گزیده خبرهای 14 مهر 90

رشوه «طلایی» کویت به زیباری چه بود.خبرگزاری فارس: یک عضو پارلمان عراق اعلام کرد، وزیر امور خارجه‌ این کشور یک ساعت طلا به‌ ارزش 100 هزار دلار و 100 هزار دلار پول نقد را از نخست وزیر کویت دریافت کرده‌ است.

شتر با بارش می رود لنگه پشه کوره گرفته می شود . رژیمی که یک قلم فقط 3000 میلیارد تومان اختلاس بانکی دارد و عواملش پس از اشغال نظامی عراق مشغول غارتگری و فساد وجنگ وویرانگری وباج گیری های کلان نفتی و... از طریق سپاه قدس و سفیر پاسدار تروریستی محمد حسن دانایی فرد در عراق می باشند . اکنون برای اینکه علیه ی وزیر امور خارجه عراق جو سازی کرده باشد تا وی را وا دار به تن دادن و تسلیم شدن در برابر خواست حاکمان ایران در عراق شود . این چنین از طریق عوامل نفوذی خود در پارلمان عراق فضا و جو سازی علیه زیباری وزیر امور خارجه ی عراق را کلید زده است.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد ، جنجال رسانه‌ای و اظهارات متعدد و ضد و نقیض درباره‌ دریافت و یا عدم دریافت رشوه‌ از سوی وزیر امور خارجه‌ عراق ، این روزها به‌ یکی از مباحث جنجالی روزنامه‌های این کشور تبدیل شده‌ است.پس از آنکه‌ "هوشیار زیباری" وزیر امور خارجه‌ عراق در کنفرانسی خبری، دریافت هر گونه‌ رشوه‌ و هدیه‌ از سوی مقامات کشور کویت را به‌ شدت تکذیب کرد ، "عمار شبلی" عضو پارلمان عراق در واکنش به‌ این اظهارات اعلام کرد زیباری در جلسه‌ با نخست وزیر کویت یک ساعت طلا به‌ قیمت 100 هزار دلار (معادل یکصد و سی میلیون تومان) و 100 هزار دلار پول دریافت کرده‌ است.شبلی برای اثبات سخنان خود گفت: "هادی العامری" وزیر حمل و نقل عراق نیز در این جلسه‌ حاضر بوده‌ و نخست وزیر کویت این هدایا را تقدیم العامری کرده‌ است ، اما وی برخلاف آقای زیباری ، این هدیه‌ را قبول نکرده‌ و به‌ نشانه‌ اعتراض جلسه‌ را ترک کرده‌ است.این عضو پارلمان عراق از زیباری خواست هدایای نخست وزیر کویت را همانند العامری به‌ سفارت کویت تحویل دهد و آنها را بازگرداند.شائبه چشم پوشی زیباری از ساخت بندر مبارک در قبال دریافت رشوه‌ از مقامات بلندپایه‌ کویتی ، یکی از مباحث داغ این روزهای عراق است.

مرگ اعضای یک خانواده به دلیل برق گرفتگی

تا کنون جاده های مرگ آفرین کشور همراه بامرگ های خاموش ناشی از گاز گرفتگی بدلیل پوسیدگی شبکه ی گاز رسانی که موجب نشت گاز می شود نقش عزارییل را اجرا کرده اند .اما اکنون برق هم قبضش خیلی گران شده است . هم بطور جمعی و خانوادگی سبب مرگ می شود . آنهام در رژیمی که ادعای پوشالی وو ارونه ی امن ترین کشور جهان دارد.

سیم کشی سیار برق به داخل حمام موجب برق گرفتگی یک کودک عضو این خانواده شد.مهر: بر اثر برق گرفتگی شش نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان گرگان جانشان را از دست دادند.رئیس شورای اسلامی روستای قرق گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر، محل این حادثه را در منزلی در این روستا اعلام کرد.محمد علی رضایی افزود: سیم کشی سیار برق به داخل حمام موجب برق گرفتگی یک کودک عضو این خانواده شد.وی اظهار داشت: به دلیل برق دار شدن فضای حمام دیگر اعضای خانواده برای نجات کودک اقدام کرده بودند که آنها نیز در حین کمک رسانی دچار برق گرفتگی شدند.به گزارش مهر، بر اثر این حادثه چهار کودک، مادر و پدربزرگ این خانواده دچار برق گرفتگی شدند و جانشان را از دست دادند.حسین صادقی پدربزرگ، قاسمی ( مادر) و چهار کودک دختر قربانیان این حادثه بوده اند.این حادثه شامگاه چهارشنبه به وقوع پیوست.

