دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 25 مهر ماه سال 1390

نقد وبررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " تاريخ در چند قدمي پيچ بزرگ ! "

"کیست که نداند مگر از زمان کودتای خرداد 88 چه مدت گذشته است که در تظاهرات های ضد حکومتی پس از آن چه اتفاق در ایران افتاد که با وجود سرکوب شدید ولی این تظاهرات 18 ماه ادامه یافت که اکنون منجر شده است که فریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای واصل ولایت وقیح که توی خیابان ها سر داده شد، نه این منفوریت فراموش شده، بلکه تبدیل به محبوبیت برای وی شده است که این سربازجوی شکنجه گر و پرونده ساز و وارونه گوی ادعایش را کرده است ؟"

چند روزی بیش نبود که روز قبل از سفر ولی وقیح منفور ونامشروع پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری با یادداشت روز خود وارد صحنه شد تا موضوعات ومخاطبان مورد نظر با تعیین خط و خطوط گفتار وسخنرانی ولی وقیح منفور و نا مشروع را برایش ترسیم نمود که چه بگوید . اکنون مسئولیت ادامه ی همان سیاست با تملق وچاپلوسی بسیار مشمئز کننده را در یادداشت روز دیگری دنبال کرده است . چونکه مثل همیشه با گزینه برداری کلیشه ای و نقل قول کردن از چند چهره و شخصیت آمریکایی بعنوان فاکت مستند هدف خود علیه ی مخاطبان را دنبال و به تصویر کشانیده است. اما چون تناقض گویی کرده است . بنابراین سئوال است که گونه است که ادعا شده جمهوري اسلامي ايران اصلي ترين دشمن و كانون فعال تهديد عليه آمريكا در منطقه و عرصه بين المللي است و از دانيلون نقل قول کرده است که «مقابله با رژیم فاشیستی مذهبی ایران در فهرست اولويت هاي سياست خارجي آمريكا حذف نمي شود. ولی نگفته که چرا بطور معجزه آسا و امداد های غیبی در بیش از 3 دهه ی گذشته رؤسای جمهور ومقامات و وزرای امور خارجه ی آمریکا اقداماتی مرتکب شده اند یا سیاستی را اتخاذ کرده اند که نه علیه ی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی نبوده است ، بلکه به نفعش تمام شده و موجب تقویتش شده است البته اگر قرار باشد این اقدامات لیست شود تومار شود از حوصله ی این نوشتار ارج است . عجیب اینکه اینگونه اقدمات از سوی مقامات رژیم ضد بشری و قرون وسطایی ایران برای منحرف کردن اذهان عمومی و عادی جلوه دادن در پوشش سیاست ظاهری در زر ورق ضد آمریکایی ارائه شده است . همچنینچگونه است که میلیون ها نفر مردم معترض ناراضی ایرانی که پس از کودتای 22 خرداد88 با رأی من کجاست وارد خیابان شدند ؟ولی چون تظاهرات مسالمت آمیز با سرکوب شدید وضرب وشتم مواجه شد. در ادامه تبدیل به تظاهرات رادیکال با فریاد پژواک ضد حکومتی مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای واصل ولایت وقیح شد . اماا کنون سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری وارونه گوی پرونده ساز به شعور و فهم و تجربه ی بیش از 3 دهه ی مردم ناراضی از رهبر و دولت مردان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی توهین کرده است . چون اینان را متهم به در دام افتادن فتنه گران کرده است که طراح تحریک دشمن بیگانه آمریکا بوده است که سیاست خود را از سوی رقبای مغلوب متهم به فتنه گر به اجرا گذاشت و دلیل اثباتی اش را سرباز جو پاسدار شکنجه گر پرونده ساز این چنین نقل قول بانقالی کرده است:

"«سياست آمريكا در برخورد با ايران را تحولات دروني اين كشور تعيين مي كند. يعني رخدادها و تحولاتي كه در داخل ايران جريان دارد و يا در حال شكل گرفتن است به ما مي گويند، چه بگوئيم، روي كدام نقطه تمركز كنيم و از كدام حركت و يا جريان سياسي حمايت كنيم»! مشاور امنيت ملي آمريكا، حمايت از جنبش سبز!!- فتنه آمريكايي اسرائيلي 88- را در همين راستا ارزيابي كرده و از ناكامي اين حركت با تاسف ياد مي كند.- توماس دانيلون در همان نشست توجيهي كه در گرماگرم انقلاب ها و تحولات اسلامي منطقه تشكيل شده بود و سقوط بن علي در تونس و حسني مبارك در مصر را به دنبال داشت، تاكيد مي كند «امروزه براي آمريكا هيچ اولويتي بالاتر و بااهميت تر از اين نمي شناسيم كه از تبديل ايران به يك «الگو» براي ملت هاي مسلمان منطقه جلوگيري كنيم» و در توضيح اين «اولويت» مي گويد «به خاورميانه و شمال آفريقا نگاه كنيد، اندونزي و مالزي و پاكستان و حتي تركيه را هم ناديده نگيريد. ملت هاي مسلمان در كشورهاي اسلامي بعد از تحولاتي كه شاهد آن هستيم در آستانه يك انتخاب تاريخي قرار گرفته اند و الگوي ايران را به عنوان «نقطه ايده آل» پيش روي خود دارند. و همين نگراني جدي است كه پيشگيري از الگو شدن ايران را به اولويت اصلي ما در خاورميانه تبديل كرده است».!هانتينگتون زنده نبود تا ببيند كه «بني فتنه» و «بني انحراف» چگونه توصيه او را وانهادند و به توصيه مشترك «ريچارد رورتي، جرج سوروس و جين شارپ» هويت واقعي و مشمئزكننده خود را بيرون ريختند و چه زود به آخر خط رسيدند"

