چند وقته؟!(گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۱۰ – آبان - ۱۴۰۰

چند وقته؟!(گفت و شنود)

سربازجوی درازگوش
میگه هست تیزهوش
چون تازگی خیلی شده کنجاو
دانسته گوساله بوده شده گاو
چون تفحص کرده طی چندساله
چگونه قبل ازگاوشدن بوده گوساله؟
دلخوره این روانی خُل چِله
بهش گاو میگن توی محله
ازموضع شاکی وعدم رضایت
رفته دادگاه کرده شکایت
قاضی ازش کرده سئوال
بطور کامل بده شرح حال
چند وقته گاو بتو گفته میشه؟
گفته اززمانی بودم گوساله میشه

گفت: چی شده که عربستان و کویت و امارات و بحرین و ... سفرای خود از لبنان را فراخوانده و با این کشور قطع رابطه کرده‌اند؟!
گفتم: به اظهارات وزیر اطلاع‌رسانی لبنان اعتراض کرده‌اند که قبل از انتصاب به وزارت گفته بود عربستان و متحدانش وحشیانه به جان مردم مظلوم یمن افتاده و دست به قتل‌عام و آدم‌کشی زده‌اند.
گفت: مگر غیر از این است؟!
گفتم: اگر غیر از این بود، برای نفی اظهارات وزیر لبنانی سند و دلیلی ارائه می‌کردند.
گفت: چرا وقتی ترامپ گفت آل‌سعود گاو شیر‌ده آمریکاست و دستور داده بود صندلی‌ای که بن‌سلمان روی آن نشسته بود را ضد‌عفونی کنند تا از آلوده شدن کاخ‌سفید به شپش جلوگیری شود و... اعتراضی نکردند؟!
گفتم: یارو به دادگاه مراجعه کرد و گفت؛ مردم محله‌مان به من می‌گویند گاو! قاضی پرسید؛ چند وقته؟

گفت؛ از ۳۰ سال پیش که گوساله بودم!