تائید حکم اعدام 4 متهم حادثه خمینی شهر

البته رژیم ضد بشری قرون وسطایی مرگ آفرین فقط از طریق جاده ها و گاز وبرق ومواد مخدر و بیماری ایدز جان انسان ها را نمی گیرد، بلکه از طریق گلوله و جر اثقا لوطناب دار هم 33 سال است که تولید مرگ می کند. برای اینکه با این شیوه های ضدبشری و جنایت علیه ی بشریت است که توانسته است به بقای ننگین اش ادامه دهد.مهمتر اینکه مشخص نیست که چرا از بین 16 متهم که با همکاری نیروی انتظامی دست به این جنایت تجاوز گرایانه جنسی زدند . برخی فراری شدند وبرای برخی هم احکام غیر اعدام صادر شده است در صورتیکه همه با هم مرتکب این جنایت تجاوز گرایانه در باغ اطراف اصفهان شدند؟

حادثه خمینی شهر نیمه شب 11خرداد امسال با تجاوز گروهی در یکی از باغهای خمینی شهر اتفاق افتاد.واحد مرکزی خبر : حکم اعدام چهار متهم حادثه خمینی‌شهر در دیوان عالی کشور تایید شد. رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت : حکم اعدام متهم ردیف اول تا چهارم این پرونده در یکی از میادین اصلی خمینی‌‌شهر در ملاء عام اجرا می شود .حادثه خمینی شهر نیمه شب 11خرداد امسال با تجاوز گروهی در یکی از باغهای خمینی شهر اتفاق افتاد.

افزایش شیشه‌کشی در آرایشگاه‌های زنانه!

http://www.fardanews.com/fa/news/164371

سئوال است که شیشه چیست . چگونه وارد کشور در کشور تولید می شود؟ برای چه تولید می شود؟چه کسانی مصرف می کنند وچرا؟ یعنی دلیل مصرف یا گرایش بسوی این مواد مخدر چیست؟ بدتر اینکه چرا آنقدر رواج یافته که گفته می شود در آرایشگاه زنانه از شیشه استفاده می شود؟ چرا به جای اینکه علت یابی شود که دلیل روی آوری به مواد مخدر چیست؟ یا اینکه گفته شود چگونه وارد کشور وتوزیع می شود؟ یا حتی چرادر داخل تولید می شود؟ نقش اسکله های غیر مجاز پاسداران در سواحل جنوب کشور در واردات انواع و اقسام مواد مخدر ومشروبات الکی چیست . طوریکه مواد مخدر بدرون سلول های زندان برده می شود . آیا هدف برای رد گم کردن سرنخ اصلی که برای لاغری وباربی شدن اندام استفاده می شود ک باید مصرف کنندگان دختران و زنان باشند . یا اینکه ادعا شده طرف حساب پلیس و ستاد مبارزه با مواد مخدر توزیع کنندگان معتاد وتابلو دار نیستند، بلکه بهانه تهاجم به آرایشگاه های زنانه بی تابلو است که محورش اینگونه خبررسانی یا توطئه تهاجم تدارک دیده شده چونکه ادامه ی ترفند سیاست رعب و وحشت مبارزه با بی حجابی است؟

