تضعیف وحدت منافع امت اسلامی را در اختیار استکبار می‌گذارد

 امام جمعه موقت زاهدان:

تضعیف وحدت منافع امت اسلامی را در اختیار استکبار می‌گذارد۷-آبان-۱۴۰۰

مردم ایران به خصوص شهروندان محروم استان بلوچستان قادرنیستند به آسانی نان سفره های خالی خودرا تهیه کنند ولی آخوند ازهمه جاپرت امام جمعه موقت زاهدان نگران تضعیف امت اسلامی مقابل استکبار جهانی است درحالی که رژیم غارتگر ودزد وسرکوبگر ولایت فقیه الگوی بدتراز استکبار با پسوند ارتجاعی است.
تضعیف وحدت منافع امت اسلامی را در اختیار استکبار می‌گذارد

زاهدان- ایرنا- امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه وظیفه عموم مسلمان دفاع از دین جامع اسلام و حفظ وحدت امت اسلامی است گفت: اگر وحدت تضعیف شود منافع مادی و معنوی جامعه اسلامی در اختیار استکبار قرار می‌گیرد از اینرو وظیفه همه تلاش در حفظ و تقویت وحدت است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام هادی رمضانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان در مصلای قدس اظهارداشت: خداوند در قرآن کریم امر به تقوا می‌کند که از برکات آن قدرت تشخیص حق از باطل و پوشاندن سیئات (گناهان) انسان است.
وی با بیان اینکه مردم ما ثابت کردند با تمسک به قرآن از هیچ قدرتی هراس ندارند و با همتی قوی قدرت‌های پوشالی را درهم می‌کوبند افزود: رسالت همه انبیا استکبارستیزی بوده است و اگر بخواهیم با استکبار کنار بیاییم برخلاف آیین و آموزه‌های قرآنی خواهد بود.
امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه در هفته وحدت، رهبر معظم انقلاب با مسوولان کشوری و لشکری ملاقاتی داشتند ادامه داد: در آن دیدار ایشان فرمودند بزرگترین وظیفه امت اسلامی تبلیغ دین جامع اسلام است زیرا دشمنان از توانشان برای معرفی دین در حیطه فردی استفاده کرده و می‌خواهند بگویند دین برای زندگی سیاسی و اجتماعی برنامه‌ای ندارد. 
وی خاطرنشان کرد: تقوا حالت مقدسی است که انسان را از آلودگی‌ها و انحرافات عقیدتی، سیاسی باز می‌دارد و رابطه این انسان با خدای حکیم را تقویت می‌کند. 
حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه تقوا اگر در وجود انسان احیا و تلاش شود که به واجبات عمل کند باعث بیرون راندن شیطان می‌شود تصریح کرد: امام علی می‌فرماید خداوند رسولان الهی را در میان مردم قرارداد و پی در پی پیامبران را مبعوث و به سویشان هدایت کرد.
وی ادامه داد: پیامبران آمدند تا فطرت پاک انسانی را در وجود ما احیا، نعمت‌های(مادی و معنوی) فراموش شده را به انسان یادآوری، دستورات و فرمان های الهی را ابلاغ و بر مردم اتمام حجت کنند و گنجینه‌های نهفته در وجود انسان را شکوفا و آشکار و در نهایت آیات الهی را به مردم نشان دهند. 
وی با بیان اینکه خدای تبارک در هر زمانی برای همه امت‌ها پیامبری فرستاده و کتب آسمانی را برایشان قرارداده خاطرنشان کرد: سنن انبیا و پیامبران چراغ راه بشریت است.