گزیده خبر های 10 شهریور 90 قسمت - 3

.خانواده مهدی کروبی با او دیدار کردند

باا ین حساب هرچه تا کنون دستگاه تبلیغاتی و مطبوعاتی وابسته به کودتاگران در مورد تغییر نظر کروبی گفته و از ابراز پشیمانی وندامت وتوبه ی وی گزارش داده اند به خصوص هرچه هورا سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در این مورد کشیده است به نظر می رسد که تا کنون پوچ بوده و نقش بر آب شده یا بر باد رفته می باشد.

خانواده مهدی کروبی با وی دیدار کردند. در این دیدار حسین کروبی به همراه همسر و فرزندانش و نیز فاطمه کروبی حضور داشتند. به گزارش آفتاب، حسین کروبی درخصوص این دیدار به سایت حزب اعتماد ملی گفت، گفت: از موافقت نیروهای امنیتی برای دیدار من و خانواده‌ام به همراه مادرم برای دیدار با پدر مطلع شدیم. لذا به همان ساختمانی که پدر از یک ماه قبل در آن سکونت یافته‌اند رفتیم. حسین کروبی در ادامه درخصوص وضعیت روحی و جسمی آقای کروبی افزود: ایشان هم به لحاظ روحی و هم از نظر جسمی در شرایط مطلوبی به‌سر می‌بردند و در تمام طول دیدار با روحیه‌ای قوی، همچون گذشته در خصوص مسائل صحبت می‌کردند و همچنان بر مواضع خود بیش از پیش تاکید می‌کردند.

رادان: امنيت در بالاترين سطح برقرار است

پس حضور گله های گزمکان از هر نوع آن توی خیابان ها چیست؟ چرا نه اجازه به هیچگونه تظاهرات مسالمت آمیز داده نمی شود ، بلکه در تبریز و ارومیه چرا تظاهرات معترضین به دریاچه ی رضاییه زبه خشونت کشیده شد وتعدادی بازداشت شدند؟ همچنان تهاجم به روستاهای کردستان عراق از سوی پاسداران برای چیست؟

جانشين فرمانده نيروي انتظامي اظهار داشت: سطح امنيت درمرزها و عمق داخل كشور 'بسيار مطلوب' و به همين علت مي توان گفت كه امنيت در بالاترين سطح در كشور برقرار است. سرتيپ 'احمدرضا رادان ' روز پنجشنبه به خبرنگار ايرنا گفت كه نيروي انتظامي به همراه ديگر نيروها ، براي ارتقاي هر چه بيشتر امنيت در كشور تلاش مي كنند و هماهنگ به پيش مي روند. وي تصريح كرد كه در ماه مبارك رمضان و براساس آمار جرايم و بخصوص جرايم خرد كاهش چشمگيري داشت. جانشين فرمانده نيروي انتظامي دليل اين امر را فضاي معنوي ناشي از ماه مبارك رمضان دانست .

یک نماینده : فردی با حمایت دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان از بانک دولتی وام گرفته است

منظور از ادعای امنیت مورد اشاره ی پاسدر سردار رادان که جزو مجرمان اصلی قتل های بازداشتگاه کهریزک می باشد منظور امنیت برای چنین رانت خوران یک ونیم میلیاردی دولتی می باشد . حال چه باک که هرروز پدیده های شوم کودکان کار خیابانی با کارتن خوابن و آلونک نشینان گسترش می یابد.

فردا : یک نماینده مجلس می‌گوید که دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی باید رفیق بازی و مراعات با برخی افراد را کنار گذارد و در این راه چشم به قوانین و دستورات رهبری بدوزد.محمد تقی رهبر عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با «فردا» ابراز تاسف کرد از اینکه این روز‌ها فردی با حمایت برخی آقایان هزار و پانصد میلیارد وام بدون هیچ پشتوانه‌ای از یک بانک دولتی می‌گیرد، این در حالی است که با این پول صد‌ها کارخانه راه اندازی می‌شود.او معتقد است که دولت باید رفیق بازی را در دادن وام‌های نابه جا و هنگفت و همچنین مبارزه با چنین فسادهایی کنار بگذارد.عضو کمیسیون قضایی می‌گوید: دستگاه اجرایی باید با نظارت جدی خود جلوی زمین خواری‌های گسترده و واردات بی‌رویه که به تولیدات داخلی هم آسیب می‌زند بایستد. همین فسادهای اقتصادی است که درصدد از کار انداختن چرخ کل اقتصاد کشور هستند

تصاویر برداشت آفتابگردان در تبریز

ترک زمین زیر کشت آفتاب گردان نشان می دهد که معضل کم آبی فقط مربوط به رو به خشک شدن دریاچه ی رضاییه نمی باشد . ضمن اینکه وقتی بر داشت آفتاب گردان چنین بصورت ابتدایی انجام می شود که مشخص موجب افزایش هزینه ی برداشت می شود . مشخص نیست که چرا ادعای تسخیر فضا می شود وولی وقیح نا مشروع و منفور پس از نشئگی و خود سازی و روضه خوانی کردن یک ریز بیلان از رشد علمی و ترقی و پیشرفت بی نظیر علمی می دهد؟ در صور تیکه بارش باران خیلی آسان به جای اینکه موجب شادمانی کشاورزان شود و ذخیره ی آن موجب جبران کم آبی شود . ولی برعکس موجب جاری شدن سیل و تخریب خانه ها ومزارع کشاورزی و تلافات انسانی می شود.

سیل در کرمان با 4 نفر کشته