واکنش
کدخدایی به تحریم قضات ایرانی 4 مهر –
99
واکنش
کدخدایی که وکیل مدافع قضات جنایتکار شده دفاع از خودش از
موضع انتقامی می باشد چون نامش که جزو
لیست تحریمی های آمریکاست.
تهران- ایرنا- سخنگوی شورای نگهبان نسبت
به تحریمهای جدید دولت آمریکا علیه تعدادی از مسئولان قضایی ایران واکنش نشان داد.
«عباسعلی کدخدایی» در حساب کاربری خود در
توییتر نوشت: «در ادامه فشارها بر ایران، دونالد ترامپ تحریمهای جدیدی را بر قضات
کشورمان وضع کرده است.»
وی ادامه داد: «آیا قوه قضایه ایران نیز
میتواند تحریمهای مشابهی بر قاتلان سیاهپوستان این کشور که در هنگام
دستگیری آنها را شکنجه کرده و بدون محاکمه به قتل میرسانند، وضع کند؟»
به گزارش ایرنا، وزارت خزانهداری
آمریکا پنجشنبه شب در بیانیهای که روی تارنمای این وزارتخانه قرار گرفت، اعلام
کرد که «سیدمحمود ساداتی و محمد سلطانی» قاضی شعبه یک دادگاه انقلاب شیراز و زندانهای
عادل آباد، ارومیه و وکیلآباد را تحریم کرده است.
«الیوت آبرامز» نماینده آمریکا در امور
ایران و ونزوئلا پیشتر اعلام کرده بود که واشنگتن قاضی پرونده «نوید افکاری» را
تحریم میکند.
آمریکا پس از خروج از برجام و همچنین پس از شکستهای متعدد در مجامع بینالمللی تحریمهایی را علیه ایران وضع کرده است.
