3 گزیده خبری 19 مرداد 90

نماینده عراقی: 700 میلیارد دلار غرامت جنگی از ایران می خواهیم!

در صورت پیگیری این موضوع از سوی سازمان ملل و شورای امنیت آن می تواند تبدیل به مشکل جدی و اساسی شود و سخت یقه جنگ افروزان پیرو خمینی شیاد مدعی جنگ نعمت را بگیرد. برای این که پس از باز پس گیری خرمشهر وعدم حضور نظامیان عراق در خاک ایران از سوی صدام حسین و کمک برخی از کشورهای عربی حوزه ی خلیج فارس پیشنهاد صلح با تقبل غرامت 100 میلیارد دلاری داده شد. ولی از سوی خمینی شیاد و رفسنجانی مکار و جنگ افروز پذیرفته نشد و جنگ برای 7 سال اضافه ادامه یافت تاا ینکه جنگ تا مرحله ی شکست همراه با سر کشی جام زهر ادامه داده شد که علاوه بر مقصر بودن حاکمان جنگ افروز ایران مجرمان جنایتکاران جنگی محسوب می شوند . زیرا که بنا بر اصرار شان به ادامه ی جنگ ایران و عراق عامل میلیون ها کشته ومجروح و آواره و بی خانمان و پناهنده شدن ایرانی و عراقی هستند. به خصوص اینکه هم اکنون پاسداران جنگ افروز به کردستان عراق تجاوز نظامی کرده و روزانه روستاهای نوار مرزی کردستان عراق را گلوله باران می کنند که موجب کشته و مجروح وآواره شدن روستاییان شده اند . بنابراین می بایست پرونده ی جنگ افروزان مجرم در دادگاه بین المللی گشوده و پیگیری و محاکمه ومجازات شوند.

یک نماینده پارلمان عراق مدعی شد ایران می بایست 700 میلیارد دلار بابت غرامت جنگ 8 ساله به ایران بپردازد.به گزارش عصر ایران، یک عضو فراکسیون پارلمانی"العراقیه" از ایران خواست برای آسیب های عراق در جنگ 8 ساله، 700 میلیارد دلار غرامت بپردازد چرا که سازمان ملل متحد و کمیته های ویژه مرتبط ، اعلام کرده بودند که عراق در آن مقطع، تمایل به برقراری صلح داشت ولی ایران بر ادامه جنگ تاکید می کرد.سخنگوی وزارت امور خارجه ایران چندی پیش از پیگیری دریافت غرامت ایران از عراق خبر داده بود.براساس اظهارات دبیرکل وقت سازمان ملل متحد، عراق آغازگر جنگ هشت ساله با ایران بود.همچنین بر پایه متن قرارداد 598 شورای امنیت سازمان ملل متحد که به پایان جنگ 8 ساله منجر شد؛ کشور آغازگر جنگ می بایست به طرف دیگر غرامت دهد.

خامنه ای : تنظیم خانواده بعد از جمعیت صد و پنجاه میلیون نفری!!

اکنون مشخص شده است طرحی که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد مدتی پیش مطرح شد که بطور جدی مورد انتقاد شدید واقع شد . سرنخ اصلی پیشنهاد رشد جمعیت ولی وقیح نا مشروع و منفور بوده است . البته برای آخوند جماعت که فقط به شکم و زیر شکم فکر می کنند و جز این هنری ندارند بطوریکه همگی شان دارای خانواده های پرجمعیت هستند . زیرا که در پوشش دین فروشی و عوامفریبی مفت خوری می کنند و غیر مولد وانگل می باشند. به خصوص اکنون که بقدرت رسیده اند وچنگ بر منابع و ذخایر کشور و سرمایه های ملی و طبیعی کشور انداخته اند و چند همسری و صیغه گری را هم قانونی کرده اند . بنا براین برای ولی وقیح نامشروع و منفور مهم نیست که 80% جمعیت زیر فقر اقتصادی بسر می برند و ایران رکور دار فرار مغز ها در جهان می باشد و یاتورم و گرانی همراه با فقر و بیکاری بیداد می کند و جای عدالت و قانون را غارتگری و بی قانونی و ظلم و بیداد ورشوه گری و رانت خواری گرفته است . یا بدلیل رشد واردات هرروز تعداد بیشتری از واحدهای تولید ی با کار خانه ها تعطیل می شوند وب ر خیل ارتش بیکاران افزوده می گردد . خلاصه شرایط آنگونه نا بسامان می باشد که موازی پدیده های شوم تن فروشی و کودکان کار خیابانی و اعتیاد و کارتن خوابی گزارش شده است که اساتید دانشگاه ها و فارغ التحصیلان مدارج بالای دانشگاه ها مجبور به راننده تاکسی شده اند . حال تصور کنید با این بی برنامگی جمعیت کشور دو برابر شود آن هنگام منتهی به چه فاجعه ای خواهد شد؟

