گزیده خبرهای مهم 14 بهمن ماه سال 1388

فوري/ اولين موجودات زنده از ايران به فضا پرتاب شدند.خبرگزاري فارس: وزير دفاع از پرتاب اولين موجودات زنده توسط متخصصان بومي كشورمان از ايران به فضا خبرداد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811140080

این گزارش که با گفتمان پاسداری – حوزوی فوق العاده علمی البته وارونه تهیه و گزارش شده است که همچون سال گذشته به فضا پرتاب شده است که مشخص نیست موجودات زنده که از آن یاد شده چیستند؟ همانگونه که نا مفهوم است که چه گزارش شده است و این موشک به کجا پرتاب شده است . قرار است کجا فرود آید و نتیجه کاوهش خود را چگونه و کجا مخابره کند؟ خلاصه این گزارش را بخوانید هر چه از این گزارش فهمیدید با ترجمان و برگردان کردنش برای دیگران آن را توضیح دهید؟ ضمن اینکه از یاد نبردید که چرا اینگونه موشک پر تاب کردن ها به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم همزمانی با تهدیدهای جدیئد بن لادن یا القاعده و نزدیکی تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن دارد ؟

احمدی نژاد: دو گام دیگر تا تسخیر همه آسمان

http://www.fararu.com/vdcaeyny.49nww15kk4.html

اگر چنانچه در فهم گزارش خبر فوری قبلی دچار مشکل شدید واگر هوس خنده کردید و حالش را دارید که می خواهید آنچنان بخندید تا با ریسه رفتن روده بر شوید. در ادامه لغز خوانی جمات قصار پاسدار احمدی نژاد روانی زنجیر پاره کرده مهار نا پذیر را بخوانید که خیلی جدید و با حال تر از احاطه ی شدنش از سوی نور ناشی از حمل نیمه سوز می باشد. معلوم نیست که اگر چنانچه این پاسدار به جای چشمان ریز پشت خروسی چشمان درشت گاوی داشت که افق دیدش بیشتر بود آن موقع چه لعبت و معجونی بود و این مجنون دست به شاهکار بدیع و نوع آور عجیب و غریبی روزانه می زد؟

رئيس جمهور در مراسم افتتاح ماهواره بر سيمرغ گفت: ما دو گام ديگر داريم که ادعا کنيم همه آسمان مي تواند در تسخير دانشمندان کشورمان قرار گيرد

آيا غير از اين است ؟ !

http://www.kayhannews.ir/881114/14.HTM#other1405

اجرای سناریوی هنری دوبله خوری از طریق اجرای نمایش لو رفته در جلوی آینه با همزاد مجازی ساختن ناشناس برای عادی سازی کردن که پرده ی هنری جاسوسی بازجوئی است که سرباز جو حسین شریعتمداری اجرا کردهاست . ولی بد شانسی آورده و هم لهجه بودن موجب شد تا بند را آب داده شود که خر همان خر است حتی اگر زور زده باشد تا که در نقش رخش ظاهر شده باشد .

سرويس ويژه برخي دفاتر هواپيمايي براي عياشي در 28 صفر

افشای ماهیت شیادان و شار لاتان حاکمان کودتا گران پاسدار طالبانی دین فروش رو شده است آنگونه که بوضوع زیرآب چه الم شنگه ای زده شده است که پیرامون پاره کردن و آتش زدن شوی ساختگی خمینی شیاد بوقوع پیوست و از سوی تلویزیون پاسدار ضرغامی پخش شد . همچنین در آمدن گند و رسوائی که وچه اتهاماتی که به سران رقیب مغلوب در این مورد نزدند؟ همینطور پیراهن عثمان ساختن با بهانه حرمت شکنان قیام دانشجوئی که برپا کردند و چگونه با گرده بر زمین سائین و گرد و خاک بر پا کردن باز داشت شدگان روز عاشورا را محارب و منافق نامیدند وچند تن از اینان در بیداگاه دژخیم صلواتی به اعدام محکوم شدند . اما اکنون ابزاری بودن اینگونه بازی ها از سوی دین فروشان چنین در آمده است که موجب انتقاد گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شده است . البته فراموش نشود ضمن اینکه لو داده است که با اعضای القاعده همکاری وجود دارد تأکید کرده که امکان اقدام تروریستی د ر سالن کنسرت هنری در امارات از سوی القاعده هم هست که در صورت اقدام هر گونه تروریستی عامل و طراحان همانانی هستند که خواهر زاده موسوی و دکتر مسعود علی محمد را ترور کردند.

