گزیده خبزهای 13 مهر 90

مشایی زیر تیغ جراحی رفت.خبرگزاری فارس: اسفندیار رحیم مشایی روز گذشته در بیمارستان پارسیان تهران تحت عمل جراحی Blepharoplasty (بلفارو پلاستی) برای رفع مشکل افتادگی پلک و خشکی قرنیه قرار گرفت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900713000246

چگونه مأمور وزارت بد نام سابق اطلاعات و رئیس دفتر رئیس جمهور مدعی اصول گرا پاسدار گماشته احمدی نژاد از سفر نیویورک سر از بیمارستان پارسیان برای جراحی افتادگی پلک چشم سر در آورد؟ مهمتر اینکه رقبایش هوایش را دارند ووی را سایه به سایه تعقیب می کنند تا ازش خبری کسب کنند و آن را آنتنی کنند.

یکی از مسئولان بیمارستان پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: اسفندیار رحیم‌مشایی روز گذشته در بیمارستان پارسیان تهران واقع در شهرک غرب تحت عمل جراحی Blepharoplasty (بلفارو پلاستی) قرار گرفت و دیشب در این بیمارستان بستری بود.وی اظهار داشت: مشایی روز گذشته در این بیمارستان تحت عمل (بلفارو پلاستی ) قرار گرفت که دلیل آن افتادگی پلک و خشکی قرنیه وی بود، لذا برای اینکه خشکی قرنیه و افتادگی پلک وی برطرف شود، این عمل انجام ‌و وی دربیمارستان بستری شد.وی یادآور شد: این برای بار سوم است که آقای رحیم مشایی در بیمارستان پارسیان تحت مداوا قرار می‌گیرد و هر بار دیابت و قند خون وی‌ کنترل ‌و چکاپ نیز انجام می‌شود.این مقام مسئول ادامه داد: قرار بود مشایی امروز صبح از بیمارستان مرخص شود.Blepharoplasty (بلفارو پلاستی) از لحاظ علم پزشکی اصطلاحا به جراحی افتادگی پلک، جراحی کشیدن پلک، جراحی ترمیم پلک،جراحی جوان سازی پلک و جراحی زیبایی پلک اطلاق می‌شود. جراحی بلفاروپلاستی معمولا یک عمل سرپائی است و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. انجام این عمل روی پلک بالا، باعث بالا کشیده شدن پلک‌ها و کاهش چین‌های پیشانی می‌شود. پف پلک پائین‌ و پوست اضافی و شل نیز برداشته می‌شود.

دستگیری مرجع تقلید قلابی جریان انحرافی

ادامه جنگ قدرت وثروت وبرچسب و اتهام زنی اکنون وارد مدارج دیگری شده است . چونکه به نظر می رسد دامن آخوند های مخالف ولی وقیح منفور ونا مشروع را گرفته است . برای اینکه اتهام مرجع تقلید قلابی جریان انحرافی درون دولت مطرح شده است . البته چون سناریو از سوی عوامل گمنام وزارت بد نام اطلاعات و پاسداران طراحی و پیگیری شده بنا براین تا کنون مرجع تقلید قلابی باز داشت شده هم نام ونشان ندارد.

