گزیده خبر های 13 مهر 90 قسمت -3

آیت‌الله مهدوی‌کنی در جمع خبرنگاران:مردود فتنه نباید در 7+8 باشد اما باید مشخص شود مردود کیست؟خبرگزاری فارس: دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: بنده هم معتقدم مردود فتنه نباید در 7+8 باشد اما باید مشخص شود مردود کیست؟

سئوال است که واقعاً در میان 80 میلیون جمعیت کشور عنصری بدرد خور تر از این آخوند فسیل ویلچری مهدودی کنی وجود ندارد تاکه صحنه گردان معرکه نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم شود؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در حاشیه مراسم ختم پدر حسن روحانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه برخی می‌گویند در 7+8 برخی مردودین فتنه حضور دارند، اظهار داشت: هر کسی که مردود است نباید در 8+7 باشد و من این مسئله را قبول دارم، ولی این مسئله که چه کسی مردود بوده است باید مشخص شود

حاشیه‌های اولین روز از سفر رئیس جمهور به همدان.احمدی رجایی، دست‌ بردار از مشایی.خبرگزاری فارس: برخی از مردم استقبال‌کننده از رئیس‌جمهور در سفر استانی همدان پلاکاردی با مضمون «احمدی رجایی، دست‌ بردار از مشایی» در دست داشتند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900713000888

به نظر می رسد که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت که همراه با رقابت و اختلافات است که تبلیغات بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم موجب حاد شدنش شده است . طوریکه برای خنثی فضای تبلیغاتی تور سفرهای ماراتون پر هزینه ی استانی رقبای کودتاگر از ترفند جو سازی جدید علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد با شعار احمدی نژاد رجایی دوم دست از حمایت مشایی بردار و تأکید بر مطیع رهبر بودنش استفاده می کنند .

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به استان همدان، محمود‌ احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در نود و دومین سفر استانی وارد استان همدان شد و مورد استقبال مسئولان و مردم این شهرستان قرار گرفت.* در مسیر استقبال از رئیس‌جمهور بنرهایی از عکس احمدی‌نژاد و تمثال‌ مقام معظم رهبری نصب کرده بودند. که بر روی آنها نوشته شده بود «احمدی‌نژاد دلاور است، مطیع امر رهبر است»، «صل علی محمد، سرباز رهبر آمد».* در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه شهدای قدس محل سخنرانی رئیس‌جمهور در شهرستان همدان، جوانی مشکل خود را به احمدی‌نژاد از دور گفته بود که رئیس‌جمهور بلافاصله دستور داد که او را برای انتقال حرف‌هایش به نزد رئیس‌جمهور بیاورند. اطرافیان رئیس‌جمهور نیز این جوان را به نزد رئیس‌جمهور بردند و این جوان مشکلات خود را با رئیس‌جمهور در میان گذاشت.* این جوان پس از درد و دل با رئیس‌جمهور به نزد خبرنگاران آمد و در خصوص مشکل خود گفت که ما کارگران شرکت صنایع تبدیلی الوند(بزرگ‌ترین تولید کننده نشاسته در خاورمیانه) هستیم. اما این شرکت که از سال 82 خصوصی‌سازی شده است تا الان تعداد 180 کارگر خود را به 32 نفر تقلیل داده و ما 32 نفر نیز نزدیک 15 ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌ایم و بنده این موضوع را با رئیس‌جمهور در میان گذاشتم قول مساعد تا هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.* در مسیر استقبال از رئیس‌جمهور در این میان یک نفر از اهالی استان همدان که همشهری حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش بود از عدم رسیدگی وزارت آموزش و پرورش به این شهرستان گله می‌کرد.* یکی از مشکلاتی که مردم استان همدان با خبرنگاران در میان گذاشتند بحث مسکن مهر و مشکل عدم تحویل به موقع مسکن مهر بود.* رئیس‌جمهور پس از دو ساعت و ده دقیقه از فرودگاه به محل سخنرانی رسید که این مسیر در شرایط معمول 20 دقیقه به طول می‌انجامد. با توجه به استقبال مردم از رئیس‌جمهور امروز صبح این مسیر 20 دقیقه‌ای دو ساعت و ده دقیقه به طول انجامید و هنگامی که رئیس‌جمهور وارد ورزشگاه شهدای قدس برای سخنرانی شد 5 هزار دانش‌آموز همدانی به مناسبت حضور رئیس‌جمهور سرود ولایت را با هم خواندند.* در بین مردم حاضر در ورزشگاه پلاکاردهای زیادی به چشم می‌خورد که جالب‌ترین آنها این بود؛ «احمدی‌ رجایی، دست بردار از مشایی»، «دولت بی‌مشایی دولت مردمی و ولایی است».یکی از حاشیه‌های جالب در حضور رئیس‌جمهور در میان مردم شهرستان رزن سردادن شعار (این احمدی حیدریه فدای سید‌ علیه) بود.

