دستگیری سارقان به عنف ساعتی بعد از ارتکاب سرقت در اراک

دستگیری سارقان به عنف ساعتی بعد از ارتکاب سرقت در اراک7 فروردین-99
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: 3 سارقی که به بهانه سرویس بهداشتی وارد منزل یک شهروند اراکی شده و اقدام به سرقت کرده بودند، در عملیات سریع پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری سارقان به عنف ساعتی بعد از ارتکاب سرقت در اراک
امیر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بامداد روز گذشته با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر سرقت از منزل یکی از شهروندان در یکی از محله‌های اراک، بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 17 شهرستان اراک برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور تیم گشت انتظامی در محل و در تحقیقات اولیه از صاحب‌منزل مشخص شد که خانمی ناشناس با مراجعه به درب منزل وی تقاضای استفاده از سرویس بهداشتی را مطرح می‌کند و بعد از باز شدن درب منزل، 3 نفر وارد منزل آنها شده و با تهدید اقدام به سرقت از منزل آنها کرده و از محل متواری می‌شوند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله برنامه‌ریزی تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد و در مدت‌زمانی کوتاه با توجه به اسناد و مدارک به‌دست‌آمده، سارقان که دو مرد و یک خانم بودند، شناسایی و در عملیاتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک خاطرنشان کرد: اموال سرقت شده از سارقان کشف و هر 3 فرد دستگیرشده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
دستگیری سارق خودرو ساعتی بعد از سرقت در اراک
مختاری همچنین گفت: با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پراید در یکی از محله‌های شهرستان اراک، بلافاصله موضوع به تمام تیم‌های گشت انتظامی اعلام و برنامه‌ریزی لازم برای دستگیری سارق آغاز شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در کمتر از یک ساعات سارق از سوی یکی از تیم‌های گشت کلانتری 14 علوی شهرستان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و در حین خروج از شهرستان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک با بیان ادامه تحقیقات از فرد دستگیرشده، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین علت‌ها در بروز وسایل نقلیه، بی‌توجهی شهروندان در به‌کارگیری حداقل وسایل ایمنی و بازدارنده است.
وی خاطرنشان کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیسی، در صورت رؤیت هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.