گزیده خبر های 25 مهر 90

با سفارت انگليس برخورد شود

چه جالب این پاسدار با واکنشی که از خود نشان داده ثابت کرده است که چقدر درست گفته می شود چوب که بر داشته شود گربه دزده پا به فرار می گذارد؟

اعتماد : سردار سرتيپ پاسدار سيدمسعود جزايري، رييس ستاد تبليغات دفاعي كشور قرار گرفتن نامش در ليست تحريم اتحاديه اروپا را يك كار بچگانه و مضحك خواند و خواستار آن شد كه وزارت امور خارجه به سرعت در برابر اينگونه اقدامات كه با لابي «صهيونيستي- انگليسي- امريكايي» شكل مي‌گيرد موضع‌گيري جدي كند. وي در واكنش به قرار گرفتن نامش در فهرست تحريم اتحاديه اروپا اظهار كرد: به لحاظ شخصي اين اقدام اتحاديه اروپا را يك كار بچگانه و مضحك مي‌دانم. به گفته جزايري هم‌اكنون وقت آن رسيده است كه با سفارت انگليس در تهران به عنوان يك مركز توطئه و جاسوسي برخورد لازم صورت گيرد.

احتمال كناره‌گيري ضرغامي از رياست صدا و سيما پاستور يا بيمارستان؟

کسالت بهانه است . ونکه وی که از ولی وقیح منفور و نا مشروع منقلی علیل بیمار تر نمی باشد که مجبور به کناره گیری شود ، بلکه بدلیل جنگ قدرت و ثروت باندی وگرایش وی در برخی از برنامه های سازما پشم و شیشه به نفع پاسدار گماشته احمدی نژاد است که مورد خوشآیند مخالفان کودتاگر واقع نشده است که تصمیم گرفته اند وی برود یا اینکه تجدید نظر در پخش برنامه های سازمان پشم و شیشه شود

الف : نگراني‌ها درباره سلامتي عزت‌الله ضرغامي موجب شده تا احتمال خداحافظي او از كسوت رياست سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي تا پيش از پايان سال قوت بيشتري بگيرد. احتمال كناررفتن ضرغامي از رياست سازمان صدا و سيما از آنجايي آغاز شد كه او در جريان سفر كاري به اوكراين به علت انسداد شراين و حمله قلبي سفر خود را نيمه‌كاره رها كرده و با هواپيماي رياست‌جمهوري به تهران بازگشت، نگراني‌ها درباره وضع جسماني و سلامتي وي با توجه به مشغله زياد او در جايگاه رياست صداوسيما، به وجود آمده است.

مجتبی ثمره : بزرگ‌ترین هدیه خداوند به ملت ایران ولایت فقیه بود

اگر چنانچه این خواهر زاده ی زد و بندچی و کار چاق کن نایب رئیس بازار مکاره محمد رضا با هنر است که عضو باند مافیایی غا رتگر انگلیسی مؤلفه می باشد این چنین . با دست ابریشم یزدی بر دست گرفتن بیضه مالی ز ولی وقیح منفور ونا مشروع نکند چگونه می تواند خالی بندی و وارونه گویی کند تا از موقعیت خود و داعی جان ناپلئون اصول گرایش دفاع کرده باشد.

مجتبی ثمره هاشمی٬ مشاور و دستیار ارشد محمود احمدی‌نژاد گفته که رئیس دولت دهم فردی «ولایتمدار» بوده و «بزرگ‌ترین هدیه خداوند به ملت ایران ولایت فقیه است.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، آقای ثمره هاشمی افزوده است: «مهم‌ترین ویژگی شاخص دولت محمود احمدی‌نژاد ولایتمداری و توجه جدی و عملی به رهنمودهای ولی فقیه است.»

محتشمی پور در دادگاه انقلاب دفاع نکرد

لابد ایشان به نفع همسرش اینکار را کرده است . چون این روز ها سلسله مقالات از سوی مصطفی تاج زاده از درون زندان بر روی سایت جرس و کلمه بازتاب داده می شود . طوری که مورد تمسخر سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در طنز هجو ولمپن گویی گفت و شنود دروغ نامه ی کیهن واقع شده است.