مرجع تقلید قلابی جریان انحرافی دستگیر و پس از بررسی سوابق و عملکرد و ارتباطات وی در دادگاه محکوم شده است بر اساس شنیده های خبرنگار جهان نیوز فرد مدعی مرجعیت که سابقه بسیار ناسالمی نیز در کارنامه سیاسی و اخلاقی خود داشته است، مهمترین گزینه جریان انحرافی برای معرفی به جوانان و ظاهر سازی دینی برای تصمیمات غلط و فعالیت های فرهنگی بوده است.گفته می شود این مرجع تقلید بارها با سران جریان انحرافی دیدار داشته که در یکی از این جلسات راس جریان انحرافی تاکید داشته است که باید روی وی سرمایه گذاری شده و به جامعه معرفی شود. حسب شنیده های خبرنگار جهان وی در دادگاه به 10 سال حبس محکوم شده است.جریان انحرافی از بدو فعالیت خود با مراجع تقلید مشکل اساسی داشته است و همواره حضور موثر مراجع عظام و هشدارهای به موقع آنها را مانع تصمیمات سوء و اباحه گری های فرهنگی می دانسته اند.انتخاب یک مرجع تقلید قلابی که بتواند پوشش دینی به فعالیت های فرهنگی آنها بدهد از مهمترین نیازهای این روزهای جریان غلط است.اقدام به موقع دستگاه قضائی و امنیتی در برخورد با این جریان باعث شده تا مدتی فعالیت های خود را به صورت زیر زمینی و غیر آشکار دنبال کنند.با این حال مطلعین از برنامه جدید و چالش برانگیز این جریان در آینده نزدیک خبر می دهند.لازم به ذکر است طی چند ماه گذشته چند رمال و کف بین وابسته به جریان انحرافی نیز دستگیر شدند که بزودی حکم جزائی این افراد نیز صادر می شود.

جات نوزاد سه روزه رها شده در کيسه پلاستيک

سرنوشت این نوزاد 3 روزه رها شده در کیسه پلاستیک که جزو عملکرد 33 ساله ی حاکمان رژیم غارتگر وعوامفریب دین فروش می باشد با اختلاس گران000 3 هزار میلسارد تومانی وجه اشترک شان در عدد 3 است که یکی نوزاد 3 روزه است و دیگری اختلاس 3 میلیارد دلاری می باشد . حال اختلاف را خودتان ترسیم کنید که چگونه می باشد؟

بر اساس اظهارات يكي از مسئولان بيمارستان، نوزاد هم‌اكنون در داخل دستگاه نگهداري مي‌شود و وضعيت وي رضايت‌بخش است ایسنا: فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر از نجات نوزاد سه روزه‌اي که در داخل کيسه‌اي پلاستيکي قرار گرفته بود، خبر داد.سرهنگ محمود شيخي‌نژاد با اعلام اين خبر افرود: فردي در تماس با سامانه پليسي 110 از پيدا شدن نوزادي در يكي از خيابانهاي كاشمر خبر داد كه مأموران پس دريافت اين خبر در محل حاضر شده و اظهارات شاهدان را جمع‌آوري كردند.فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر با بيان اينكه اين نوزاد صبح زود در داخل كيسه پلاستيكي در مقابل بنگاهي رها شده بود، به اظهارات فردي كه نوزاد را پيدا كرده، اشاره و افزود: فرد يابنده هنگامي ‌كه به در مغازه‌اش مراجعه كرده با كيسهاي مشكوك روبرو شده كه پس از باز كردن آن با اين نوزاد مواجه مي‌شود.وي با بيان اينكه پس از حضور ماموران نوزاد تحويل بيمارستان شد، گفت: بر اساس اظهارات يكي از مسئولان بيمارستان، نوزاد هم‌اكنون در داخل دستگاه نگهداري مي‌شود و وضعيت وي رضايت‌بخش است.

آنچه پیرامون وجه اشتراک گزارش خبر فوق گفته شد . در مورد این دو خبر کار گری زیر هم صدق می کند . زیرا که سئوال است که چرا باید در شرایطی که عده ای به آسانی مرتکب 3 هزار میلیارد اختلاس بانکی می شوند . از سوی دیگر برای چه هر روز شرایط بر قشر محروم و زحمت کش کار گران محروم کشور سخت تر و طاقت فر سا تر می شود؟ مسخره آمیز اینکه چرا ادعا می شود که در کشور فقیر وجود ندارد . بد تر اینکه در ادعای وارونه گویی دیگر گفته می شود که کسی در این کشور با شکم گرسنه سر بر بالین نمی گذارد؟ آیا باز هم باید با ساده اندیشی و خود فریبی توقع داشت که این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی مشروعیت دارد ونمی بایست تغییر کند؟

