دو تصویر وخبر مهم

15 مهر 90

عکس: بی‌ریاترین نماز جماعت

این تیتر خبری و تصویری که در سایت شفاف وابسته به شهر دار تهران بازتاب داده شده است. جالب و جهت دار است . چونکه آنچنان خواسته یا ناخواسته اعتراف شده که بسادگی ثابت می کند که نمازجماعات سراسر ایران به خصوص نماز وحشت آفرین تهران که عبادی سیاسی نا میده شده است همچون دین ابزار قدرت و ثروت شده و ادا و اطوار های ولی وقیح منفور ونا مشروع که ادعای رهبریت جنبش بیداری اسلامی در منطقه می کند وبا صرف هزینه ی بس سنگین در تهران اجلاس بر گزار می کند تا روضه خوانی ومخ زنی کند که همه مبارزات ملت های منطقه به خصوص تلاش ملت فلسطین برای ایجاد کشور مستقل فلسطین که از طریق سازمان ملل و شورای امنیت آن دنبال می شودبه جماران ختم می شود.به خصوص داغ کردن پیشانی های برخی از حامیان رژیم دین فروش و عوامفریب تا وانمود شود جای مهر ناشی از نماز شب خواندن می باشد چه اندازه ریاکارانه و کاسبکارنه می باشد؟ آنگونه که از درون جریان مدعی اصول گرایی هوار زده می شود که چگونه 33 سال است که دین ابزار عوامفریبی و شیاد وغاارتگری وجنگ افروزی و خفقان و سانسور شده است؟

اختلاف و رقابت جنگ قدرت و ثروت در بالای رژیم ضد بشری بربرمنش آنچنان بسط داده شده است که همه سطوح را در بر گرفته است . از جمله دامنه ی آن به مسابقات قهرمانی کشتی سراسر کشور کشیده شده است وموجب زد وخورد میان دو تا حامیان وزن 55 کیلویی از خوی با مربی کشتی استان لرستان شده است. سپس ادامه ی آن به حامیان دو طرف حاظر در سالن کشیده شد تا ثابت گردد که رژیم ضد بشری قرون وسطایی که سابقه ی اعدام کردن کاپیتان تیم ملی فوتبال وچندین ورزشکار قهرمانان دیگر از جمله کشتی گیران را دارد چگونه جایگاه روحیه ورزش کشتی که زنده یاد جهان پهلوان تختی الگوی آن بود را نازل و آلوده کرده است؟
رقابت‌های ۴ وزن نخست هفتاد‌ودومین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور از صبح امروز در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز شده است. فارس: مربیان تیم‌های لرستان و آذربایجان شرقی در جریان فینال وزن ۵۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی برزگسالان کشور به کتک‌کاری پرداختند.رقابت‌های ۴ وزن نخست هفتاد‌ودومین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور از صبح امروز در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز شده است.در فینال وزن ۵۵ کیلوگرم که بین فرید دژم‌خوی از آذربایجان شرقی و عبدالله فولادوند از لرستان برگزار می‌شد پس از برنده اعلام شدن دژم‌خوی، مربی لرستان نسبت به این رای اعتراض کرد که در همین حین ۲ نفر از تماشاگران که به نظر می‌رسید از دوستان دژم‌خوی هستند وارد محوطه مسابقات شدند و مربی لرستان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.در همین زمان مربی آذربایجان شرقی نیز با مربی لرستان درگیر شد.تماشاگران طرفدار ۲ تیم نیز به محوطه مسابقات هجوم بردند و به زد و خورد با یکدیگر پرداختند که این درگیری چندین مجروح بر جای گذاشت که یکی از مجروحان بر اثر شدت جراحات وارده بیهوش شد و از سوی کادر پزشکی مسابقات تحت مداوا قرار گرفت. پزشکان حال وی را وخیم گزارش کردند.نبود آمبولانس در سالن مسابقه باعث شد تا مصدومان این حادثه که یک مربی و یک تماشاگر بود پس از یک ساعت وقفه به بیمارستان منتقل شوند.از سوی دیگر نبود ماموران امنیتی در سالن مسابقات نیز جای بحث داشت که پس از پایان درگیری چند مامور وارد سالن شهید بهشتی شدند.این در حالی است که مربیان تیم ملی به عنوان کادر فنی مسابقات و محمدرضا یزدانی‌خرم، رئیس فدراسیون کشتی نیز از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودند