روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 19 فروردین ماه 1391
نقد وبررسی : سرمقاله  روزی نامه ی حکومتی  جمهور ی " شهيد صدر، راهنماي عمل "
"سرمقاله نویس چون یکی از   مشاوران ر فسنجانی است و می  داند که رفسنجانی خیلی وقت است که نه اینکه مثل گذشته ستوان انقلاب نیست ، بلکه از همه سو خود واعضای خانواده اش زیر فشار وتهدید انتقاد قرار دارد و با اتهام زدن برایش سناریو سازی می شود.بنابراین می داند که  امکان دفاع آشکار ا ز رفسنجانی  کردن ساده وبی هزینه نیست"
دامنه ی اختلافات ورقابت وجنگ قدرت و ثروت هرروز که می گذرد گسترده تر می شود . آنگونه که مهار نا پذیر شده است . زیرا که در رأس  تضاد حاد شده است . آنچنان که جریان مافیایی کودتایی  غالب بدون اغماض هیچگونه صدای انتقادی درونی یا پیشنهادی را نه بر نمی تابد ، بلکه با شیوه ی تهدید و ارعاب و سناریو سازی  و اتهام زنی  وتوطئه گری برخورد شد ید می کند .مورد جدید  رفسنجانی است که بدلیل بازگویی نامه نویسی اش  به خمینی شیاد که محور ایجاد رابطه با آمریکا بود موجب  جاری شدن سیلی از اتهامات  و انتقادات زنجیره ای بسوی وی  شده است . آنگونه که سر مقاله نویس در دفاع غیر مستقیم وتلویحی از وی ناچار شده است قبر ستان کهنه بشکافد و گریز به صحرای کربلا بزند ونقل قول از محمد باقر صدر نماید و از وی تعریف وتمجید وستایش گری کند تا که در نهایت بتواند چنین نتیجه گیری کند:
اين توصيه شهيد صدر كه: در امام خميني ذوب شوند همانگونه كه او در اسلام ذوب شده است،..محور اصلي جمله‌اي كه شهيد صدر در توصيف امام خميني بيان كرده اينست كه هركس بخواهد با ظلم و ظالم مبارزه كند و به مردم خدمت نمايد فقط در صورتي موفق خواهد بود كه خود را فراموش كند و همه چيز را در چارچوب اسلام و براي خدا بخواهد. در اسلام ذوب شدن، يعني خود را فراموش كردن و در همه حال تسليم فرمان الهي بودن و اجراي احكام دين را بر هر خواسته و تمايل ديگر ترجيح دادن"
این نقل قول از وی کردن  سرمقاله نویس درست تداعی کننده ی داستان تف وتاق و ریش می باشد . برای اینکه آخوند های حکومتی وسایر شرکای حکومتی اسلام مدارشان درست نقطه ی نقابل این نقل قول از خصوصیات محمد باقر صدر می باشد:
" پيروزي نهائي نيز دقيقاً در همين منطق نهفته است. كسي كه هواي نفس و اميال شخصي خود را كنار بگذارد و همه چيز خود را وقف خدمت به بندگان خدا در چارچوب احكام الهي نمايد، خدا به او كمك مي‌كند و او را به هدف مي‌رساند. اين، وعده الهي است كه بارها و به بيان‌هاي مختلف در قرآن كريم مورد تأكيد قرار گرفته و تخلفي در وعده الهي وجود ندارد. نكته مهم تر، با خدا ماندن و براي خدا كار كردن و خود را نديدن بعد از رسيدن به هدف و به دست آوردن قدرت است. از اين ويژگي نيز امام خميني به تمام معناي كلمه برخوردار بودند. بي‌اعتنائي اكنون كه دوران بيداري اسلامي است، دشمنان ملت‌ها هوشيارتر از گذشته در تكاپوي منحرف كردن ما از مسير انقلابي هستند كه منشأ بيداري ملت‌ها شده و مادر انقلاب‌هاي عصر حاضر است. امروز ما و همه مسلماناني كه قدم در راه امام خميني گذاشته‌اند به توصيه شهيد صدر بيش از هر زمان ديگري نيازمنديم. در سالروز شهادت آيت‌الله سيد محمد باقر صدر و بنت الهدي صدر، كه هر دو درحالي كه در اسلام ذوب شده بودند با چهره‌هاي غرق در خون به ملاقات خدا شتافتند، بهترين راه براي گراميداشت اين دو شهيد نهضت اسلامي، تلاش براي كسب شايستگي‌هاي لازم جهت رسيدن به مقام و مرتبه ذوب شدن در اسلام و راهنماي عمل قرار دادن اين توصيه شهيد آيت‌الله سيد محمد باقر صدر است"
درخاتمه اینکه سرمقاله نویس چون یکی از   مشاوران ر فسنجانی است و می  داند که رفسنجانی خیلی وقت است که نه اینکه مثل گذشته ستوان انقلاب نیست ، بلکه از همه سو خود واعضای خانواده اش زیر فشار وتهدید انتقاد قرار دارد و با اتهام زدن برایش سناریو سازی می شود.بنابراین می داند که  امکان دفاع آشکار ا ز رفسنجانی  کردن ساده وبی هزینه نیست . از سوی دیگر هم عضو حزب چماقداران جمهوری اسلامی با علی خائنه ای از انقلاب بوده است و در این روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی با هم قلم زنی می کردند .یعنی اینکه با وی هم درر ابطه است .به خصوص اینکه چون آخوند وجانباز جن ضدمیهنی وضد ملی می باشد و تعصب خاصی  هم به آخوندها دارد تا جاییکه هر گز موافق نبوده است که رؤسای 3 نهاد حکومتی غیر از آخوند باشد . بهرحال اکنون که موج سازماندهی بسیج شده ی انتقادی علیه ی رفسنجانی سازماندهی شده است که از مطبوعات و رسانه های خبری تا ائمه جماعات  وتریبون نهادهای حکومتی و کودتایی را در بر می گیرد علیه ی اش کوک شده که چرا نقل از نامه ای کرده  که گفته است برای خمینی نوشته و در حضورش خوانده بود تا موضوع ایجاد رابطه با آمریکا ومصر را حل نماید. ولی اکنون این بازگویی برایش تبدیل به پیراهن عثمان شده است . برای همین سرمقاله نویس چون ریشه وعامل بهانه گیری تهاجم به سوی رفسنجانی را می داند . بنابراین برای اینکه به مهاجمان  پیامش را منتقل و به اینان تفهیم کند که می داند دلیل حمله به رفسنجانی چیست سال مرگ محمد باقر صدرر ا بهانه کرده است وبا آویزان شدن به گفته های وی  پیامش را به مخاطبان با شیوه ی به در گفتن تا دیوار بشنود منتقل کرده است تا برایش درد سر درست نشود .
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1391/13910119/13910119_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 19 فروردین ماه 1391
شهيد صدر، راهنماي عمل