تغییر ذائقه استفاده از مواد مخدر سنتی به سمت مواد مخدر صنعتی در حال افزایش است و برخی از افراد به ترفندهای گوناگون نظیر کاهش وزن افراد ترغیب به استفاده از این‌گونه مواد می‌کنند.فارس: رئیس پلیس استان خراسان رضوی می گوید: "در آرایشگاه‌های زنانه افراد به استفاده از شیشه به منظور کاهش وزن و لاغری ترویج می‌کنند."بهمن امیری‌مقدم که ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی که در تالار اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شد، سخن می گفت، از تغییر ذائقه معتادان به مواد مخدر، خبر داد.به گفته این فرمانده ارشد انتظامی، تغییر ذائقه استفاده از مواد مخدر سنتی به سمت مواد مخدر صنعتی در حال افزایش است و برخی از افراد به ترفندهای گوناگون نظیر کاهش وزن افراد ترغیب به استفاده از این‌گونه مواد می‌کنند.پیش از این، تحلیل گران اجتماعی و رفتارشناسان از شیوع استفاده از شیشه در آرایشگاه های زنانه، هشدار داده بودند و گفته بودند فرهنگ لاغری و باربی شدن در شهرها افزایش یافته و برخی از آرایشگاه های زنانه و کلوپهای تغییر سایز بدن در شهرها، از مواد محرک و توهم زا برای کاستن از وزن مشتریان خود، استفاده می کنند.مجید ابهری، رفتار شناس و استاد دانشگاه به خبرآنلاین گفته بود: "در مناطق غرب تهران، برخی از آرایشگاه های زنانه، با استفاده از شیشه، مشتریان خود را به کاهش وزن ترغیب می کنند و یا قرصهای لاغری در اختیار آنها می گذارند که حاوی مواد فراوان محرک و مخدر است."وی با اعلام اینکه دیگر نمی توان خرده فروشها را سر کوچه و خرابه های اطراف شهر جستجو کرد، از مسئولان خواسته بود فکری به حال بازاریابی چهره به چهره مواد مخدر صنعتی که در قالب داروهای کاهش وزن و اختلالات جنسی، توزیع و مصرف می شود، کنند.یک تحلیلگرا مسایل سیاسی و اجتماعی نیز چندی پیش در همایش مسئولان بسیج شاهرود نسبت به شیوع فراوان مواد مخدر و محرک در بین زنان و دختران اظهار نگرانی کرده بود.غلامرضا خرم‏جاه گفته بود: " آمار موجود در کشور و تحقیقات نشان می‏دهد که در میان زنان و دختران مصرف شیشه و در بین جوانان مصرف کراک بسیار بالاست."اکنون این هشدارها، به پلیس نیز سرایت کرده و فرماندهان نیروی انتظامی می گویند نمونه هایی از مصرف شیشه را در آرایشگاه های زنانه یافته اند.ایران، تولید کننده مواد مخدر صنعتیهفته گذشته نیز رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، در کنفرانس خبری خود تاکید کرده بود الگوی تهیه و توزیع مواد مخدر در کشور عوض شده و کشفیات مواد مخدر صنعتی و روانگردانها در ماه های نخست امسال، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، ۱۴۰ درصد افزایش یافته است.اکنون با باز شدن پای آرایشگاه های زنانه و مراکز بهداشتی که در زمینه زیبایی فعالیت می کنند به بازی مواد مخدر صنعتی، موضوع، پیچیده تر از گذشته می شود. زیرا از این به بعد، طرف حساب پلیس و ستاد مبارزه با مواد مخدر، توزیع کنندگان معتاد و تابلو دار نیستند، بلکه در قالب زیبایی و لاغری، مواد مخدر و محرک صنعتی، در خانواده ها توزیع می شود و آسیبهای آن در جامعه، به مراتب بیش از توزیع مواد مخدر سنتی مانند تریاک است

.يک شهر کوچک درگير فساد بانکي اخير

مگر در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری ودزدی و اختلاس مکانی سالم و غیر آلوده به فساد یافت می شود تا که قرار باشد در شهر کوچک استان های خراستان شرایط ایینگونه نباشد و خبری از فساد نباشد؟خراسان : برخي مسئولان بانکي در گزارش هاي اوليه خود از لايه هاي مختلف فساد بانکي اخير، ردپاهايي را از حضور مسئولان رده چندم بانکي در برخي شهرهاي کوچک پيدا کرده اند که هر کدام چندين ميليارد از ال سي هاي جعلي را نقد کرده بودند که يکي از اين شهرها در مرکز کشور، تنها چند هزار نفر جمعيت دارد که با تقسيم رقم هاي پرداختي به جمعيت اين شهر، سرانه هر نفر حدود 1 ميليون تومان خواهد شد.

