پیامک های قلابی وساختگی وسرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگان

 پیامک های قلابی وساختگی وسرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگان 10 – خرداد -1401

* ساکنان تحمیلی فلسطین اشغالی به دنبال دریافت گذرنامه دوم هستند. چرا که نمی‌دانند چه سرنوشتی در انتظارشان است. ولی این را خوب می‌دانند که فروپاشی این رژیم حتمی است و این سرطانی است که درمانی ندارد‌، لذا به دنبال یافتن کشور بی‌خطری برای سکونت هستند.

رمضانی

* دست‌درازی به اموال ایران، آن هم برای زیاده‌خواهی کشور ثالث، بازی دوسر باختی بود که یونان شروع کرد. اما شیرمردان سپاه ایران تمام کردند. ذلت امروز یونان تجربه و هشدار خوبی برای دیگران است تا عاقبت بازیچه شیطان شدن را از نزدیک ببینند.

قاسمی

* یونان اعلام کرده که اقدام ایران در توقیف دو کشتی این کشور دزدی است! پس سرقت کشتی ایرانی توسط آنها که در روزهای قبل از آن صورت گرفت چه نام دارد؟! به قول ایرانی‌ها یک سوزن به خودت بزن و یک جوالدوز به دیگران! چیزی که عوض دارد گله ندارد!

ورمقانی

* امیدوارم برخورد جمهوری اسلامی با کشتی‌های نفتکش یونان درس عبرتی برای دولت کره جنوبی شده باشد و تا دیر نشده 7میلیارد دلار ما را که به سرقت برده به ما بگرداند والا سیلی محکم‌تری بر گوشش نواخته خواهد شد.

حسین مالمیر

* گویا دولت یونان نمی‌داند که دوران بزن در رو گذشته و در برابر هر اقدام نسنجیده با سیلی محکمی روبه‌رو خواهد شد. امیدوارم به خود آمده باشد و دیگر از این نوع غلط‌هایی که رژیم مستکبر و در عین حال مستاصل آمریکا به او دیکته می‌کند، مرتکب نشود و الا با سیلی سخت‌تری مواجه خواهد شد.

داود غلامی

* چند ماه پیش یک ساختمان مسکونی در آمریکا فرو ریخت و 100 نفر کشته شدند و چندین نفر زخمی ولی هیچ صدایی از غربگرایان شنیده نشد. البته ما راضی به چنین حوادثی در هیچ کجای دنیا نیستیم که عده‌ای‌ بی‌گناه کشته شوند ولی به محض حوادثی از این دست در داخل و لو ابعاد کوچک‌تری داشته باشد،‌ عده‌ای مثل لاشخور جمع می‌شوند و برای غرب کاسبی سیاسی می‌کنند!

پرویزی

* این جمله حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که فرمودند دشمن بیش از آنکه به توانایی‌های خودش امیدوار باشد به خطاهای ما امید بسته تذکر بسیار مهم و دقیقی است که باید همه به آن توجه بکنیم و دشمن را ناامید ‌سازیم.

1817- - - 0935

* در سال‌های جنگ تحمیلی که تمام قدرت‌های دنیا با کشورهای دنباله‌رو خود در مقابل ما ایستاده بودند تسلیم نشدیم بلکه با مقاومت پیروز هم شدیم حال که ایران قدرتمند شده جای سؤال و تأمل دارد که چرا جریان غرب‌گرا مرتب ناامیدی به جامعه تزریق می‌کند و نسخه تسلیم پیشنهاد می‌دهد؟! البته وقتی از قدرت‌های استعماری کاری ساخته نباشد قطعاً عوامل داخلی آنها نیز کاری نمی‌توانند بکنند و این کشور هر روز جلوتر خواهد رفت و پیشرفت خواهد کرد.

کبیری

* درود بر عراق قهرمان و درود بر مجلس استکبارستیز عراق که با یک اقدام شجاعانه بینی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را به خاک مالید و راه را برای چهره‌های منفعل در عراق در برابر جریان سلطه برای همیشه مسدود کرد. امید است مجالس دیگر کشورهای اسلامی با الگوگیری از عراق سربلند‌، خود را به رخ جریان سلطه بکشند.

حجازی

* سیمای جمهوری اسلامی می‌تواند صحنه‌های ناب و حالات ویژه دهه نودی‌ها را که سرود زیبا و ماندگار سلام فرمانده را می‌خوانند پخش کند تا چشم‌های معیوب معاندین ببیند که بچه‌های ایرانی و سربازان امام خامنه‌ای یاران سردار سلیمانی‌ با عشق آمده‌اند و جنجال‌های آنان برای تخریب این روحیه مثال زدنی نتیجه‌ای ندارد و بیهوده خود را خسته نکنند.

