سفر رهبری رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان/389:30 صبح 20 مهر ؛ بیعت تاریخی مردم کرمانشاه با مقام معظم رهبری‌.خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب صبح روز چهار‌شنبه مورخ 20 مهر‌ ماه وارد کرمانشاه می‌شود و مسیر استقبال ولی فقیه در سفر به کرمانشاه از میدان آزادی تا ورزشگاه آزادی بوده و شروع مراسم در ورزشگاه آزادی ساعت 9:30 صبح است.

18 مهر 90

این سیاست سفرهای استانی ولی وقیح منفور ونا مشروع که در شرایط خاص انجام می گیرد . یک تا کتیک طبقاتی لورفته ی چند هفته است که از سوی صحنه گردانان پشت پرده از طریق ولی وقیح منفور ونا مشروع دنبال می کنند که با مشاورت و همکاری پاسداران به خصوص سازمان و اطلاعات و امنیت این ار گان فاشیستی پیگیری می شود البته دست به اینگونه ن سفرهای استانی زدن معمولاً قبل از فرار رسیدن بر گزاری نمایشات خیمه شب بازی های بازار مکاره ی موسوم به مجلس و ریاست جمهوری می باشد. اکنون پس از تهاجم نظامی پاسداران به روستا های کردستان عراق که زیر چتر مبارزه با پژاک را شروع کرد . برای اینکه اکنون مشخص شده است که هدف برای مقدمه سازی فضای امنیتی در منطقه استان کردستان و کرمانشاه بوده است . چون مرتبط به سفر ولی وقیح نا مشروع به کرمانشاه است. در ادامه ارگان فاشیستی کودتاگر پاسداران همانگونه که سپاه نیوز به نقل از سر کرده ی رئیس گزمکان پاسداران سرلشگر محمد علی جعفری گزارش داده است با توجه به گستردگی سپاه پاسداران و اتصال بسيج به آن و عرصه های مختلفی که انقلاب اسلامی با آن روبروست، سپاه ديگر بازوی مسلح و توانمند رهبر ولی وقیح منفور ونامشروع نیست، بلکه به عنوان بازوی غير مسلح ايشان نيز محسوب می شود. برای همین آلت دست پاسداران کودتاگر نمی تواند هيچگونه محدوديتی برای سپاه در انجام ماموريت های نظامی و تجاوز گرانه و سرکوبگرانه ی داخلی وبرون مرزی اش قائل شود . برای همین پاسداران با زائده اش بسیج همراه با نیروی انتظامی دست به تلاش گسترده ی بسیج کردن نیروهای سرکوبگر ساندیس خوران و بسیجیان و لباس شخصی ها واعزام شان به کرمانشاه مر کز استان کرده است تا وانمود شود اینان هم جزو اهالی استان کرمانشاه وهم جزو حامیان استقبال کنند گان ولی وقیح منفور ونا مشروع هستند سپس با ترتیب دادن ایراد سخنرانی و دیدار های نمایشی و فرمایشی خط و خطوط لازم ترسیم می گردد . یعنی از جریانی که قرار است حمایت شود و رقبایی که قرار است حذف گردند نقالی می شود . البته طبق معمول روضه خوانی از موضع ضد آمریکایی و اسراییلی وتأکید بر مرز بندی با دشمن بیگانه ومتهم ومحکوم کردن جریان فتنه ی همسوی داخلی است . همچنین زور زده می شود که گفته شود امنیت بی نظیر است . همانگونه کوشش می شود تا نشان داده شود رهبریت جنبش اسلامی منطقه و حمایت از سوریه و فلسطین در دست ولی وقیح و منفور و نا مشروع است . فراموش نشود که هدف مهمتر دیگر تلاش برای منحرف کردن اذهان عمومی از مسایل جاری کشور است به خصوص در شرایط کنونی که جنگ قدرت و ثروت بشدت ادامه دارد داستان فاش شدن اختلاس مبلغ 3000 میلیارد تومانی بانکی موضوع روز داخل و کشور شده است که طبق تأکید ولی وقیح نا منفور و نا مشروع که به مطبوعات و رسانه های خبری باید فتیله اش پایین کشیده شود بدون شک جزو اهداف ترسیم شده در پشت پرده ی این سفر می باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 20 مهر ماه به کرمانشاه سفر می‌کنند.
براساس این گزارش، مسیر استقبال ولی فقیه از میدان آزادی، بلوار شهید بهشتی تا ورزشگاه آزادی در ساعت 8:30 خواهد بود و شروع مراسم در ورزشگاه آزادی ساعت 9:30 صبح است