دستور نیکزاد برای استخدام رسمی فامیل دیپلمه احمدی نژاد

مگر اینگونه سفارش واقدام کردن و فامیل سالاری از ابتدای این رژیم ضد بشری با سیاست سنگ بستن و سگ رها کردن شروع نشد و ادامه نیافته است و فقط منحصر به پاسدار گماشته احمد نژاد و دولت وی می باشد؟ 5 اخوی لاریجانی ها چکاره هستند؟ سایر آقازاده های حکومتی و شرکای شان با وابستگان و فامیل های بر مسند قدرت نمی باشند؟

اعتدال: در حالی که بسیاری از کارمندان وزارت راه و شهرسازی با مدارک کارشناسی و بالاتر سال‌ها است که با وضعیت پیمانی و قراردادی با این وزارت خانه همکاری می‌کنند و بلا تکلیف‌اند، نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به فروزنده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی احمدی نژاد خواستار تغییر وضع استخدامی آقای مسعود خورشیدی آزاد (برادر داماد رئیس جمهور) به استخدام رسمی شده است؛ در حالی که وی در حال حاضر با مدرک دیپلم و بصورت قرادادی با این وزارتخانه همکاری می‌کند .لازم به ذکر است در حال حاضر ادارات فقط نیروهای خدماتی را با مدرک دیپلم به‌صورت قراردادی جذب می‌نمایند و چنینی استخدامی بر مبنای قوانین کشوری غیر قانونی است.اسفندماه، از فرمانداران و مسئولان انتظامي و امنيتي خواسته است مراقب هرگونه بهره برداري سياسي و نصب پلاکارد و تابلوهاي مشکوک باشند

.محمدرضا خاتمی: مگر قرار است انتخابات برگزار شود؟/ اختلاس و دزدی مملکت را برداشته است/ اصلاح‌‌طلبان در انتخابات شرکت نخواهند کرد

گذشته از اینکه اختلاف میان مدعیان اصلاح طلبان قلابی پیرامون حضور در بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم وجود دارد . زیرا برخی شان باور دارند که نقش هیزم گرم کردن تنور این نمایش برای فراهم کردن تقلبات گسترده و مشروعیت کاذب کودتا گران و ولی وقیح منفور ونا مشزروع و چوب و پیاز خوردن ذوباره موجب بیشتر بی اعتبار شدن می باشد . از سوی دیگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گران فارس هم بطور عمدی راست یا دروغ طوری تیتر خبری دو یا چند پهلو وجهت دار در مورد رقیب مغلوب بازتاب می دهد که موجب تنش و اختلاف بیشتر درون جریان مدعیان دروغین اصلاح طلب با دولت شود . مشابه همین مورد است که مجبور به حذف خبر شده است.

خبرگزاری فارس در خبری که دقایقی پس از نشر بخشی از آن را حذف کرد نوشت:محمدرضا خاتمی در حاشیه مراسم ختم پدر دکتر حسن‌ روحانی در جمع خبرنگاران از نحوه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: بنده تشکیل ۱+۷ جبهه اصلاحات را از زبان شما می‌شنوم.وی در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد یا خیر، پرسید قرار است انتخاباتی برگزار شود؟زمانی که یکی از خبرنگاران به نایب رییس مجلس ششم گفت تا به حال شده بود این تعداد خبرنگار دور شما جمع شوند، با کنایه پاسخ داد: نه، من هول شدم.محمد رضا خاتمی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: این شورا سال‌های سال است که فعالیت می‌کند؛ این شورا آئین‌نامه‌ای دارد که بر اساس آن گروه‌های مختلف عضو جبهه اداره جلسات را به عهده می‌گیرند. خاتمی در پاسخ به این سؤال که می‌گویند “اصلاح‌طلبان باید در قبال فتنه موضع‌گیری کنند و در غیر این صورت نمی‌توانند در انتخابات شرکت داشته باشند”، گفت: همه در‌باره فتنه موضع‌گیری می‌کنند؛ اختلاس و دزدی مملکت را برداشته است.زمانی که یکی از خبرنگاران از وی خواست در مورد “براندازی که اصلاح‌طلبان قصد آن را داشتند”، توضیح دهد، گفت که نتیجه همه این موارد در حال حاضر معلوم است.خاتمی در پاسخ به این سؤال که اگر مجلس ششم هم‌اکنون روی کار بود، چه برخوردی با اختلاس اخیر می‌کرد، خاطر نشان کرد: اگر مجلس ششم بود، چنین اختلاسی روی نمی‌داد.وی در پاسخ به این سؤال که “چرا آمریکایی‌ها می‌گویند اصلاح‌طلبان سرمایه‌های اجتماعی ما هستند؟”، اظهار داشت: من چنین چیزی نشنیده‌ام؛ آمریکا ممکن است غلط‌های مختلفی بکند.خاتمی در پاسخ به این سؤال که “چرا آمریکا همیشه از اصلاح‌طلبان حمایت می‌کند؟”، گفت: این‌طور نیست، آمریکا از خیلی‌ها حمایت می‌کند.خاتمی در پایان تاکید کرد که اصلاح‌‌طلبان در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