برخي از دفاتر هوايي و آژانس هاي مسافرتي هوايي كشور سرويس هاي ويژه اي را براي حضور مردم كشورمان در كنسرت هاي خواننده هاي مبتذل و لس آنجلسي در كشور حاشيه خليج فارس آن هم در شب و روز وفات پيامبر اكرم (ص ) ارايه مي كنند. به گزارش خبرنگار « تابناك » اين كار دفاتر هواپيمايي و آژانس ها به دليل برخورد نكردن و نبود نظارت نهادهاي ذيربط و مسئول پررنگ تر شده تا بدانجا كه اين آژانس ها اقدام به بازاريابي و فروش بليت كنسرت خواننده هاي مبتذل نيز كرده و با شگردهاي بازاريابي جذاب براي خود مشتري جذب مي كنند. بنا بر اين گزارش گذشته از اين كارهاي خلاف شئون اسلامي دفاتر هوايي كه همواره بدون هيچ گونه نگراني انجام مي گيرد برگزاري كنسرتي جنجالي آن هم در شب و روز وفات پيامبر گرامي اسلام و شهادت امام دوم شيعيان جاي بسي پرسش و تامل دارد چرا كه شبكه ماهواره اي مبتذل « فارسي 1 » نيز يكي از پشتيبان هاي عمده و سرمايه گذاران اين كنسرت است و با رانت تلويزيوني خود در بيشتر شبكه هاي ماهواره اي تبليغات گسترده اي به راه انداخته است . نكته جالب اينجاست با توجه به اين كه اين كنسرت مبتذل در زمان وفات پيامبر اكرم (ص ) برگزار خواهد شد امكان لغو آن از سوي مقامات محلي امارات بوده و از سوي ديگر با توجه به تهديدي كه گروه افراطي القاعده درباره حمله تروريستي به مراكز عياشي و رقص در امارات و دوبي كرده قطعا برگزاري اين كنسرت در چنين روزهايي ممكن است باعث بروز مشكلات و حوادثي شود. از سوي ديگر بي تفاوتي مسئولان ايراني (سفارت ايران ) در امارات و همچنين مسئولان ذيربط درون كشور نسبت به اين گونه فعاليت ها سبب شده است كه آژانس هاي داخلي اقدام به برقراري پروازهاي چارتري براي حضور ايرانيان در اين كشور حاشيه خليج فارس كرده و با اين تبليغات كه جاي خالي براي دوبي و اين مراسم نيست و نيز بازارگرمي براي تورهاي خود كاسبي بزرگي براي خود به راه انداخته اند.

درخواست ايران از اوگاندا : مانع تحريم هاي شوراي امنيت شويد

پس از در آمدن تق گند سیاست خائنانه ی مذاکرات هسته ای باج دادن تجارت نفت و خون با غرب که منجر به شکست شده است . اکنون حکومت کودتا گران طالبانی پاسداری که سخت در محاصره بحران خسته ای قراردارند تلاش مذبوحانه برای خنثی کردن قطعنامه تحریم اقتصادی در شورای امنیت سازمان ملل می کنند.برای همین دست به دامان اوگاندا یک کشور آفریقائی شدند که عضو موقت شورای امنیت سازمان ملل است.

ايران اوگاندا را به فشار بر شوراي امنيت براي جلوگيري از صدور قطعنامه عليه تهران فراخواند. به گزارش عصر ايران به نقل از خبرگزاري رسمي چين (شينهوا) پارلمان اوگاندا در بيانيه اي اعلام كرد كه ايران از اين كشور خواسته است تا با اعمال فشار بر شوراي امنيت مانع از تاييد مجازات ها عليه ايران شود. در اين بيانيه آمده است : هيئت ايراني به رياست علي اكبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي ايران با « يوري موسيويني » رئيس جمهور اوگاندا در مقر اتحاديه آفريقا در آديس بابا پايتخت اتيوپي ديدار و گفت وگو كرد. رئيس جمهور اوگاندا براي شركت در نشست سالانه سران اتحاديه آفريقا در آديس بابا حضور دارد. رئيس جمهور اوگاندا پيش از اين در نشست كنفرانس اسلامي در آديس بابا گفته بود : كشورها حق دارند آزادانه از انرژي هسته اي بهره برداري مسالمت آميز داشته باشند. هم اكنون اوگاندا يكي از اعضاي غيردائم شوراي امنيت است . شوراي امنيت داراي پنج عضو دائم (آمريكا فرانسه انگليس چين و روسيه ) با حق وتو و 10 كشور نيز اعضاي غيردائم اين شورا را تشكيل مي دهند.

