آمریکا ثابت کرده که قابل اعتماد نیست

 آمریکا ثابت کرده که قابل اعتماد نیست/ ریشه اصلی نا امنی و نابسامانی منطقه رژیم صهیونیستی است۹-مهر-۱۴۰۰

آخوندلبنانی امام جمعه اردبیل چون برادرزاده اش استاندار اردبیل شده است .بنابراین بیش ازگذشته وامدار خامنه ای رمال شده است برای همین طوطی رله کننده تأکید همیشگی خامنه ای رمال شده که می گوید آمریکا قابل اعتمادنیست.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در مورد برجام گفت: از سخنان آن‌ها معلوم می‌شود که آنها باز عمل یک طرفه را دنبال می‌کنند ، طبیعی است که عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود، آنها ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند.آمریکا ثابت کرده که قابل اعتماد نیست/ ریشه اصلی نا امنی و نابسامانی منطقه رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل با اشاره به صحبت‌های روز گذشته وزیر امور خارجه آمریکا اظهار کرد: دیروز وزیر خارجه آمریکا به ایران هشدار داد که باید سریعاً به برجام برگردد و مهلت در حال اتمام است و گفت توپ در زمین ایران است و فرصت برای بازگشت به برجام طولانی نیست.

وی افزود: اروپا و آمریکا اخیراً برای بازگشت به برجام شدیداً التماس می‌کنند اما به یک سوال منطقی جواب نمی‌دهند که این شما بودید که عمل به برجام را زیر پا گذاشتید پس توپ در میدان شماست و تکلیف در اینجا کاملا روشن است و جای تهدید نیست.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هر وقت به بندهای برجام عمل کردید ایران هم به تعهدات خود عمل می‌کند و جای داد و فریاد نیست، مسیر کاملا روشن است. از سخنان آنها معلوم می‌شود که آنها باز عمل یک طرفه را دنبال می‌کنند یا باز می‌خواهند ایران در مرحله اول تجهیزات هسته‌ای خود را منهدم کند، سپس آنها قرار داد را دبه کنند؟ طبیعی است که عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود، آنها ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند.

عاملی با تاکید بر بدعهدی‌های آمریکا اذعان کرد: اولاً ایران شش سال تمام به وظیفه خود عمل کرد شما به جای عمل به تعهد خود از برجام خارج شدید الان هم راه باز است، برگردید تحریم را بردارید. ایران آماده است به التزامات خود پایبند باشد و هیچ وقت به فکر سلاح هسته‌ای هم نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ثانیاً دنیای آرام‌تر تعریف دارد، اولین قدم لزوم احترام و پایبندی به مواثیق بین المللی است. برجام به امضای شورای امنیت سازمان ملل رسیده بود و شما به راحتی آن را زیر پا گذاشتید، شما حرمت شورای امنیت و سازمان ملل راشکسته و به کشورهای حاضر در سازمان ملل  اهانت کردید.

ریشه اصلی نا امنی ونابسامانی منطقه رژیم صهیونیستی است

عاملی تصریح کرد: ثالثاً نباید دنیا با حق ویژه اداره شود؛ شما الان همه کشورها را پای امنیت اسرائیل فدا می‌کنید و می‌گویید امنیت اسرائیل امنیت ماست و هرکس در دنیا نفس می‌کشد باید اسرائیل را به رسمیت بشناسد. ریشه اصلی نا امنی و نابسامانی منطقه رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: ریشه اصلی نا امنی ونابسامانی منطقه رژیم صهیونیستی است، اسرائیل پایش به هر کجا رسیده آنجا  را نا امن کرده و چندین بار در تاسیسات هسته‌ای ایران خرابکاری انجام داده چرا شما تا حال این اقدام تروریستی  رامحکوم نکرده اید و حاضر به  محکوم کردن هم نیستید؟

امام جمعه اردبیل بیان کرد: اخیراً نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهور آمریکا ملاقات کرده و در خصوص طرح «مرگ ایران با راهبرد هزاران خنجر» با رئیس جمهور آمریکا مذاکره کرده، طرح مرگ ایران با راهبرد هزاران خنجر یعنی اسرائیل از هزار طرف به طرف ایران خنجر خود را پرتاب خواهد کرد بنابراین ایران حق دارد که از حضور اسرائیل در کشورهای همسایه خود نگران باشد و قطعا ایران در برابر این طرح ساکت و دست بسته نخواهد بود.

تغییر مدیریت ارشد استان اردبیل فرصتی برای توسعه هر چه بیشتر استان است

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در ادامه با اشاره به تغییرات مدیریت ارشد استان اظهار کرد: تغییر مدیریت ارشد استان فرصتی برای  ورود افکار، اندیشه و روش‌های جدید برای توسعه هر چه بیشتر استان است.

وی از خدمات استاندار سابق قدردانی کرده و افزود: از طرف خودم و از طرف اهالی استان قلباً از تلاش‌های مبارک مهندس بهنام جو تشکر می‌کنم، وی از بذل تلاش برای خدمت به استان هیچ مضایقه نکرد.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: مدیریت جدید نیز صاحب تجربه‌های نفیس و دارای نوآوری‌های مدیریتی و یک متخصص کامل در موضوع اقتصاد ایران است.

وی ادامه داد: همچنان که دیروز در جلسه معارفه و تودیع عرض کردم باز تکرار می کنم که اینجانب در برابر تمام گزینه‌ها با رعایت کامل عدالت بالسویه عمل نمودم و خدای عالم السر و الخفیات را شاهد می‌گیرم که قدمی برای تقدم ایشان برنداشتم.

امروز زمان وحدت و همدلی است/ استاندار جدید در تسهیل سرمایه‌گذاری تلاش نماید

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، مسؤولیت‌ها را امانت ملت برشمرد و تصریح کرد: این سمتی که بنده در آن قرار گرفتم متعلق به ملت و امانت ملت است و از این‌رو نباید در اختیار شخص خاص یا طیف خاص قرار بگیرد. همه باید از این جایگاه بالعدالة و بالسویة بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در هر حال زمان، زمان وحدت، همدلی و همکاری است ما نباید در موضوع تحول و توسعه نسبت به کشورهای منطقه و دنیا عقب بمانیم. سرعت تحولات در دنیا بسیار بالاست و زمان در این خصوص نقش حیاتی ایفا می‌کند. از استاندار جدید می خواهم با تمام توان در جذب سرمایه و تسهیل سرمایه گذاری و حذف بروکراسی‌های فلج کننده تلاش نماید.