حوادث اخیر مرزهای شمال‌غرب کشورمان تله سیاسی است

 امام جمعه موقت زنجان:

حوادث اخیر مرزهای شمال‌غرب کشورمان تله سیاسی است۹-مهر-۱۴۰۰

آخوندامام جمعه زنجان مأمورشده است تا جنایات خمپاره وموشک بازی پاسداران تروریست و تجاوزگر دراقلیم کردستان عراق را توجیه کند.
حوادث اخیر مرزهای شمال‌غرب کشورمان تله سیاسی است

ایسنا/زنجان امام جمعه موقت زنجان گفت: حوادث اخیر مرزهای شمال‌غرب کشورمان یک تله سیاسی است.

حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی ظهر امروز (۹ مهرماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه ایران هیچ‌وقت برای اقدام‌ در مقابل توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان عاجز نیست، اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه و انقلابی کشورمان، همواره آماده دفاع از سرزمین خود بوده و هستند.

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت یمن در مقابل متجاوزان، ادامه داد: نتیجه مقاومت ملت یمن در برابر دشمنان، این است که جبهه مقاومت در یمن تا پیروزی نهایی و غلبه بر دشمنان، فاصله زیادی نداشته باشد.

امام جمعه موقت زنجان  با اشاره به ایثار دانش‌آموز شهید علی لندی که با نثار جان خود و با ایثار مثال‌زدنی، جان چند نفر دیگر را نیز نجات داد، متذکر شد: ما در کشورمان از این قبیل نوجوانان و جوانان زیاد داریم که نمونه بارز آن علی لندی است که با ایثارگری، «حسین فهمیده» زمان خود شد.

خطیب موقت نماز جمعه زنجان با اشاره به اظهارات نسنجیده رییس‌جمهور آذربایجان در خصوص وضعیت مرزهای ایران، ادامه داد: آمریکا، اسرائیل، ترکیه و دولت باکو هماهنگ شده‌اند تا علیه ایران اقداماتی انجام دهند، به طوری که می‌خواهند با جلوگیری از تردد کامیون‌های ایرانی، کشورمان را به عکس‌العمل وادار کنند.

موسوی با تاکید بر این مطلب که صبر ایران زیاد است، یادآور شد: ایران می‌خواهد با همه کشورها به ویژه با همسایگان خود بزرگوارانه برخورد کند ولی اگر تحرکات توطئه‌آمیز از حد بگذرد، اقدام لازم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه حوادث اخیر افغانستان و تحولات در مرزهای شمال‌غرب کشور، یک تله سیاسی و امنیتی است، خاطرنشان کرد: دشمنان غافل هستند از اینکه ملت ایران تربیت‌یافته امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و نیروهای نظامی ما نیز تربیت‌یافته مکتب شهید سلیمانی هستند.