استعفاي يك معاون وزير

اعلام استعفا و عدم علاقه به ادامه همکاری با همسر سربازجو پا سدار حسین شریعتمداری که وزیر بهداشت و درمان است که از سوی دیگر نشان از شفاف شدن نامشروع بودن دولت دهم می باشد .

رحمت الله حافظي در گفت وگو با فارس خبر استعفاي خود را تاييد و علت استعفاي خود را كسالت اعلام كرد. وي گفت استعفاي خود را روز يكشنبه به مرضيه وحيد دستجردي وزير بهداشت تقديم كرده است . رحمت الله حافظي متخصص طب فيزيكي از سال 84 با حضور كامران باقري لنكراني به عنوان وزير بهداشت در سمت معاون توسعه منابع و مديريت وزارت بهداشت كه مسئوليت برنامه ريزي و مديريت مالي و نيروي انساني وزارت بهداشت را عهده دار است در اين سمت فعاليت كرد و بعد از حضور مرضيه وحيد دستجردي به عنوان وزير بهداشت دولت دهم نيز تاكنون در همين سمت به فعاليت خود ادامه داد. گفته مي شود اختلاف نظر حافظي با يكي از روساي دانشگاه هاي علوم پزشكي نيز در استعفاي وي بي تاثير نبوده است .

متهم پرونده پنجم اغتشاشات روز عاشورا در دادگاه:با برخي ديپلمات‌هاي خارجي ارتباط داشته‌ام. خبرگزاري فارس: متهم پرونده پنجم اغتشاشات روز عاشورا به ارتباط با برخي ديپلمات‌هاي خارجي اعتراف كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811140909

ادامه ی اجرای شوی نمایش بیدادگاه نمایشی تلویزیونی فله ای – گله ای 100 نفره از سوی دژخیم صلواتی که اکنون با متهم و در گیر کردن شبکه ی بی بی سی و صدا ایران فردا دنبال شده است که مرتبطبا متهم کردن سفارت آلماندر تهرانمی باشد که در مجموع اجرای شوی فوق العاده مسخره است که ناشی از هوار زدن وحشت کودتا گران پاسدار طالبانی متزلزل شده و بشدت نگران از تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن می باشند.

متهم پرونده چهارم اغتشاشات روز عاشورا در دادگاه:يكي از ديپلمات‌هاي آلماني بين اغتشاشگران دستبند سبز توزيع مي‌كرد.خبرگزاري فارس: متهم پرونده چهارم گفت: يك كيسه دستبند سبز توسط يكي از ديپلمات‌هاي آلماني بين افراد توزيع مي‌شد كه روي آن به زبان انگليسي نوشته شده بود كه « من ندا هستم» و مشخص بود كه آنها را در ايران تهيه نكردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811140729

این گزارش هم مکمل سناریو وپرونده سازی قبلی می باشد که اشاره شداینگونه نمایشات و ادعا کردن ها فقط ناشی از به مشام رسیدن بوی مرگ رژیم تروریستی فاشیستی کودتائی است که با خود زنی و آب و آتش زدن تلاش مذبوحانه می شود تا که هر طوری شده با اینگونه شوهای کمدی آنگونه ترس و وحشتی حاکم شود تا بشود تظاهرات بزرگ ضد حکومتی 22بهمن کنترل و مهار و خطردفع گردد .

