پوتین هنگام صحبت با خامنه‌ای احساس کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم

 پوتین پس از نشست با رهبری، معتقد بود که هنگام صحبت با آیت الله خامنه‌ای احساس می‌کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم8-مرداد-1401

پوتین مهره امنیتی سابق دستگاه جاسوسی روسیه که خوب رگ خواب خامنه ای را می داند ووارد است به چه شیوه ای تیغ زیر پالانش بگذارد تاجفتک ضد آمریکایی و ضد ناتو به نفع روسیه تجاوزگر جنگی بزند دردیدارش با خامنه ای رمال  دروغ شاخداری سرهم کرد تامورد پسند خامنه ای رمال باشدسپس بهانه تبلیغاتی پادوی خودفروش سرسپرده خامنه ای رمال امام جمعه اصفهان گردد؟

میردامادی امام جمعه اصفهان: رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهور روسیه بسیار شیرین بود، در این راستا پس از اتمام این نشست، او معتقد بود که هنگام صحبت با رهبر انقلاب احساس می‌کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم. افرادی که هنوز خوابند باید بفهمند زندگی تنها رفاه در امور مادی نیست و با عزت و در زیر سایه بندگی خدا زندگی کردن مهم و ارزشمند است.