دادگاه فخرالسادات محتشمی پور امروز درحالی برگزار شد که وی حاضر به دفاع از خود نشد. به گزارش تحول سبز، دادگاه فخرالسادات محتشمی پور صبح امروز یک شنبه، در حالی به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد که وی در اعتراض به عدم رسیدگی به شکایات همسرش و مظالمی که در این مدت بر تاج زاده و خانواده وی رفته است حاضر به دفاع از خود نشد. او به دلیل فشار قاضی بر وکلای مدافع ناچار شد تا وکلای خود را نیز عزل کند تا مانع فشار بیشتر قاضی بر آنها شود. اتهام این عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی، شرکت در تجمعات غیرقانونی و تبلیغ علیه نظام اعلام شده است و با توجه به عدم ارائه دفاعیه حکم وی به زودی صادر خواهد شد. گفتنی است قاضی مقیسه در مقابل اعتراض محتشمی پور به عدم رسیدگی به شکایات همسر دربندش، تاجزاده را مجرمی محکوم خوانده و برخوردهای صورت گرفته با وی را به دلیل ایستادگی اش در مقابل نظام عنوان کرده است.

نگهداری بازداشت شدگان مراسم افطاری در یک اتاق ۳۰ متری

اوایل انقلاب گفته می شد که وزیر آموزش و پرورش مشکل بی سوادی از طریق اعزام به جنگ و وزیر مسکن معضل بی مسکنی را از طریق اعدام یا کشته شدن در جنگ گوری در گورستان به اینان دادن حل نمودند. از سوی دیگر برای اینکه زندانبانان و دژخیمان زندان ها نشان دهند که کمون را قبول دارند و پای بند عدالت بدون تبعیض مدل اصول گرایی هستند. بنابراین با زندانیان یا قربانیان در بند اینگونه رفتار می کنند

هرانا : ابراهیم ایمانی برادر علی ایمانی یکی از بازداشت شدگان مراسم افطاری محله قوم تپه تبریز که هم اکنون در زندان مرکزی این شهر بسر می‌برد در گفتگو با گزارشگر هرانا در رابطه با آخرین وضعیت بازداشت شدگان گفت: بازداشت شدگان در حال حاضر در زندان تبریز بسر می‌برند و حدود دو ماه هست که در بازداشت بسر می‌برند مسئولین زندان برای اعمال فشار بیشتر روزهای ملاقتشان را تغییر می‌دهند. وی در ادامه گفت: دو بار تا کنون موفق شدیم با علی ایمانی ملاقات کنیم ولی من خودم نتوانستم ملاقات کنم هر بار هم می‌رویم یک بهانه‌ای تراشیده می‌شود، یک روز می‌گویند در بند مالی است و یک روز هم می‌گویند در قرنطینه است.وی در پایان در خصوص محیط زندان تبریز گفت وضعیت غذای زندان طوری است که خانواده‌ها مجبور هستند برای تغذیه ایشان به زندان پول ارسال کنند محلی که این‌ها را نگه داری کردند یک اتاق ۳۰ متری است که ۴۰ نفر را آنجا قرار داده‌اند و شرایط بسیار اسفباری در آنجا حکم است.

تهدید به حذف فیزیکی وبلاگ نویس زندانی

سربازجویان یا دژخیمان پیشنهاد دهنده یا تصمیم گیرنده در سیاه چال ها ثابت نموده که پیرو راستین خمینی شیاد می باشند. زیرا وی گفت بشکنید قلم ها بدوزیاد دهان ها را و به بندید روزنامه های به زعم وی فاسد را اکنون پیروانش مسئولانه تر با این تأکید خمینی شیاد بر خورد می شود.

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"وبلاگ نویس زندانی در شرایط حاد جسمی در میان زندانیان عادی و خطرناک قرار دارد.وبلاگ نویس زندانی محمد رضا پورشجری تنها زندانی سیاسی است که بدستور بازجویان وزارت اطلاعات به زندان ندامتگاه کرج منتقل شده است تا تحت فشارهای شدید جسمی و روحی قرار گیرد. او را درحالیکه در شرایط حاد جسمی بسر می برد در سلولی همراه با باندهای مافیای زندان قرار داده اند و دائما از طرف این باندهای مافیایی مورد تهدید و اذیت و آزار است . این باندهای مافیایی زیر نظر مسئولین زندان عمل می کنند .روز یکشنبه 24 مهرماه خانواده اش با وی برای مدت کوتاهی بصور کابینی ملاقات کردند.شرایط او بسیار حاد می باشد و تحت فشارها و تهدیدهای پاسداربندها قرار دارد