متهم پرونده دوم اغتشاشات روز عاشورا در دادگاه:كانديداي شكست خورده انتخابات سبب تحريك جوانان شد.خبرگزاري فارس: متهم پرونده دوم با بيان اينكه به دعوت BBC در اغتشاشات روز عاشورا حاضر شده بود به اشتباه خود اذعان كرد و گفت: كانديداي شكست خورده انتخابات جوانان را تحت تاثير قرار داده‌ و تحريك كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811140584

واقعاً که دژخیم صلواتی با اینگونه ادعا کردن که نه بند را آب داده است ، بلکه به هرچه خر است در لودگی و ابله و کودن بودن سور زده است. مهمتر اینکه در رقابت کردن با وی گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتائی فارس است که وی نیز به دژخیم صلواتی و خر رو دست زده و خودش در زمینه ی خریت به فینال رسیده است . زیرا که اگر کاندیدا های رقیب شکست خورد ند اینان که در برابر نیروی 25 میلیون ادعائی رقیب پیروز نیروی آنچنانی ندارند که بتوانند بسیج کنند که موجب کک بر توی تنبان دژخیم صلواتی شود . از سوی دیگر مگر 70% جمعیت کشور زیر 30 سال نمی باشند . چگونه است که این بیش از دو سوم جمعیت کشور مخالف رئیس جمهور قلابی پیروز و لوطی جماران حامی اش می باشند و شاکی شده و بر توی خیابان سرازیر شدند تا مرگ نثار اینان کنند؟ باور کنید که اجرای اینگونه شو های مسخره بد جوری موجب گلاب زدن مدعیان سوپر احمقان سناریو سازان می شود.

علت مرگ پزشک کهریزک

http://www.fararu.com/vdciz5a5.t1auu2bcct.html

اینگونه گزارش دادن نه اینکه زیرآب نمایش بیداد گاه فرمایشی دژخیم صلواتی زده شده است ، بلکه دروغ پردازی کشتن عمدی وی و نه خود کشی کردنش نیز تأئید شده است . بنابراین اگر چنانچه پرونده مجرمان اصلی همچون فرمانده ناجا و معاون وی رادان و قاضی قاتل منفور سعید مرتضوی در بازداشتگاهکهریزک دنبال نشود. بیشتر گند صدور احکام دژخیم صلواتی در خواهد آمد کهچگونه سفارشی و وارونه و غیر واقعی می باشد؟.

سازمان پزشکی قانونی کشور علت فوت پزشک کهریزک را مسمومیت دارویی اعلام کرد

‌تذکر ‌نماینده‌ حامی‌‌دولت و فریاد دو-دو نمایندگان

http://www.fararu.com/vdcippa5.t1au32bcct.html

به نظر می رسد که مراسم غیر علنی بازار مکاره ی دکوری و کمدی و انتصابی خیلی با حال تر از جلسات رسمی این بازار مکاره می باشد . زیرا که چوبداران با گفتمان ویژه ی خودشان برای مفت خری کردن بر توی سر مال رقیب فروشنده ی چوبدار بیشتر می زنند.

تذکر یکی از نمایندگان حامی دولت در آغاز جلسه امروز مجلس نه تنها از سوی رئیس مجلس وارد دانسته نشد، بلکه با فریاد دو-دو همکارانش به نشانه مخالفت همراه گشت. در حالی که رئیس مجلس چندین بار به این نماینده مشهد تذکر داد که موضوع تذکرش ربطی به دستورکار جلسه ندارد، وی همچنان به سخنانش در انتقاد از مصوبه بودجه‌ای سال گذشته ادامه داد و گفت: سال گذشته آقای توکلی نامه‌ای را با اقتصاد دانان امضا کرده بودند که طی آن اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها در سال 88 را غیرممکن خوانده بودند. در این لحظه نمایندگان مجلس با فریاد دو-دو، مخالفت خود را با این تذکر اعلام کردند

500 هزار نفر مصرف کننده کراک در کشور

http://www.fararu.com/vdcb0fba.rhbg9piuur.html

داشته باشید که آمار معتادان در کشور چه میزان است که نیم میلیون نفر معتاد مصرف کننده ی یک نوع مواد مخدر به نام کراک است که ردیف شیشه و کریستال و ...می باشند که جدا ازمصرف کنندگان تریاک و هروئین و کوکائین و .... می باشد که محصول 31 سال مبارزه ی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه و نیروی انتظامی است . هم اینکه حاصل اسکله های بنادر غیرمجاز جنوب کشور متعلق به پاسداران است که 24 ساعته در حال تخلیه ی انواع و اقسام ماد مخدر و توزیع در سراسر کشور و حتی درون سلل های زندان ها می باشد.