هفته نامه صبح آزادی توقیف شد

در رژیم ضد بشری قرون وسطایی استبدادی تک صدایی که ولی وقیح منفور ونا مشروع همکاره و بدون پاسخگویی به کسی می باشد .همین نام آزادی خودش جرم است وبرای توقیف کردنش کافیست

ندای سبز آزادی : ایزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته نامه " صبح آزادی " به دلیل آنچه « چاپ تصویر ضمیمه شماره 12 » عنوان شده است توقیف کرد.ظاهراً در این ضمیمه عکسی از هاشمی رفسنجانی به چاپ شده است.از زمان روی کار آمدن محمود احمدی نژاد، جامعه مطبوعاتی ایران بدترین دوران خفقان و سانسور خود را تجربه می کند. طی این مدت دهها روزنامه نگار دستگیر و روانه زندان شده اند.موج گسترده دستگیری روزنامه نگاران پس از انتخابات دور دهم ریاست جمهوری موجب خروج و مهاجرت بخش اعظمی از آنها به کشورهای غربی شده است.

ادعاي وزير دفاع انگليس عليه ايران

با اینگونه موضع گیری کردن وزیر دفاع انگلیس مشخص شده است که جنگ روانی علیه ی شبکه خبررسانی بی بی سی دولت فخیمه ی بدون پاسخ نمانده است .

وزير دفاع انگليس مدعي شد كه ايران خطري بزرگ براي انگليس محسوب مي‌شود.ليام فاكس در كنفرانس سالانه حزب محافظه‌كار در ادامه سياست‌هاي خصمانه غرب عليه ايران، گزينه اقدام نظامي براي متوقف كردن پيشرفت هسته‌ اي ايران را منتفي ندانست.وي پيش‌بيني كرد كه خيلي طول نخواهد كشيد كه عربستان سعودي، احتمالا مصر و شايد تركيه پس از ايران به قدرت‌هاي هسته‌يي تبديل شوند.وزير دفاع انگليس افزود: يك رقابت تسليحاتي جديد در يكي از خطرناك‌ترين مناطق جهان، جهان را در وضعيتي بسيار خطرناك قرار خواهد داد.

بازداشتچند تناز ویدئو کلیپسازان‌

عجیب و جالب است که پس از پخش فیلم مستند بیت رهبری از سوی شبکه ی تلویزیونی خبر پراکنی شبکه ی ماهواره ای بی بی سی به سراغ هر گروه وجریان وفردی در داخل کشور که رفته است که به ز اینان گفتگو یا چیزی ازش پخش و تبلیغ کرده است . زمینه ی تهاجم و بازداشت شان آماده شده است.

بنا بر ادعای سایت اقتدارگرا و امنیتی بولتن نیوز عده ای از ویدئو کلیپ سازان که با شبکه های ماهواره ای همکاری داشته اند و در داخل و خارج کشور برای خوانندگان و گروه های زیر زمینی و غیر مجاز، موزیک ویدئو های ساخته اند، بازداشت شدند.به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، این افراد به عنوان کارگردان و تهیه کننده، ویدئو کلیپ ها را در ایران و خارج کشور برای گروه 25 باند تهیه کرده اند و در میان بازداشت شدگان نام دو نفر کارگردان و تولید کننده سرشناس سازنده موزیک ویدئو های به نوشته این سایت "مبتذل" برای شبکه های ماهواره ای نیز دیده می شود.این دو نفر به نام های الف.س و ک.الف به عنوان کارگردان و سازنده فیلم ها، نقش زیادی در تولید انواع ویدئو کلیپ ها تولید شده برای شبکه های ماهواره ای داشته اند.بولتن نیوز نوشته است : فردی به نام الف.س که یکی از تولید کنندگان مشهور و شناخته شده ویدئو کلیپ برای گروه 25 باند بوده است، اقدام به فیلم برداری مخفیانه از صحنه های مبتذل در اطراف شهر مقدس مشهد برای این گروه کرده است.الف. س تاکنون تعداد زیادی موزیک ویدئوی مبتذل برای خوانندگان زیرزمینی و شبکه های ماهواره ای ساخته است و یکی از نفرات اصلی در بین بازداشت شدگان اخیر به شمار می رود.همچنین یکی دیگر از کارگردان های شناخته شده در بخش ویدئو کلیپ ها با نام ک. الف کارگردان آثار گروه 25 باند در خارج کشور و کشورهای اروپایی بوده که نامبرده بعد از ورود به کشور بازداشت شده است.