بیش از ۴۰ درصد کارگران قراردادی حداقل مزد را دریافت می‌کنند.ایلنا: رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی سراسر کشور اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد از اشتغال کشور ناپایدار است.فتح الله بیات درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه نرخ اعلامی بیکاری مرکز آمار ایران منطبق با واقعیت‌های بازار ایران نیست، تصریح کرد: نرخ بیکاری هم اکنون بیش از ۱۵ درصد است.وی وضعیت واحدهای تولیدی کشور را بحرانی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر اکثر کارخانجات کشور به خاطر حذف حامل‌های انرژی با مشکلاتی از قبیل کمبود نقدینگی مواجه شده‌اند. به گفته بیات به منظور رفع مشکلات بیکاری دولت باید یارانه واحدهای تولیدی کشور را پرداخت کند.وی در ادامه خواستار افزایش سیاست‌های حمایتی دولت از کارگران شد و افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از کارگران قراردادی حداقل دستمزد را دریافت می‌کنند.تداوم اعتصاب کارگران پیمانکاری مجتمع پتروشیمی بندر امام.بنا بر گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، کارگران پتروشیمی بندر امام امروز 12 مهر ماه 1390 دهمین روز اعتصاب متحدانه خود را پشت سر گذاشتند. بنا بر این گزارش دیروز و امروز نیز همچون دیگر روزهای اعتصاب، هزاران کارگر مجتمع پتروشیمی بندر امام با برپائی تجمع و راهپیمایی و سر دادن شعار در میدان مشرف به دفتر مرکزی شرکت به اعتصاب خود ادامه داده و بر تحقق خواست هایشان مبنی بر حذف شرکتهای پیمانکاری و عقد قرارداد مستقیم پای فشردند. اعتصاب و تجمع و راهپیمایی کارگران مجتمع پتروشیمی بندر امام در حالی دهمین روز خود را پشت سر گذاشت که بنا بر اظهار کارگران این مجتمع پتروشیمی، قراین موجود جاکی از عدم توجه بیش از پیش مدیریت پتروشیمی و سایر نهادهای مسئول در بندر ماهشهر به اعتصاب و خواست کارگران است. تاکنون اطلاعات سپاه کارتهای سه از نفر کارگران به نامهای منصور عباسی، محمد باقر باقری و جاسم بدرانی را که پس از بازداشت توسط حراست به آنجا منتقل شده و سپس آزاد شده بودند عودت نداده است و به همین دلیل آنان قادر به ورود به مجتمع پتروشیمی بندر امام نیستند. اعتصاب کارگران پتروشیمی بندر امام امروز در حالی دهمین روز خود را پشت سر گذاشت که مهلت 15 روزه مسئولین سایر پتروشیمی ها که در روزهای اول اعتصاب کارگران پتروشیمی بندر امام با قبول این مهلت بر سر کارهایشان باز گشته بودند در حال پایان یافتن است و چه بسا که در صورت خلف وعده از سوی مسئولین، در این پتروشیمی ها نیز کارگران اعتصابات خود را از سر بگیرند.

روزنامه ایران، ارگان دولت : "اختلاس‌هاي خوب رو افشا نكنيد!!!"

مشخص است در رژیمی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد است . گر چنانچه حکم شود که دزد گیرند . در شهر هر آنچه هست گیرند . بطور نمونه بالاخره طنز گویی های ورق پاره ی دولتی ایران رو دست طنز های لمپنی و هتاکی گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری بلند شده وچپ و راست به وی سور می زند . به خصوص پیرامون اختلاس 3 هزار تومان بانکی که یقه ی پاسدار شریعتمداری هم گرفته شد که مبلغ 12 میلیارد تمان بدهی دولتی دارد.