مديرعامل انجمن خيريه تولدي دوباره با اشاره به وجود 500 هزار نفر مصرف‌كننده كراك در كشور گفت: با توجه به فقر شديد معتادان كراكي و ظرفيت فعلي 15 هزار نفري در مراكز MMT (نگه‌دارنده) براي 100 هزار نفر معتاد كراكي در كشور نيازمند برنامه‌هاي حمايتي و ارزان‌قيمت هستيم.

13 میلیارد دلار کسری بودجه برای سال آینده

http://www.fararu.com/vdceox8e.jh87oi9bbj.html

وقتی که دولت نا مشروع کودتائی نمی گوید که مبلغ 330 میلیارد دلار در آمد4 سال گذشته را چه کرده است و یا پاسخگو نیست مبلغ یک میلیاردلار مفقودشده در آمد نفت درون دولت به چه حسابی واریز شده است . به خصوص وقتی که واردات 3 برابر صادرات شده است این چنین کسر بودجه هم نباشد؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه بودجه 89 تورمی است و با اتکای بیشتر به نفت تنظیم شده است، گفت: 13 میلیارد دلار کسری بودجه برای سال آینده پیش بینی می شود.

پرونده هسته‌ای در گفتگوی «فرارو» با دکتر اردشیر سنایی

نمی‌توان بر روی روسیه و چین حساب باز کرد

http://www.fararu.com/vdcgnw9t.ak9zn4prra.html

مهم نیست . زیرا که این دو کشور پیرامون سیاست مذاکره ی هسته ای تجارت نفت و خون برای منافع خودشان از خوان یغمای چوب حراج زدنمنابعو ذخایر ایران حساب باز کرده و از همه طرف های درگیر هم بهره برداری به نفع خودشان کرده اند و مشخص است عاقبت هر طرف بیشتر چرب تر باشد آنطرف غش خواهند کرد

فرارو- یک استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین الملل می‌گوید: «خیلی نمی‌توان بر روی روسیه و چین حساب باز کرد البته این مسئله طبیعی است چرا که نمی توان از کشور دیگری انتظار داشت منافع ملی ما را تامین کند. به هر حال این که بتوانیم نسخه ای را در نظر بگیریم تا ایران بتواند از بحران عبور کند شاید در این شرایط واقعا غیر ممکن باشد

جنجال بازی والیبال آقای مدیر کل با دختران خارجی

تناقض در رفتار و گفتار و مچ گیری و جاسوسی کردن نتیجه آن فرمان زمان 36 میلیونی اطلاعاتی – جاسوسی خمینی شیاد در اوایل انقلاب با شعار رو سری یا توسری است که اکنون جاسوسی نهادینه شده و نهضت مبارزه با بی حجابی این چنین دامن گیر مسئولان حکومت جاسوس پرور شده است .

اقدام مدیر کل یکی از دستگاه های دولتی در برخورد خارج از شئونات با دختران بی حجاب خارجی موجی از ابهام و بی اعتمادی را برانگیخته است.به گزارش جهان، ماجرا از آنجایی آغاز شد که چند دختر خارجی در یکی از استانهای شمالی که مهمان آقای مدیر کل بوده اند در هنگامی که این دختران خارجی مشغول بازی والیبال بودند، این فرد با درآوردن لباس مخصوص مدیریت خود! به وسط بازی رفته و مشغول بازی والیبال با دختران بی حجاب می شود. انتشار این خبر که ظاهرا با فیلم برداری يكي از كاركنان اداره متبوع آقای مدیر کل شروع و در شهر پخش شده است موجی از ابهام و بی اعتمادی را در میان مردم شهر برانگیخته است. درحال حاضر علی رغم مستندات موجود آقای مدیر کل به شدت این خبر را تکذیب کرده و در صدد پنهان کاری مستندات آن است.

توزیع مشکوک CD حوادث اخیر در تهران

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15832

توطئه ی جدید کودتا گران با استفاده کردن از دختران تن فروش و بازداشت و باز پروری شده علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها که هدف بهانه ی سناریو وپرونده سازی کردن و افزایش سرکوب ووحشت و بد بینی و اختلاف وترس ناشی از حضور تظاهرات اعتراضی در 22 بهمن است.

