تصاویر و اسناد روشنگر 11 مهر 90

احمدی‌نژاد؛ رجایی دیگر است!

باز هم مچ گیری و روشن گری دیگری که در مورد پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور در سایت شفاف وابسته به شهر دار تهران نمایش داده شده است . برای اینکه هدف بازتاب دادن تصاویر حضور محمد علی ر جایی و پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل است که یکی تنها رفته است و دیگری همراه با هیأت خانوادگی 100 نفره بوده است . بنابراین مچ گیر یک تیر و دو نشان زده است . زیرا هم پاسخ به حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد داده است که از پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور رجایی دوم یاد می کنید بدانید که چقدر اختلاف وجود دارد؟ هم اینکه زیرآب ادعای ساده زیستی دولت را زده است که حضور در سازمان ملل چه ارتباطی به سفر خانوادگی رئیس جمهور و اعضای دولت همراهش دارد؟

چرا رئیس جمهور در این سفر با هیاتی که طبق خبرهای منتشره 100 نفره بوده است به نیویورک رفته و بدتر از همه این که تعدادی از فامیل های خود و اعضای کابینه مانند خانواده های مشایی و بقایی و ... را نیز با هزینه بیت المال به این سفر کاری برده است؟! مگر سفر سازمان ملل جای پسر و عروس و مادر زن آقازاده معزز و ... است و مگر مردم ایران چه تعهدی نسبت به این خاندان دارند که باید هزینه سفر آنان به نیویورک را نیز بپردازند؟!به گزارش شفاف، عصر ایران با مقایسه حضور احمدی‌نژاد و رجایی در سازمان ملل، نسبت به رعایت شعارهای عدالتخواهانه‌اش تذکر داد.عصر ایران نوشت که زمانی که محمود احمدی نژاد ،‌کاندیدای ریاست جمهوری شد، ستاد انتخاباتی او برای معرفی این کاندیدای گمنام از یک نام بزرگ شهید رجایی استفاده کرد،6 سال از آن روزها می گذرد و روز به روز عیان تر می شود که رجایی در همان 8 شهریور 60 به شهادت رسید و هرگز در 4 تیر 84 در قالب احمدی نژاد ظهور نکرد.عصر ایران با توصیف سفر رجایی به نیویورک نوشت: پس از طرح مسأله جنگ ایران و عراق در سازمان ملل و ضرورت شرکت نماینده ایران در جلسات آن سازمان، آقای رجایی نخست وزیر، تصمیم گرفتند شخصا به شورای امنیت رفته، نقطه نظرهای دولت ایران را بیان نمایند. ایشان که از چند روز قبل در جبهه جنگ حضور داشتند، عصر روز پنجشنبه بیست و پنجم مهر ماه ۵۹ از مناطق جنگی با هواپیما وارد فرودگاه مهرآباد شدند و پس از انجام مصاحبه مطبوعاتی در فرودگاه ، در رأس هیأتی مرکب از برادران: بهزاد نبوی وزیر مشاور در امور اجرایی، گودرز افتخار عضو شورای نگهبان، یک نفر از وزارت امور خارجه، ۳ نفر از دفتر نخست وزیر و چهار نفر خبرنگار و فیلم‌بردار از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری پارس ، عازم نیویورک شده پس از ۱۳ ساعت پرواز، در ساعت هشت صبح جمعه به وقت تهران (نیم ساعت پس از نیمه شب به وقت نیویورک) وارد آن شهر شدند.هیات همراه شهید رجایی در سفر نیویورک 10 نفره بوده است که 4 نفرشان نیز خبرنگار و فیلمبردار بوده اند و البته دوستان و آشنایان و اقوام و همسایه ها شال و کلاه نکرده بودند تا با رئیس دولت به نیویورک بروند و جاهایی که بخه خواب هم نمی دیدند را با پول ملت ببینند! سفر هم به لحاظ دیپلماتیک ،‌ سفر موفقی بود و شهید رجایی در سازمان ملل بیش از آن که از این سو و آن سوی جهان بگوید درباره ایران گفت و "صدای ملت ایران" بود.حال این رفتار شهید رجایی را مقایسه کنید با رفتار کسی که حتی برای نوه اش نیز درخواست ویزا کرده بود تا او را با خود به نیویورک ببرد و حتی همسران رئیس دفتر و معاون رئیس جمهور هم در این سفر به عنوان "هیات همراه"‌ حاضر بوده اند!

