دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 12 مهرماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " اندكي تا صبح فلسطين "

"گفته می شود که یکی که زبانش کمی لکنت داشت وکشدار لغات را بیان می کرد. روزی رفت به یک بقالی تا که رب خریداری کند . وقتی وارد بقالی شد بطور کشیده وکشدار پرسید آقا رب ب ب... دارید؟ بقال جواب داد بلی رب دارم ولی نه به این غلیظی که توی می خواهی:"

قلم فروش غیر ایرانی متملق و چاپلوس که از موضع توهین و دهان کجی کردن یا خاک بر توی چشمان آن معترضان ناراضی ایرانیان خشمگین پاشیده است که پس از کودتای 22 خرداد 88 توی خیابان ها سرازیر شدند و پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند وعدم مشروعیت وی را ثبت تاریخی کردند . آنگونه کهتصویرش را پایین کشیده و پاره و لگد کوبش کردند و آتش زدند . ولی وی پس از بر گزاری اجلاس کنفرانس اسلامی تهران بطور مشمئز کننده ای از رهبر لوطی جماران نا مشروع ومنفور این چنین با "حضرت امام خامنه اي- دامت بركاته " یاد کرده است و پیرامون سخنرانی یا روضه خوانی اش در اجلاس کفنرانس اسلامی تهران منبر رفته است و با چاپلوسی و تملق گویی های آسمان و ریسمان بافتن از موضع سناریو شناسی آمریکا و اسراییل و محمود عباس و پادشاه عربستان وخنثی کردنش از سوی ولی وقیح نا مشروع و منفور این چنین در ابتدای نوشتار سفارشی یادداشت روز خود شروع کرده و تا توانسته با غلو نمایی محورش تبلیغ کرده و مانور تبلیغاتی به نفع رهبر حضرت امام دامت برکاته داده است:

"اجلاس پنجم«حمايت از انتفاضه مردم فلسطين» كه طي روزهاي شنبه و يكشنبه گذشته در تهران برگزار شد، بدون ترديد در تاريخ بعنوان «نقطه عطف درخشان» ثبت مي شود. در اين بين سخنراني حضرت امام خامنه اي- دامت بركاته- بعنوان برجسته ترين كلام پيرامون موضوع فلسطين در طول 70 سال گذشته ارزيابي خواهد شد. «اجلاس» و «كلام امام» از نظر زمان و مكان انطباق كاملي با «آنچه بايد باشد» داشت. چرا كه اجلاس تهران در شرايطي برگزار شد كه قدرت هاي بين المللي بازيگردان و دست اندركار سناريويي شدند كه ملك عبداله سعودي و محمود عباس در آن نقش هاي خطرناك و شرم آوري را بعهده داشتند. در اين سناريو نام «فلسطين» گروگان انهدام حقيقت بزرگ فلسطين قرار گرفته بود. روي صحنه سخن از فلسطين و پشت صحنه سخن از انهدام كامل فلسطين بود. در اين ميان وانمود مي شد كه بيش از 130 دولت دنيا كه همه دولت هاي كشورهاي عرب و مسلمان جزء آن هستند نقشي را در اين برنامه بعهده دارند و مخالفان آن آمريكايي ها و صهيونيست ها هستند درحاليكه سناريو اساساً در واشنگتن و تل آويو نوشته شده و در پايتخت هاي عربي و اروپايي دست به دست شده بود. كنفرانس تهران مانند نورافكني بود كه توانست دست هاي پشت صحنه و محتوا و مقصود واقعي سناريو را برملا نمايد.مواضع محكم و روشن رهبر معظم انقلاب در اين كنفرانس با بياني رسا و بي گره- كه در قالب متعارف ديپلماسي هاي چند پهلو نمي گنجد- ارائه گرديد و فضاي بحث فلسطين را آنچنان روشن كرد كه بعضي از ديپلمات هاي كاركشته را كه گمان مي كردند در برابر طرح فتنه انگيزانه و تودرتوي غرب راهي جز «همراهي» يا «خاموشي» باقي نمانده است، به تحسين و اعجاب واداشت. رهبري موسي گونه در برابر فتنه سحرانگيز فرعون به گونه اي بارز توانست بازي را به نفع مؤمنين دگرگون كند. امروز اگرنگاهي به رسانه هاي غرب و وابستگان منطقه اي آنان- كه همان سحره فرعونند- بياندازيم بهت و حيرت آنان را- به مصداق «فبهت الذي كفر» مشاهده مي كنيم. كاملا واضح است كه نقشه آنان بهم خورده وگرنه چرا رسانه هاي آمريكايي و صهيونيستي كه تا ديروز محمود عباس را -علي الظاهر- تهديد مي كردند حالا طرح او را يك «راه حل منطقي» معرفي مي نمايند و مقامات فرانسوي و آمريكايي طي دو روز گذشته از محمود عباس بعنوان رهبري خردمند ياد نمودند اين نشان مي دهد كه سناريو هوا رفته و دوباره روز از نو روزي از نو شده است.فلسطين از نهر تا بحر در واقع به معناي همه فلسطين است چرا كه نهر اردن در شرقي ترين و بحر مديترانه در غربي ترين نقطه مرزي فلسطين است. اين ادبياتي بود كه در اجلاس تهران بارها با زبان هاي مختلف و توسط ميهمانان رسمي و غيررسمي تكرار شد.بديل بازي دوگانه بعضي از دولت ها نظير تركيه و قطر كه در رسانه و ادبيات سياسي وانمود مي كنند كه از آرمان فلسطين حمايت مي نمايند ولي در عمل رابطه با رژيم غاصب را ولو به قيمت خشم مسلمانان و شهروندان كشور خود، ادامه مي دهند. اين بازي دوگانه از زمان اشغال فلسطين توسط صهيونيست ها و حتي قبل از آن آغاز شد"

