قدیری ابیانه: اموال فائزه هاشمی باید مصادره شود

 قدیری ابیانه: اموال فائزه هاشمی باید مصادره شود10-مرداد-1401

قدیری ابیانه تا شروع دوره احمدی نژاد جزو همکاران نزدیک وقلم زنان فعال اوین نامه کیهان شریعت نداری بود سپس سفیر یک کشورآمریکای لاتین شد .بنابراین همان موضع اوین نامه کیهانی ضد رفسنجانی حذف شده وخانواده اش را حفظ کرده است.

او در پاسخ به اینکه آیا نگاه امنیتی در دولت رئیسی افزایش داشته با خیر، اظهار کرد: به هیچ عنوان دستگیری ها در دولت رئیسی زیاد نشده است. اتفاقا مردی که به دستگاه قضا و جرایم امنیتی اشراف دارد در مقابل رفتارهای ساختار شکنانه بسیار کوتاهی و دیر عمل کرده است. تاجزاده با حرف هایی که می زد، می خواست همه را علیه نظام تحریک کند، یا فائزه هاشمی در مصاحبه های خود خواستار تشدید تحریم ها علیه سپاه شده بود و از تحریم های آمریکا علیه ایران دفاع جانانه کرد، هاشمی گفته بود من دلم می خواهد ترامپ پیروز شود تا تحریم ها را علیه ایران، تشدید کند. این افراد باید زودتر از این دستگیر می شدند. وقتی فائزه هاشمی چنین حرف هایی می زند چه معنایی دارد؟! من حتی به دستگیری اکتفا نمی کنم و عقیده دارم باید جدا از سایر مجازات ها تمام اموال او مصادره شود. وقتی ایران تحریم می شود سفر خارجی او لغو نمی شود، ولی همین تحریم ها بر زندگی برخی تاثیر می گذارد.

ابیانه ادامه داد: به عقیده من اموال فائزه هاشمی و دیگرانی که دشمن را به تشدید تحریم کشور ترغیب کردند باید مصادره شود و مجازاتی سنگین داشته باشند. این مساله مثل گرا دادن برخی در زمان جنگ است تا فلان نقطه، موشک باران شود.