روزنامه ایران : چندي پيش شيپورچي رفته بود مسافرت، «فلوت‌چي» اومد از خودش چند بيت شعر در كرد. اونور آبيا قضيه رو جدي گرفتن و با اين چند بيت، سازهاشون رو حسابي كوك كردند. تلفيق اين شعر و اون ساز، تن خيلي‌ها رو به حركات موزون مبتلا كرد و بعضي‌ها رو سوزوند!! اما چند تا نكته: اول از همه: بعضي‌ها! خيالشون تخت، قرار نيست «بگم!؟ بگم؟!» به «سندش تو... موجوده!» تغيير فاز بده! دوم: حالا اين همه شما افشا كرديد يه‌بار هم بذاريد ما افشا كنيم. بعد ببينيد مردم كدومشو باور مي‌كنن!! حالا چرا بعضي‌ها ترسيدن و به خودشون گرفتن؟! ما ديگه با شما تابلوها كاري نداريم!!. ما خودمون هزار تا مشكل داريم، به جون ننجون بعضي‌ها، كه دلمون براش تنگ شده! پول دانشگاه آزاد كمرمو شكسته و قراره برم فيزيوتراپي!. سوم و مهمتر از همه: يه بار جرأت كرديم و سؤال پرسيديم «بچه‌هاي آقاي بهماني! توي اين مملكت چه كار مي‌كنند؟!». آقاي بهماني و رفقا حتي يه ذره صبر نكردن ببينند قصد ما از اين سؤال چي بود! شايد قصدمون خير بود! مي‌خواستيم بگيم كه بچه‌هاي آقاي بهماني! تو تجارت كار خير هستند، اما جواب اين سؤال شد آتش فشان، حمله و دود و بيل و پيل و..! چهارم: شيپورچي همينجا اعلام مي‌كنه كه ما فعلاً قصد افشاگري نداريم. البته مردم خودشون هر روز در حق مفسداي اقتصادي دعا مي‌كنن كه خدا باغ پستشون رو خشك كنه!. بارهاي شكرشون خيس بشه!. حساب سوئيسشون خالي بشه!. بچشون تو خارج با مدرك دكتراش گم بشه و... ما فعلاً به زمين، معدن، باغ‌ها، ويلاها، معوقات بانكي، گاوداري، شتر- مرغداري، مراتع طبيعي و غيرطبيعي و... هيچ چيز ديگه كاري نداريم!. فقط جون باباتون وام‌هايي كه مي‌گيريد رو زود برگردونيد تا ماها تو صف وام معطل نشيم!!. البته شايد خيلي مطمئنيد كه مجازات نمي‌شيد!!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: امنیت کشورمان نسبت به اروپا بهتر است.

بالاخره در رژیم عوامفریب دین فروش وارونه گوی و خالی بند که 33 سال مسابقه و کور س گذاشتن در دروغ گویی و خالی بندی وجود داشته است . به خصوص در فضایی که مدام خبر از کشتن وترور ودار در ملأ عام بعنوان قصاص مخابره می شود .چرا فرمانده پاسدار سرداری انتظامی تهران اینگونه ادعای مضحک وار ونه نکند؟

فارس: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: وقتی امنیت کشورمان را با کشورهای اروپایی و آسیای شرقی مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که وضعیت بهتری داریم.به گزارش فارس،‌ سردار ساجدی‌نیا فرمانده پلیس تهران بزرگ صبح امروز با شرکت در برنامه زنده روز از نو شبکه دوم سیما به سوالات مجری برنامه و برخی پیامک‌های مردمی پاسخ داد. ساجدی‌نیا در پاسخ به این سوال که چرا در برخی از مکان‌ها و زمان‌ها حضور پلیس به نحو پررنگی دیده می‌شود گفت: مردم در کشور ما عادت دارند که پلیس در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد و پلیس را در همه جا ببیند مثلا انتظار دارند که پلیس در صحنه‌های تصادف و سایر حوادث حضور داشته باشد که البته این انتظاری بجاست. ولی در مجموعه پلیس تهران بزرگ طرحی داریم که حضور پلیس را در سطح شهر کم کنیم و برای این موضوع از امکانات پیشرفته استفاده می‌کنیم