افشاگری های جناح احمدی نژاد آغاز شد : توکلی چگونه "دکتر توکلی" شد؟! + تصاویر اسناد

مشخص است که در رژیم ضد بشری و قرون وسطایی که از رأس تا ذیل آلوده به فساد است و عوامفریبی و دین فروشی و غارتگری و جنگ افروزی سیاست حاکم و رایج می باشد و 33 سال است که چنین سیاستی به پیش برده شده است. همچنین مدارک قلابی دکترا سازی هم موضوعی مرسوم می باشد. اکنون که جنگ قدرت و ثروت در همه سطوح به خصوص میان نهاد ها همچون بازار مکاره با دولت سخت با لا گرفته است . بنا براین اکنون از سوی سایت های حامی دولت مدعی ساده زیست پاسخ به تهاجمات احمد توکلی رئیس کمیسیون پژوهش های بازار مکاره داده شده است . یعنی سند بورسیه دانشجویی وی به دولت فخیمه ی انگلیس رو شده است . البته اوایل انقلاب احمد توکلی بود که جزو افتخارات وی در زندان زمان شاه آفتابه پر کن آقای منتظری بوده است . همچنین مدتی هم وزیر کار بود که بدلیل گرایش و نزدیکی به باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه ی عسگر اولادی بشدت موضع ضد کار گری داشت و آشکارا از کار فرمایان سرمایه دار علیه کارگران دفاع می کرد . همینطور معلوم است که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت باید بمرور منتظر افشا گری های بیشتری پیرامون اعضای باندهای مافیایی در گیر جنگ قدرت و ثروت بود.

سایت دولت ما dolatema : ماجرای "دکتر" شدن احمد توکلی ، وزیر کار کابینه میرحسین موسوی و رییس فعلی مرکز پژوهشهای مجلس که انتقادهای کینه جویانه وی ازرییس جمهور ، آن هم با ژست عدالت خواهی ! تمامی ندارد، در نظام آموزشی کشور یک تراژدی است. چگونه کسی با یک نامه به وزیر علوم وقت (دکتر معین) بورس فوق لیسانس میگیرد و با مدرک دکترا برمیگردد، مدرک دکترایش معادل ارزیابی میشود و سپس همه جا نان دکترا میخورد، چگونه کسی فرزندانش را به خارج کشور نمیبرد و بعد درخواست ارز تحصیلی برای هشت نفر میکند و ...!به گزارش دولت ما ، آنچه در ادامه می بینید اسناد بورسیه احمد توکلی ، البته "دکتر"! احمد توکلی است .سند اول مربوط به فرم اطلاعات بورسیه شده هاست، آقای احمد توکلی بدون گذراندن کارشناسی ارشد مدرک دکتری گرفته است، ایشان به "دروغ" دارای "فوق لیسانس اقتصاد" از دانشگاه" شید بهشتی "معرفی شده و سند زیر موضوع را به خوبی ثابت می کند .جالتر آنکه ایشان در نامه ای که خود برای " معین" وزیر آموش عالی وقت می نویسند، درخواست خود را برای تحصیل در مقطع "کارشناسی ارشد" اعلام میدارند، ناگفته نماند که زمان تقریر نامه هنوز یک سال از فارغ التحصیلی ایشان در مقطع" کارشناسی" مانده است. سند زیر به خوبی گواه این مدعاست .در سند بعدی که در زیر آمده است، مشخص شده که ایشان بورسیه برای مقطع " کارشناسی ارشد" را اخد کرده و نه " دکتری " ، علاوه بر این ایشان به دلیل اینکه نتیجه آزمون زبان های خارجی را نداشته اند طبق قانون باید برای ایشان نمره صفر منظور میشد ، گفتنی دیگر اینکه در نامه زیر اشاره شده است که وی مجاز به همراه بردن 3 فرزند بوده است.با توجه به آنچه ذکر شده بود ایشان مجاز بودند تنها 3 فرزند را همراه با خود به انگلستان ببرند، اما وی در عملی خلاف قانون، 7 فرزند خود را برای سفر به انگلستان با خود همراه می سازد.در ایتدا درخواست احمد توکلی برای دریافت ارز متاهلی برای بورسیه با توجه به حضور خانواده وی در" ایران " و همچنین طبق" قانون " با مشکل مواجه شده و معاون وقت دانشجویی وزارت آموزش عالی با دریافت ارز متاهلی ایشان مخالفت می نماید. ( گرفتن ارز برای ۸ نفر که نرفته بودند!! !) اما همانطور که در بالای نامه پاراف شده است، همراهی و ارفاق لازم برای توکلی در نظر گرفته می شود! (بخوانید قانون و بند " پ " آنفرد یاد شده پس از دریافت مدرک دکتری ، متعهد می شود که این مدرک " معادل " است که در اینصورت اصل استفاده ایشان از مدرک دکتری مورد سوال می باشد و ایشان نمی توانند خود را " دکتر" بنامند.اما نکته تاسف و تاثر برانگیز اینکه ایشان با همین مدرک " معادل" و پر از " رانت " وارد کار می شوند !نکته پایانی ماجرای جناب آقای مدعی قانون و حق ملت ! اعتراف کتبی ایشان به تخلفات شان است،همناطور که در سند بالا مشاهده می کنید ، ایشان اعلام میدارند علی رغم اینکه به وی اعلام شده بود که گرفتن "دکتری" در حالی که " کارشناسی ارشد" اخذ نشده خلاف قانون است، ولی ایشان همچنان بر تخلف خودشان اصرار ورزیده و پس از دریافت "دکتری" این امر بر ایشان مسجل می شود.وی در ادامه ارزشیابی معادل از مدرک دکتری اش را نیز بی ارزش عنوان می نماید!