و مجبور می شوند دست به تجمع اعتراضی بزنند به امید گوش های سنگین دشمن کارگر و حامی سرمایه داران باز شود.

ایلنا : صبح امروز تعدادی از کارگران نساجی قائمشهر که تعدادشان بیش از ۲۰۰ نفر بود از محل کارخانه بسمت فرمانداری قائمشهر راه افتاده وبا شعار (فریاد یا محمدا نمی‌رسند به داد ما) در مقابل فرمانداری با بستن خیابان اصلی شهر خواستار پاسخگویی فرماندار به حل نشدن مشکلات خود علیرغم وعده مسئولین شدند.تعدادی از کارگران اظهار داشتند: سرمایه گذار در مراسم جشنی که دوسال پیش در خصوص احیای نساجی مازندران برگزارشد قول داده بود که ظرف مدت دوماه مشکل مطالبات کارگران این شرکت را حل خواهد کرد ولی از آن زمان تا کنون دوسال گذشته است و قول ووعده ایشان هنوز عملی نگردیده وهرروز که می‌گذرد ما نسبت به آینده خود نگران‌تر می‌شویم.بنا بر این گزارش علی پیرفلک فرماندار قائمشهرنیز با حضور در جمع کارگران معترض نساجی مازندران با دعوت به آرامش کارگران وابراز تشکر از آن‌ها که طی این مدت صبوری نشان داده‌اند ،گفت: احضار سرمایه گذار در حدود واختیارات این فرمانداری نمی‌باشد ولی مسئولین شهرستانی واستان بجد پیگیر مسائل ومشکلات کارخانه نساجی مازندران هستند.وی در جمع کارگران گفت: در اواخر هفته جاری با حضور مسئولین استانی و مسئولین شرکت نساجی مازندران جلسه‌ای در تهران برگزار و به مسائل شرکت و مطالبات کارگران پرداخته می‌شود.قابل ذکر است کارگران نساجی مازندران بیش از 13 ماه است که حقوق دریافت نمی‌کنند ودر چند روز گذشته این کارگران یکبار در مقابل استانداری مازندران وامروزهم درمقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند

دستگیری ۹۱ حاجی با یک کیلو مواد مخدر

در کشوری که وقتی معتاد به مراسم حج اعزام می کند . معلوم نیست که چرا برخی اصرار دارند که ماستمالی کنند که رژیم از مافیای مواد مخدر مکزیکی و یک معتاد که گفته شده قرص روانگردان استفاده می کند ورابط سپاه قدس با انتقال محموله 1000 کیلو تریاک برای مافیای مواد مخدر مافیایی مکزیکی بوده است دست به چنین اقدامی برای طرح ترور سفیر عربستان در خاک آمریکا نمی زند؟
جهان : به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه طی یک هفته گذشته حدود 30 هزار نفر به حج تمتع مشرف شده‌اند، گفت: "با سلسله اقداماتی که در رابطه با کنترل مبادی خروجی در ایام حج تمتع امسال انجام شده است، 91 نفر در فرودگاه‌های کشور به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده‌اند."بنا به اعلام محمدمسعود زاهدیان از مجموع دستگیر شدگان در یک هفته نخست حج تمتع امسال، حدود یک کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است. این مقام مسئول توضیح داد 53 نفر از زائران دستگیر شده مرد و 38 نفر آنان زن بوده‌اند.پیش از این، مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرده بودند انتقال حتی یک گرم مواد مخدر از ایران به عربستان، باعث ممنوع‌الخروج شدن همیشگی افراد مجرم می‌شود. مسئولان عربستان نیز اعلام کرده بودند در صورتی که حجاج را با مواد مخدر در این کشور دستگیر کنند، مجازات‌های سنگینی از جمله "گردن زدن" در انتظار آنها خواهد بود.به گفته زاهدیان پرونده افراد دستگیر شده برای ابطال گذرنامه به مبادی ذی‌ربط ارسال خواهد شد و آنان برای همیشه ممنوع‌الخروج خواهند شد و نخواهند توانست به کشور خارجی دیگری مسافرت کنند.این مقام مسوول در ستاد تاکید کرد: "تمامی بارهای زائران توسط دستگاه‌های الکترونیکی، سگ‌های موادیاب، ایکس‌ری و بادی‌اسکنر کنترل می‌شود، بنابراین آنان توجه داشته باشند که هیچ نوع ماده مخدری را چه در بار همراه و چه در بار غیر همراه خود حمل نکنند؛ چرا که از خروج افرادی که به هر نحو حامل این مواد باشند جلوگیری می‌شود

.اعدام 6 زندانی در زندان مرکزی زاهدان.