علی خامنه ای ، در سخنان دو روز قبل خود در جمع مسئولین نظام گفت: “من معتقدم که کشور ما با امکاناتى که داریم، میتواند صد و پنجاه میلیون نفر جمعیت داشته باشد.”به گزارش سحام و به نقل از سایت رهبری، وی در ادامه افزوده است: “جمعیت کشور، هفتاد و پنج میلیون. البته بنده همین جا عرض بکنم؛ من معتقدم که کشور ما با امکاناتى که داریم، میتواند صد و پنجاه میلیون نفر جمعیت داشته باشد. من معتقد به کثرت جمعیتم. هر اقدام و تدبیرى که میخواهد براى متوقف کردن رشد جمعیت انجام بگیرد، بعد از صد و پنجاه میلیون انجام بگیرد!”این درخواست افزایش دوبرابری جمعیت کشور از سوی سید علی در حالی صورت میگیرد که در حال حاضر جمعیت کثیری از مردم ایران در شرایط نامطلوبی از نظر وضعیت اقتصادی و اشتغال به سر می برند و معلوم نیست با این وضعیت پیش رو، ایشان چه چشم اندازی از امکانات کشور را مد نظر قرار داده و به این باور رسیده اند که اقتصاد و فرهنگ و آموزش و بهداشت و اشتغال در ایران با کمبود سرانه جمعیتی روبرو گردیده است

دادستان انقلاب شهرستان البرز : جذب کارمند زن زمينه‌‌ساز تجاوز و آدم‌ربایی است

گفته شد که فلسفه آخوند جماعت حکومتی شکمی و زیر شکمی می باشد به خصوص اینکه بغایت متحجر و زن ستیز می باشد که عجیب هم اعتیاد به سیاست توبره و آخور خوری و دروغ و و ارونه گویی دارد . بطور مثال از یک طرف ادعا می کنند که ایران آزاد ترین و امن ترین کشور جهان است و بهشت زیر پای مادران است . از سوی دیگر مقصر دیگر ناامنی فراگستر در جامعه را دلیل کار مند بودن زنان می دانند . البته بدون آنکه بگویند پس برای چه قوی ترین مرد ایران در کرج و قهرمان وزنه بر داری در حومه تهران و حتی طلبه ی بسیجی چماقدار در تهران امنیت ندارند . بدتر اینکه زندانیان هم درون زندان ها امنیت ندارند.

دیگربان : شجاع ذوقی دادستان انقلاب شهرستان البرز از استخدام کارمندان زن به عنوان یکی از زمینه‌های «تجاوز» و «آدم‌ربایی» در جامعه ایران یاد کرد.آقای ذوقی در جلسه دادستان‌های استان قزوین گفته است: «جذب کارمند زن سبب می‌شود آنان به ناچار در ساعات خلوت در شهر تردد کنند که این امر سبب افزایش وقوع جرایمی مانند تجاوز به عنف و آدم‌ربایی می‌شودبه گزارش روز سه‌شنبه (۱۸ مرداد) خبرگزاری ایسنا٬ این مقام قضایی از حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین به عنوان عامل دیگر «تجاوز و آدم‌ربایی» در این استان نام برده است.هفته گذشته نیز غلامرضا جمشیدی‌ها رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران٬ زنان و دختران «اغفالگر، اغواگر و لجوج» را زمینه‌ساز جرایم باغ خمینی‌شهر، سعادت‌آباد و حادثه پل مدیریت معرفی کرده بود.این اظهارات در شرایطی ایراد می‌شود که پیش‌تر برخی روحانیون نیز به طور تلویحی زنان و دختران را عامل این حوادث ناهنجار اجتماعی معرفی کرده بودند.در چند هفته گذشته گزارش‌هایی از قتل و تجاوز گروهی به چند زن و دختر در برخی شهر‌ستان‌ها منتشر شده که بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است.روحانیون حاکم بر ایران تلاش می‌کنند مهم‌ترین علت این تجاوز‌ها و قتل‌ها را بی‌حجابی یا بدحجابی زنان و دختران معرفی کنند