باز هم برای رفع ابهام و رسوا کردن بیشتر مدعی وارونه گوی سئوال است که جمعیت کشور چند میلیون می باشد که پاسدار متملق و چاپلوس وارونه گوی مدعیست قلب تمامي مردم ايران در پيوند با خامنه ای منفور ونامشروع مي تپد که وی را امام نا میده است؟عجیب تراینکه وی را آينه تمام نماي همه مردم ايران یا اینکه و همه مردم ايران در وی خلاصه شده است ؟ اگر این ادعای کمدی وارونه یا دروغ شاخدار واقعیت دارد چرا یک همه پرسی آزاد در مورد ضریب محبوبیت یا منفوریت وی برگزارنمی شود تا مشخص شود این قلب چگونه می تپد؟ ضمن اینکه رسوا می شود هر که در او خش می باشد؟ همچنین این همه ارگان های سر کوبگر برای چیست که چاشنی بر گزاری سیستماتیک مانور و رز مایش وهمایش های نظامی و پاسداری و بسیجی و انتظامی با نمایش های ادامه دار آزمایش های موشک های دور و متوسط و کوتاه برد ناشی از چیست ؟ مهمتر اینکه شرایط حکومت نظامی اعلام نا شده وتحمیل شده همگام با ضرب وشتم و بازداشت و زندان و شکنجه واعتراف گیری و اعدام های پنهان و علنی برای چیست؟ به ویژه اینکه برای چه رهبران رقیب در حصر خانگی بسر می برند؟ یا اینکه رهبری که اینقدر محبوبیت و جذابیت دارد .برای چه وحشت از عدم پذیرش نماینده ی گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در ایران برای باز دید از زندان ها وتهیه گزارش دارد؟ جالب اینکه در ادامه ی تملق گویی مشمئز کننده اش سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری اعتراف کرده است که با گزارشگر شبکه تلویزیونی دشمن بیگانه سی ان ان در دفتر یا دخمه کارش دروغ نامه ی کیهان گفتگو داشته و پیام داده بود که بازگویی آن را چاشنی تبلیغاتی سفر ولی وقیح منفور ونا مشروع به کرمانشاه کرده است تا موجب فاش شدن مخالفانش شود که می گویند مردم از وی تنفر دارند ولی اینگونه نیست . خلاصه مثل همیشه یقه ی رقیب مغلوب متهم به فتنه ی 88 را گرفته که دارای پایگاه اجتماعی نیستند. یا اینکه خطاب به رفسنجانی که گفته بود باید کاری کرد که اعتماد از دست رفته ی مردم به نظام باز گردد. علیه اش برگ برنده رو کرده است. در نهایت در پایان این چنین جریان متهم به انحرافی درون دولت را هم بی نصیب نگذاشته است:

