نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای  شما  15 فروردین – 1395
قلیان
چرا قلیان‌ها و مکان‌هایی را که در آنجا قلیان می‌کشند جمع‌آوری نمی‌شود؟مگرنه اینکه مصرف قلیان به گفته پزشکان از سیگار مُضّرتر است پس چرا جلوگیری نمی‌کنند؟از مسئولان ذیربط تقاضا داریم فکری به حال این اماکن بکنند، چون بیشتر جوانان در این مکان‌ها قرار می‌گیرند و از همین طریق به سیگار و سایر مواد روی می‌آورند.حسین‌زاده- تهران
جلوگیری از فعالیت دلالان
از مسئولان اقتصادی کشور عاجزانه تقاضامندم از فعالیت‌های سرشار از سود و منفعت شخصی دلالان در همه اصناف، جلوگیری کند. متاسفانه شغل کاذب دلالی، با سوءاستفاده از برنامه عدم قیمت‌گذاری اجناس و محصولات، به خصوص محصولات کشاورزی، به حقوق و دستمزد نیروهای کارآمد تعرض می‌کند و این امر سبب افزایش تورم می‌شود.معصومی- تهران
* یک بازنشسته راه آهن از تهران: مسئولانی که خودشان پاداش و حقوق‌های آن چنانی دریافت می‌کنند آیا خبر دارند بازنشستگان راه‌آهن امروز که 14 فروردین است هنوز عیدی سال گذشته را دریافت نکرده‌اند؟
*
میرمحمودی از تهران: متاسفانه با وجود هشدارهای مسئولان در مورد اجتناب از استفاده وسایل آتش‌زا در چهارشنبه‌سوری، بسیاری از جوانان با بی‌توجهی به این هشدارها حادثه‌آفرین شدند و حوادث تلخی متاسفانه رقم خورد. مشخص است تعداد زیادی از این جوانان یا به رسانه‌ها توجه نمی‌کنند یا دچار خودرایی شده‌اند! به خاطر این خودسری‌ها، بخش‌هایی از شهر تهران مثل شهر جنگزده شده بود؛ پر از دود و صدا و فریاد!
*
حسینی از تهران: از مسئولان ذیربط انتظار داریم برای امواج پارازیت فکری کنند. در روزهایی که به شدت این امواج زیاد می‌شود، دچار سردرد می‌شویم. برای همه شبکه‌های تلویزیونی، حتی شبکه‌های داخلی هم امواج پارازیت مشهود است.
*
مینایی از تهران: روز سوم فروردین ماه امسال درحالی که باران شدیدی در تهران می‌بارید، در ایستگاه متروی راه‌آهن تقریباً سیل راه افتاده بود و از سقف آب با شدت زیادی سرازیر شده بود! آیا مسئولان مترو بهتر نیست بجای اینکه مرتب از افتتاح ایستگاه‌های جدید خبر بدهند، ایمنی ایستگاه‌های موجود را افزایش دهند؟