پلیس با گاز اشک‌آور مانع ورود تجمع‌کنندگان به «متروپل» شد

 پلیس با گاز اشک‌آور مانع ورود تجمع‌کنندگان به «متروپل» شد7-خرداد-1401

مسئول حمله ممانعت کننده با گازاشک آور به نزدیک شدن تجمع معترضان به متروپل ساختمان فروریخته آبادان پاسدارتروریست احمد وحیدی وزیر کشور بوده است .چون درراستای همین هدف کنترل معترضان بود که پاسدار تروریست وحیدی وزیرکشور خودش را زودترازگروه های امداد رسان به آبادان وساختمان متروپل رساند تاازطریق نیروهای سرکوبگر زیر کنترل علیه معترضان استفاده کند . چون شعار معترضان آبادانی شعار«مسوول بی‌کفایت اعدام باید گردد» و «مرگ بر مسوول بی کفایت» بوده است . پرواضح است چنانچه این شعار مهار نگردد مشخص است ادامه اش شامل مسئول بالاتر واصلی یعنی خامنه ای می شود .

به گزارش خبرگزاری فارس، چند صد تن از مردم با تجمع در محدوده چهارراه امیرکبیر تا سه‌راه شهید منتظری در سوگ همشهریان خود به عزداری پرداختند. «مسوول بی‌کفایت اعدام باید گردد» و «مرگ بر مسوول بی کفایت» عمده شعارهای امروز مردم آبادان را تشکیل می‌داد.از روز گذشته ورود به منطقه حادثه که توسط داربست و کانتینرهای فلزی محدود شده است حتی برای خبرنگاران محدود شد و تنها نیروهای امداد و اورژانس در محدوده برج متروپل حضور دارند.

بر اساس این گزارش، با وجود اینکه دو شب گذشته تجمع مردم آبادان به طور مسالمت‌آمیز برگزار شد امشب اصرار جمعیت برای ورود به محدوده برج تخریب شده متروپل اعتراض را به خشونت کشاند و پلیس با شلیک گاز اشک‌آور و تیرهوایی مردم را از محدوده امدادرسانی متفرق کرد.