بهر حال اگر بر اساس ادعا روضه ولی وقیح منفور ونا مشروع در اجلاس تهران است که برای فلسطین بسته بندی کرده است که قلم زن فروش یادداشت روز نویس غیر ایرانی هم بر گردان کرده است که دیگر فلسطین نیاز به جنگ ندارد. سئوال است که پس برای چه از سوی مطبوعات وهم قلم زنان همسو با وی با نام دفاع وپشتبان از انتفاضه ی فلسطین از این سخنرانیی یاد کرده اند. ولی این اینگونه وارونه ی هورا کشان مدافعان انتفاضه فلسطینیان ادعا کرده است :

"در اجلاس تهران طرحي ارائه شد كه در عين دفاع قاطع از حق فلسطيني ها، از دو سو متضمن محترم شمردن حقوق و حرمت يهوديان بود. رهبر معظم انقلاب اسلامي از يك سو فرمودند در رفراندوم تعيين سرنوشت يهودي هاي فلسطيني هم شركت نمايند و از سوي ديگر فرمودند تعيين تكليف وضعيت يهوديان مهاجر را دولتي تعيين كند كه پس از همه پرسي تعيين سرنوشت روي كار مي آيد. براساس نظر حضرت امام خامنه اي- دامت بركاته- آزادي فلسطين الزاما به جنگ نياز ندارد"

در خاتمه اینکه گفته می شود که یکی که زبانش کمی لکنت داشت وکشدار لغات را بیان می کرد. روزی رفت به یک بقالی تا که رب خریداری کند . وقتی وارد بقالی شد بطور کشیده وکشدار پرسید آقا رب ب ب... دارید؟ بقال جواب داد بلی رب دارم ولی نه به این غلیظی که توی می خواهی . حال قلم بر دست وامدار غیر ایرانی دستمال ابریشم یزدی بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان که پسوند حضرت و اما م ودامته برکاته بار رهبر لوطی جماران منفور و نا مشروع کرده است ومانور تبلیغاتی پیرامون طرح همه پرسی وی برای تعیین کشور فلسطین داده است . اگر چنانچه ادا و اطوار و شکلک و ادعای وی همچون ولی وقیح نعله وارونه زدن تاکتیکی و تبلیغاتی نمی باشد و سر و سوزنی باور به این ادعای خود دارد که می تواند مورد استقبال ملت فلسطین واقع شود وراهگشایانه بدون جنگ باشد . چرا برای انکه رفع ابهام از وی و مخاطبین یا حامیان کذیی اش شود . آیا بهتر نیست که یک پیشنهاد همه پرسی در مورد عنوانی دهد که وی به ولی وقیح منفور و نا مشروع نسبت داده است تا مشخص شود که نظر مردم ایران در این مورد چگونه است . همچنین تا رسوا شود هر که در او غش باشد . آنگاه آن را رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع برای ملت فلسطین تجویز نماید و این قلم فروش غیر ایرانی هم حلوا حلوایش کند؟

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900712/2.htm#other20

دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 12 مهرماه سال 1390

اندكي تا صبح فلسطين (يادداشت روز)