در شرایط کنونی که رژیم جنایتکار آدمکش ضد بشری که از هر سو در داخل و خارج بشدت زیر فشار می باشد . به خصوص که جنگ قدرت و ثروت باندی مهار ناپذیر شده است و فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا قوز بالا قوز شده است . اکنون شتاب دادن صدور احکام اعدام قربانیان ناشی از ضعف مفرط و وحشت از قیام عمومی و تلاش مذبوحانه برای کنترل فضای انجاری می باشد.

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز شنبه 23 مهر ماه 6 زندانی در زندان مرکزی زاهدان به اتهام داشتن مواد مخدر اعدام شدند.یکی از اعدام شدگان دیروز، از شهروندان افغانستان بود. علیرغم گذشت 2 روز از اجرای حکم ضدبشری اعدام ،هنوز قوۀ قضاییه رژیم ولی فقیه از اعلام رسمی آن خوداری می کند.در طی چند هفتۀ اخیر موج لاینقطع اعدام ها در ایران ادامه دارد که بخش بسیار کوچکی از آن توسط رسانه های دولتی اعلام می شود و اکثر آنها بصورت مخفیانه صورت می گیرد.صادق لاریجانی منصوب ولی فقیه علی خامنه ای در قوۀ قضاییه که در اظهارات علنی خودش اعلام کرده است: « قضات اش مطابق منویات مقام معظم رهبری کار می کنند» دستور دهندۀ اجرای احکام ضدبشری اعدام در ایران می باشد. او که از جنایتکاران علیه بشریت است ، از زمان انتصابش به این سمت اعدام زندانیان سیاسی،اعدام نوجوانان ،اعدام های در ملاعام و اعدام های گروهی را به اجرا در آورده است .سه نفر در ایران به جرم قاچاق مواد مخدر و تجاوز جنسی اعدام شدند.به گزارش رسانه های ایران، سه نفر به جرم قاچاق مواد مخدر و تجاوز جنسی اعدام شده اند. دو نفر اول در زندان ساری و نفر سوم در ملاء عام در شهر مردوشت بدار آویخته شده اند.به گزارش ایسنا، ‌ اسدالله جعفری دادستان عمومی و انقلاب ساری، اتهام دو فرد اعدامی را که سحرگاه امروز به دار آویخته شدند، جرایم مربوط به مواد مخدر عنوان کرده است.

ثمره هاشمی: ادعای اخیر آمریكا بخاطر فرار از پاسخ به سوالات احمدی‌نژاد در سازمان ملل است

پس با این حساب که این خواهر زاده ی نایب رئیس بازار مکاره محمد رضا باهنر کرده است. باید گفت که طراح اصلی طرح تروریستی لو رفته ی سفر عربستان در آمریکا پاسدار احمدی نژاد است .چون پاسدار گماشته احمدی نژاد متخصص خالی بندی و وارونه گویی می باشد ود ستیار ارشدش هم نشان داده از این تخصص بر خور دار می باشد

فارس : دستیار ارشد احمدی نژاد گفت: آمریكا و اروپا با متهم كردن جمهوری اسلامی ایران قصد دارند افكار عمومی جهان را نسبت به وقایع داخلی خود منحرف كنند.مجتبی ثمره‌هاشمی با اشاره به طرح توطئه جدید آمریكا و اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ترور سفیر عربستان در آمریكا اظهار داشت: آمریكا و اروپا بعد از جنبش ضد سرمایه‌داری در این دو قاره و گسترش روز افزون آن قصد دارند با طرح این موضوع، ضمن منحرف كردن افكار عمومی جهان، برای خود فرصتی در جهت چاره‌اندیشی در مقابله با جنبش ضد سرمایه‌داری ایجاد كنند.وی تصریح كرد: آمریكا و اروپا خود به پوچ بودن این طرح واقفند و بسیاری از سیاستمداران و صاحب نظران و اندیشمندان بر پوچ، سطحی، واهی و دروغین بودن آن اذعان دارند.ثمره‌هاشمی ادامه داد: آنها همچنین از پاسخ به سوالات محمود احمدی‌نژاد در صحن علنی سازمان ملل فرار كرده و در آخر بتوانند با برهم زدند روابط دو كشور مهم ایران و عربستان در منطقه دخالت بیشتری داشته و نبض بیداری اسلامی را در دست بگیرند.