بسته شدن جاده اهواز-اندیمشک به دست معترضان+فیلم

 بسته شدن جاده اهواز-اندیمشک به دست معترضان11-خرداد-1401

باید همه جاده های مسیر خوزستان مسدود گردد. زیرا تا هم صدایی در سراسر کشور درراستای همبستگی همه گیر نشود فرصت به نیروهای سرکوبگر رژیم تروریستی ولایت فقیه می دهد تاتوان گردآوری نیروی سرکوبگر واعزام شان از استان های دیگر به استان وشهرهای معترض داشته باشد. بطور نمونه مراسم جشن پیروزی برای تیم استقلال درورزشگاه آزادی برگزار شد اکثر نفرات حضوریافته در ورزشگاه به عنوان همبستگی شعار آبادان آبادان سردادند اما مقابل این شعار گروهی اندک بسیج شده که تصویرشان نشان داده نمی شود شعاررضا شاه روحت شاه سر دادند که نه هیچ ربطی به مردم داغدارآبادان نداشت که جهت مخالف شعارآبادان آبادان بود که باید ازسوی بسیجیان و... سازماندهی شده بودند چون هدف ایجاد اختلاف ودرگیری با شعاردهندگان آبادان آبادان بودن یاخنثی کردنش بوده است جالب اینکه گزارش خبری اش هم باآب وتاب ازسوی برخی شبکه های فارسی زبان پخش گردید . لذا می بایست مردم ناراضی درسراسرکشورازحالت نوعی تماشاچی بودن خارج شوند و به جای توی صحنه اعتراضی همبستگی با معترضان حضور داشتن صرفاً اکتفا به پی گیری خبر از طریق فضای مجازی و تماشای خبرهای شبکه های ماهواره ای به عنوان مبارزه بارژیم تروریستی ولایت فقیه نکنند . بلی تا همبستگی وهم صدایی اعتراضات مقابل رژیم تروریستی ولایت فقیه همه گیر نشود معلوم است طبق تجربه چند دهه ای اعتراضات استانی سرکوب می شوندتا نوبت اعتراض بعدی برسد .

far31.jpgرادیو فردا - گزارش‌ها از استان خوزستان حاکی است که معترضان شامگاه سه‌شنبه ۱۰ خرداد، جاده اهواز به اندیمشک را بستند و چند خودرو نیز به آتش کشیده شد.

در ویدئوهایی که حساب کاربری «۱۵۰۰ تصویر» در توئیتر منتشر کرده است، دست‌کم یک تریلی در آتش می‌سوزد و در بخش‌های دیگری از جاده نیز آتش دیده می‌شود.

در ویدئوی دیگری، در یکی از راه‌های فرعی منتهی به جاده اهواز- اندیمشک، خودروهای پلیس دیده می‌شود.

حساب ۱۵۰۰ تصویر نوشته است: «ماشینی به دلایلی آتش گرفت و معترضان از این فرصت استفاده کردند و در دیگر نقاط جاده آتش روشن و مسیر را مسدود کردند».

با توجه به اختلال در اینترنت برخی از شهرهای استان خوزستان، هنوز جزئیات بیشتری از این ماجرا معلوم نیست.

رادیو فردا نمی‌تواند به طور مستقل صحت و سقم این ویدئوها را تایید کند.

از زمان فروریزی برج متروپل در آبادان که دستکم ۳۶ کشته برجای گذاشته است، آبادان و برخی دیگر از شهرهای ایران شاهد تجمع‌های اعتراضی در واکنش به نحوه مدیریت این بحران، فساد و زدوبند پیمانکار و مالک برج با نهادهایی چون شهرداری و مقامات حکومتی و بی‌توجهی به اصول مهندسی ساختمانی بود که منجر به فرو ریختن متروپل شد.

این اعتراضات با سرکوب و برخورد خشونت‌آمیز نیروهای امنیتی و پلیس مواجه شد.