سپاه در امور فرهنگی شهر قزوین پای کار باشد

 شهردار قزوین:

۹-آبان-۱۴۰۰


ازسوی پاسدارتروریست وحیدی توی لیست تروریست و تحریم که وزیر کشور شده است یک پاسداررا به استاندار قزوین منصوب کرد تا وی مأمور انتقال دریافتی پاسداران جنایتکارباشد که باید سپاه درامورفرهنگی شهرقزوین پای کارباشد یعنی امورفرهنگی ازسوی پاسداران تروریست وجنگ افروز کنترل شود.

شهردار قزوین گفت: برنامه های شهرداری با محوریت مسجد اجرا خواهد شد همچنان که در گذشته تمام امور اجتماعی با محوریت مسجد انجام می شد و مشکلات بسیاری در این فضای دینی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی صباغی در دیدار سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از فرماندهان نواحی سپاه استان بیان کرد:  سپاه در هر عرصه ای وارد شده، خدمتی ارائه کرده و این خدمت به پاس تبعیت از ولایت فقیه است و این تبعیت در عرصه جهاد هشت ساله دوران دفاع مقدس مشهود است. امروز به برکت وجود سپاه در کشور، موفق به پرتاب ماهواره به مدار، فناوری ساخت هواپیما، موشک، دستیابی به امنیت پایدار، اقتدار ملی و هر موفقیت دیگری در عرصه های صادرات و واردات شده ایم.

وی اظهار کرد: امروز سپاه یکی از محورهای اقتدار نظام است و هر موفقیتی حاصل ایثار شهدای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است.

صباغی با اشاره به نقش مسئولان در امیدآفرینی در جامعه عنوان کرد: هرگونه رفتار مسئولان می تواند موجب ایجاد امید و یا ناامیدی در جامعه باشد لذا باید مسئولان با مسئولیت پذیری و اقدام به عمل در حوزه فعالیت خود، اعتماد سازی کنند.

وی افزود: باید بستری ذهنی خود را به سمت بینش سوق دهیم و با وحدت و کمک به یکدیگر قزوین را شهری سرآمد در سراسر کشور کنیم؛ ما خادم مردم هستیم و از ظرفیت بسیج در عرصه های سازندگی می توان بهره مند شد همچنانکه در عرصه های مختلف همچون سیل، سپاه و بسیج، آتش به اختیار در صحنه حضور داشتند و این از اخلاص بسیج است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه از سپاه می‌خواهیم که در امور فرهنگی شهر پای کار باشد ،افزود:  سپاه عزت و آبرو و ستون نظام است و باید از ظرفیت سپاه در عرصه های مختلف جهت توسعه و آبادانی شهر استفاده کنیم.