این در حالیست که در اولین روز از دهه مبارکه فجر در حوالی خیابان شریعتی سه زن كه در حال پخش سی دی حاوی دعوت به تجمع جنبش سبز در روز 22 بهمن بودند توسط عوامل امنیتی شناسایی و دستگیر شدند

روزنامه جوان: تبلیغ برای حضور در تظاهرات 22 بهمن توسط دختران خیابانی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15828

ارگان تبلیغاتی پرونده و سناریو سازان پاسداران کودتاگر طالبانی لو داده است که سرنخ تهیه و توزیع سی دی های توزیع شده ی گزارش خبری فوق کجاست؟

اخیرا مشاهده شده است عده‌ای از افراد در پوشش گل فروش در چهارراه‌ها و میادین اصلی شهر اقدام به توزیع سی‌دی‌های مربوط به حوادث اخیر تهران می‌نمایند!

چهارمین قتل مسلحانه در سلماس
عجب امنیتی را پاسداران کودتا گر طالبانی در کشور حاکم نموده اند !

یکی از مغازه‌داران سلماسی هنگام تعطیل کردن مغازه‌اش هدف گلوله قرار گرفت.به گزارش پایگاه خبری سفیر، او که صاحب یک مغازه فروش لوازم یدکی خودرو بود بلافاصله جان باخت و قاتل نیز متواری شد.هنوز این قاتل مسلح شناسایی نشده است.در ماه‌های اخیر سه قتل به وسیله شلیک گلوله در این شهر رخ داده است

كنسولگري جمهوري اسلامي در فرانکفورت در محاصره نيروهای مخالف جمهوری اسلامی

اگر اینگونه حرکت های اعتراضی سازمان یافته و منسجم و همآهنگ در همه کشور ها اجرا شود نه اینکه دولت های غربی نا چار می شوند در مناسبات و روابط خودشان با رژیم تروریستی حاکم بر ایرا تجدید نظر کنند ، بلکه بافاش شدن نامشروع بودنش در سطح جهان منجر به کمک کردن اعتراضات رادیکالی داخل کشور و ضربه پذیر شدن کودتا گران حامم می گردد .

پزارش دريافتی : كنسولگري جمهوري اسلامي در محاصره نيروهاي چپ! امروز ٣فوريه از ساعت ٧صبح به اعتراض به اعدامهاي اخير، كنسولگري جمهبوري اسلامي در شهر فرانكفورت به محاصره كامل نيروهاي چپ در آمده است. تا ارسال اين خبر، تمام راه هاي ورودي به محل كنسولگري توسط نيروهاي انقلابي سد شده است. مراجعات اداري و عادي اين لانه جاسوسي مختل شده است. تجمع كنندگان با شعارهاي كوبنده تنفر و اعتراض مردم به اعدام و به كل نظام جمهوري اسلامي را به نمايش گذشته اند. شعارهاي تجمع كنندگان با مرگ بر جمهوري اسلامي، زنداني سياسي آزاد بايد گردد، نه به اعدام در مقابل اين لانه جاسوسي هر لحظه پر طنين ميشود. از تمام آزادخواهان، نيروهاي چپ، احزاب و سازمانهاي سياسي تقاضا ميكينم، براي گسترش اين اعتراض و پيوستن به صفوف ما در مقابل كنسولگري جمهوري اسلامي در فرانكفورت از طرق مختلف خبر رساني وسيع و موثر انجام دهند. به اين تجمع بپيونديد. در رسانه ها و سايتها اين خبر را منعكس كنيد. مرگ بر جمهوري اسلامي نه به اعدام چپ هاي كلن و فرانكفورت ٣فوريه ٢٠١٠

بازي دوگانه اتاق فتنه با مزدوران عمليات انتحاري! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881114/2.htm#other209

استفاده ابزاری سیاست توبره و آخور خوری سر بازجو حسین شریعتمداری با تیر چند نشان زدن . یعنی هم پاچه ی اکبر گنجی گرفن و به سبز ها زدن و هم از محمد قوچانی علیه ی محسن مخملباف و جنبش سبز استفاده کردن که در دروغ نامه ی کیهان دنبال شده است .