.دستگیری روزنامه‌نگاران و گروگان‌گیری خانواده‌های آنها ادامه دارد

این سیاست تهاجم به مطبوعات و بازداشت خبر نگاران و وبلاگ نویسان ادامه اعمال فرهنگ تفتیش و عقاید و سانسور است که آنسوی سیاست مبارزه با بی حجابی و اراذل اوباش و شبیخودن زدن به پارت های شبانه ی جوانان و تجمعات اعتراضی دانشجویی و جمع آوری بشقاب های ماهواره ای و اعدام ها به خصوص دار زدن ها در ملأ عام می باشد.

گزارشگران بدون مرز : موج تازه دستگیری روزنامه‌نگاران و روشنفکران در ایران ادامه دارد. در تاریخ ١٣ مهر، مهدی افشارنیک روزنامه‌نگار روزنامه اعتماد، علی اکرمی همکار بسیاری از روزنامه‌های تهران از سوی نیروهای امنیتی رژیم در منازل خود بازداشت و پس از بازرسی و ضبط وسایل شخصی آنها به مکان نامعلومی منتقل شدند. محمد حیدریروزنامه‌نگار پر سابقه نیز در محل کار خود بازداشت شده است. علت و محل بازداشت این روزنامه‌نگاران اعلام نشده است. همزمان با این دستگیر‌ها احضار و بازجویی بسیاری از روزنامه‌نگاران در سراسر ایران ادامه‌ی دارد. جمهوری اسلامی گرفتار فساد و بحران گسترده در درون حاکمیت، از همه‌ی ابزارها برای به سکوت وادار کردن روزنامه‌نگاران منتقد استفاده می‌کند. از سانسور و کنترل مقالات روزنامه‌ها و محتوای وب تا بازداشت روزنامه‌نگاران و به گروگان گرفتن خانواده‌های آنها در ایران. بنا به گفته‌ی پیتر هاروکس، مدیر سرویس جهانی بی بی سی در پی پخش مستندی از بی بی سی فارسی در بارهزندگی ایت اله خامنه‌ای " ماموران دولت ایران (در ماه های اخیر) به بازداشت، بازجویی و ارعاب خویشاوندان کارکنان ایرانی بی بی سی دست زده‌اند (..) گذرنامه‌هایی توقیف و خانه هایی تفتیش شده و افرادی هدف ارعاب و تهدید قرار گرفته‌اند و از خویشان کارکنان ما خواسته شده است که از کارکنان بی بی سی بخواهند از حضور در برنامه‌های تلویزیون بی بی سی فارسی خودداری کنند، به ایران بازگردند و یا به طور مخفیانه، اطلاعاتی را در مورد بی بی سی در اختیار ماموران دولت ایران قرار دهند. " این نخستین بار نیست که رژیم ایران خانواده‌های روزنامه‌نگاران تبعیدی را برای تحمیل خواست‌های خود بر رسانه‌های خارج از کشور به گروگان می‌گیرد. تنها از سال ١٣٨٤ تا امروز گزارش‌گران بدون مرز بیش از پنجاه مورد تهدید، بازداشت و ارعاب خانواده‌های روزنامه‌نگاران تبعیدی را بازشماری کرده است. بیش از دویست روزنامه‌نگار و وب‌نگار پس سرکوب اعتراضات به انتخاب مجدد محمود احمدی نژاد به ریاست جمهوری اسلامی ایران در انتخاباتی مخدوش، مجبور به ترک ایران شده‌اند، این موج خروج همچنان ادامه دارد، بسیاری از روزنامه‌نگاران تبعیدی هم‌اکنون با رسانه‌های مستقل در خارج از کشور همکار می‌کنند، برخی از آنها و خانواده‌های‌شان از سوی نهادهای امنیتی رژیم تحت فشار و تهدید قرار گرفته‌اند

.