جدیدترین خبرها از نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار

جدیدترین خبرها از نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار
نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز یکشنبه ۱۰ فروردین ۹۹. 10 فروردین-99
 دولت روحانی و بانک مرکزی  باافزایش قیمت ارز تلاش کرده  اند برای جبران  بخشی از کاهش بودجه  از طریق  افزایش قیمت دلار را حول وحوش 16 هزارتومان  حفظ  کنند.
 نرخ ارز، سکه، طلای ۱۸ عیار و دلار در بازار امروز یکشنبه ۱۰ فروردین ۹۹- قیمت طلا و سکه در بازار نسبت به روز گذشته افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون ۱۵۰ هزار تومان قیمت خورد. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش گذاری شد. در همین حال رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره آینده بازار طلا و سکه در ایران با تاکید بر اینکه بازار طلا پیش‌بینی‌ناپذیر شده گفت: با توجه به اینکه معلوم نیست ویروس کرونا تا چه زمانی ادامه پیدا کند و گسترش آن نیز در چه مقیاسی باشد، نمی‌توان پیش‌بینی درستی از وضعیت بازار‌های جهانی ارائه داد، از سوی دیگر به دلیل رکود اقتصادی که کل جهان در حال ورود به آن است، این امر می‌تواند بازار‌های جهانی را با افت بیشتری مواجه کند.
امروز یکشنبه دهم فروردین ماه اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا را اعلام کرد که بر این اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۶ میلیون ۱۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۶ میلیون تومان معامله شد.
هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۶۱۹ دلار قیمت خورد.

جدیدترین نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو در بازار امروز
مظنه دلار۱۵۹,۰۰۰
مظنه یورو۱۷۴,۰۰۰
مظنه پوند۱۹۳,۴۰۰
مثقال طلا
۲۶,۷۰۰,۰۰۰
طلای۱۸عیار
۶,۱۶۳,۶۹۰
سکه جدید
۶۱,۵۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۱۸,۰۰۰,۰۰۰
سکه گرمی
۹,۸۰۰,۰۰۰
انس طلا۱۶۲۹ دلار