2846- - - 0935

* کانادا بازی با ایران را به دلایل فقط و فقط سیاسی لغو می‌کند، روسیه با تلاش‌های سیاسی غربی‌ها از مسابقات جام جهانی حذف می‌شود و... کسانی که هنوز فکر می‌کنند سیاست از ورزش جداست، مصداق روشن شست وشوی مغزی از سوی رسانه‌های غربی‌اند! چه بخواهند و بپذیرند و چه نخواهند.

رجبی

* ساخت برجی مثل متروپل در یکی از خیابان‌های کم عرض شهر آبادان با شلوغی که این منطقه دارد چگونه قابل توجیه بوده است. وضعیت این خیابان به‌گونه‌ای است که امکان استفاده از جرثقیل‌های بزرگ در این حادثه وجود ندارد و بالاجبار اقدام به خرید و تخریب چند منزل اطراف شده‌اند.

2880- - - 0937

* با توجه به ریزش ساختمان متروپل آبادان با تلفات جانی که روی دست مردم کشورمان گذاشته ضرورت دارد گزارش دقیقی از عملکرد شهرداری، نظام مهندسی و مهندسان ناظر این پروژه تهیه شود و به اطلاع عموم برسد.

0701- - - 0935

* از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم در مورد مقصران حادثه ریزش ساختمان ده طبقه آبادان که منجر به فوت چند نفر گردیده به سادگی عبور نکند و مجازات سنگینی در پی داشته باشد.

8320- - - 0903

* رسانه‌های مزدور و سلبریتی‌های بی‌سواد‌، کشته شدن 18 دانش‌آموز با یک اسلحه دانش‌آموز دیگر و قتل بیش از 19 هزار در سال 2020 در آمریکا را یک اتفاق تلقی و از کنار آن به سادگی می‌گذرند اما اگر در ایران در یک حادثه مبهم از دماغ یک نفر خون جاری شود آن را برجسته می‌کنند و درتمام دنیا جار می‌زنند. چه بگوییم از این همه حماقت یا بی‌انصافی.

جلیل جعفری

* یکی از پیام‌های برگزاری کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید روحانی در شهر مقدس قم انتقال این پیام به جامعه بود که مبلغان دینی در عمل برای این آب و خاک و حفظ اسلام از جان خود مایه گذاشته‌اند و امروز هم در تمام صحنه‌ها در کنار مردم هستند.

9239- - - 0922

* ترور شهید صیاد خدایی از پاسداران مدافع حرم در یکی از خیابان‌های تهران توسط عوامل صهیونیسم حکایت از این دارد که نیروهای سپاه کار را در سوریه به نقطه غیرقابل بازگشت رسانده‌اند و صهیونیست‌ها باز هم دیر جنبیده و کارد به استخوانشان رسیده است.

یعقوبی

* برخی از عرضه کنندگان کالاهای اساسی علاوه‌بر افزایش قیمت اجناس متاسفانه وزن بسته‌های 900 گرمی قبلی را به 800 گرم کاهش داده‌اند به‌طور مثال بعضا شکری که در بسته‌های 900 گرمی عرضه می‌شد امروز با افزایش قیمت به 25 هزار تومان، وزن آن هم به 800 گرم کاهش یافته است.

9654- - - 0937

* از مسئولین امر درخواست می‌شود نانوایان را ملزم کنند قیمت‌ نان چه ساده و چه کنجدی و... را در برابر دید عموم نصب نمایند. برخی از نانوایی‌ها اگر بتوانند بر قیمت نان می‌افزایند یا از وزن نان می‌کاهند.

دشتی

* با اینکه آرد در تهران گران نشده ولی دو نانوایی در منطقه 22 خیابان‌های جوزانی و طبیعت نان خود را بین 2 تا 3 هزار تومان بالای قیمت عرضه می‌کنند. از طریق سامانه 124 پیگیر شدیم هیچ مسئولی رسیدگی نمی‌کند.

0058- - - - 0922

* قیمت انواع نوشابه‌ها مانند برخی اجناس برای چندمین‌بار گران شد. کارخانه‌داران در طول سال چند مرتبه محصولات خود را افزایش قیمت داده و در حق مصرف‌کنندگان اجحاف می‌کنند؟

حضرتی

* دولت، برای ساماندهی خانه‌های قولنامه‌ای تدبیری کند. یکی از بستگان ما حدود 20 خانه دارد که همگی قولنامه‌ای‌اند و چون جایی ثبت نشده‌اند به راحتی یارانه‌ای را که حق او نیست می‌گیرد!

حسین