3خبر مربوط بهم از مشایی 17 مهر 90

سه گزیده خبر زیر مرتبط به رحیم اسفندیار مشایی است که از 3 زاویه به وی نگریسته شده است . در یک موردخبری از سوی سایت مشرق وابسته به پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری وی به تمسخر گرفته شده است . یعنی عمل جراحی چشم وی ناشی از گریه های زیاد در حال اجرای نمازهای شب می باشد . اما از طرف دیگر نوعی پاسخ نیشدار دادن به پاسدار گماشته احمدی نژاد داده شده است که وی را هم تشبیه به بهشتی معدوم کرده که اینهم مظلوم واقع شده است . از طرف دیگر تأکید کرده است که وی دستمزد از خدا دریافت می کند . زیرا که برای 25 سال است که وی را می شناسد که این چنین مشغول ریاضت کشی نماز خواندن در شب ها می باشد . نا گفته نماند که رحیم مشایی چند سالی هم سابقه ی عضویت در وزارت بد نام اطلاعات داشته است . ولی مشخص نشده است که تخصص و فعالیت وی در این ارگان آدم واندیشه کش که هم اندام را خراطی می کند . هم اندیشه و تفکر را جراحی می نماند از چه مسئولیت هایی بوده است؟ بطور مثال در زمان ادای نماز شب خواندن در این نهاد به چه فکر می کرده و اهداف و آزو هایی را در مخیله ی اش داشته یا با متهمان رفتار و بر خورد می کرده است؟ از سوی دیگر خبر مربوط به تصویری وی در آزمایشگاه تصویری برداری پلک چشمان می باشد که از سوی سایت رقیب شفاف به نمایش گذاشته شده است که نشان می دهد چانه با یدد ر چه حالاتی جای گیرد وچگونه باید عکس گرفته شود تا پس از شناسایی بخش اضافی پوستی یا پیله افتاده شده باید بر زیر تیغ جراحی چشم یا متخصص پوست برده شود که پوست کشیده و چروک بر طرف و قیافه جوان شود. برای همین گفته می شود که این عمل جراحی یک عمل جراحی زیبایی صورت می باشد . بگذریم هر چه باشد رحیم مشایی آنقدر سر شناس ومهم ومعروف شده است که همیشه زیر نگاه دریچه ی دور بین شکار چیان به خصوص رقبا می باشد تا هر طوری شده یک تصویر وخبر از وی تهیه و بازتاب داده شود. چون ارتباط به جنگ قدرت وثروت باندهای مافیایی مدعی اصول گرا دارد . به خصوص که به رقابت نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره و ریاست جمهوری دوره ی دهم ارتباط دارد.

مشایی قبل از جراحی پلک

حدود 2 هفته پس از بازگشت از نیویورک، مشایی برای رفع افتادگی پلک و خشکی قرنیه در بیمارستان پارسیان تهران واقع در شهرک غرب تحت عمل (بلفارو پلاستی ) قرار گرفت.

احمدی نژاد: خدا مزدی به مشائی دهد که همه متحیر شوند.
او همچون شهید بهشتی مظلوم است و شک ندارم خداوند مزد مظلومیت او را طوری خواهد داد که همه متحیر خواهند شد. مشرق: دکتر احمدی نژاد در اجلاس استانداران سراسر کشور با انتقاد شدید از منتقدان جریان انحرافی گفته است؛
۲۵ سال است که مشایی را می شناسم و در این مدت نماز شبش ترک نشده، او همچون شهید بهشتی مظلوم است و شک ندارم خداوند مزد مظلومیت او را طوری خواهد داد که همه متحیر خواهند شد.

چشم مشایی را عمل کردند چون در نماز شب زیاد گریه کرد

یکی از حامیان مشایی با اظهار‌نظر متفاوت و جالبی این جراحی را ناشی از خشکی چشم مشایی به دلیل گریه‌ها و راز و نیازهای شبانه وی عنوان کرده است مشرق: در حالی که خبرها از بستری شدن و عمل جراحی مشایی به دلیل افتادگی پلک حکایت دارد، اما یکی از حامیان وی در جلسه‌ای با اظهار‌نظر متفاوت و جالبی این جراحی را ناشی از خشکی چشم مشایی به دلیل گریه‌ها و راز و نیازهای شبانه وی عنوان کرده است