" انبوه متراكم جمعيت در استقبال بي نظير از رهبرمعظم انقلاب در سفر ايشان به كرمانشاه كه پيش از اين در سفر حضرت آقا به شهر مقدس قم و ساير نقاط اين مرز و بوم نيز تجربه شده بود، براي هيچ ناظر بي طرف و حتي دشمنان نشان دار و بيماردل، كمترين ترديدي باقي نمي گذارد و اجازه كمترين ترديدي نمي دهد كه قلب تمامي مردم ايران در پيوند با امام خامنه اي مي تپد. تا آنجا كه امام خامنه اي آينه تمام نماي همه مردم ايران و همه مردم ايران در امام خامنه اي خلاصه مي شوند. شرح اين دلدادگي، مثنوي هفتادمن كاغذ است و به درازا مي كشد بي آن كه نقطه پاياني داشته باشد و كوتاه سخن «چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است»؟ چند سال پيش، خبرنگار شبكه تلويزيوني CNN از نگارنده پرسيد، نسبت ميان آيت الله خامنه اي و امام خميني را چگونه مي بيني؟ و پاسخ اين بود كه «روح مطهر امام خميني از كالبد جوان امام خامنه اي طلوع كرده است» و به قول شاعر نكته سنج عرب «روح او، روح من و روح من، روح اوست و عجيب آن كه يك روح در دو بدن حلول كرده است».مردم كرمانشاه در استقبال بي نظير و مثال زدني خود كه نمونه اي بارها تكرار شده و بارها تكرار شدني در جاي جاي ايران اسلامي است، به دشمنان بيروني نشان دادند- بخوانيد فهماندند- كه نه فقط بر پيمان الهي خود با انقلاب اسلامي كه وجود مبارك امام خامنه اي جلوه ملكوتي آن است، پابرجا هستند، بلكه با درك شرايط حساس كنوني بارها بيشتر و فراتر از هميشه بر اين پيوند و پيمان تاكيد مي ورزند. پيوند به نمايش درآمده مردم و رهبري بار ديگر و براي چندمين بار به اصحاب فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 نشان داد كه نه فقط كمترين پايگاهي در ميان مردم ندارند، بلكه فقط از صدقه سر رهبري و به احترام ايشان است كه علي رغم آنهمه وطن فروشي و خيانت و جنايت هنوز فرصت حضور- بخوانيد زندگي نباتي- در كشور را دارند. آيا در اين حال و هوا كه به وضوح شاهد آنند، مسخره و خنده دار نيست كه در يك جنگ زرگري و بازي كودكانه براي شركت در انتخابات شرط و شروط هم مي گذارند؟!حماسه بي نظير كرمانشاه پاسخي دندان شكن به كساني بود كه از كاهش اعتماد مردم به نظام سخن مي گفتند و با اظهارات بي پايه خود بر صدر اخبار رسانه هاي بيگانه مي نشستند و به خيال خويش توصيه مي كردند كه بايد اعتماد از دست رفته مردم به نظام بازگردانده شود! و براي بازگرداندن اين اعتماد- به قول آنها كاهش يافته!- به نسخه اي اشاره مي كردند كه فلان تاريخ در نماز جمعه تهران ارائه كرده بودند! اكنون بايد به اين آقايان گفت؛ بهتر است در فكر نسخه اي براي توبه خود و پذيرش آن از سوي مردمي باشيد كه زلال انديشه و بصيرت و استحكام پيمان آنان با ولي امر مسلمين را پاس نداشتيد و در بزنگاه آزمون بزرگ فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 از دوستان گسستيد و با دشمنان همنوا شديد! حماسه اخير پيام كوبنده اي براي جريان انحرافي نيز داشت كه با بهره گيري انگل گونه از رانت هاي ثروت- بخوانيد بيت المال- و قدرت، هر از چندگاه با حاشيه سازي هاي سفارشي، به دشمنان اميد از دست داده بيروني و اصحاب از نفس افتاده فتنه 88، تنفس مصنوعي مي دادند"

در خاتمه اینکه برای ترسیم جایگاه ولی وقیح منفور ونا مشروع و ضد مردمی بودنش که چگونه می باشد . آنگونه که جای هیچگونه شک و ابهامی را باقی نمی گذارد این است که چرا آنچنان وی مفلوک شده و به پیسی و افلاس افتاده است که گذشته از بسیج کردن نیرو وساندیس خوران و اعزام شان به کرمانشاه از سوی پاسداران کودتا گر و بسیجیان تا که وانمود شود وی دارای پایگاه وسیع اجتماعی می باشد ، در صورتی که اکنون نه نیاز به تبلیغات و تمجید و تملق گویی عنصر پلیدی همچون سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری وارونه گوی و پرونده ساز دارد که اگر چنانچه ضریب منفوریت وی در اذهان عمومی به خصوص در بین قشر سیاسی و تحصیل کرده واهل قلم بیشتر از خود ولی وقیح منفور و نا مشروع نباشد، هر گز کمتر هم نیست . بد تر اینکه نسخه محتوای سخنرانی و تعیین سمت وسویش را قبل از سفر وپس از سفر وی در یاداشت های روز خود در دروغ نامه ی کیهان وی تهیه و تنظیم می کند. از طرف دیگرچون رگ خواب یا خصلت خوششحال شدن و به وجد آمدنش ازاپلوسی و تملق گویی کردن ولی وقیح منفور ونا مشروع را به خوبی می داند . پس آگاه هست که باید چگونه با تمجید و ستایش گری چاپلوسانه ی تاکتیکی و تبلیغاتی کردن از وی بتواند تیغ بر زیر جل و دم وی بگذارد تا که در بر منبر موقع روضه خوانی کردنش جفتک پرانی و عربده کشی علیه ی مخاطبین داخلی وخارجی بکند که وی در یادداشت روز وی به آنان اشاره کرده یانام برده است . اگر نه کیست که نداند مگر از زمان کودتای خرداد 88 چه مدت گذشته است که در تظاهرات های ضد حکومتی پس از آن چه اتفاق در ایران افتاد که با وجود سرکوب شدید ولی این تظاهرات 18 ماه ادامه یافت که اکنون منجر شده است که فریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای واصل ولایت وقیح که توی خیابان ها سر داده شد نه این منفوریت فراموش شده، بلکه تبدیل به محبوبیت برای وی شده است که این سربازجوی شکنجه گر و پرونده ساز و وارونه گوی ادعایش را کرده است ؟

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900725/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 25 مهر ماه سال 1390
تاريخ در چند قدمي پيچ بزرگ ! (يادداشت روز)