گزیده خبرهای 25 شهریور 90 قسمت - 2

تصاویر/کلنگ زنی خانم وزیر!

چگونه است که سایت خبری مشرق که متعلق به سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری می باشد . از یک طرف هرروز تهدید به افشای اسناد بیشتر روشنگری علیه ی جریان انحرافی درون دولت می کند .اما از سوی دیگر همسرش که وزیر بهداشت و درومان دولت است همراه با سایر اعضای کابینه و معاونان شان با پاسدار گماشته احمدی نژاد راهی تور سفر های ماراتونی تبلیغاتی استانی شده و به استان اردبیل رفته و کلنگ زنی برای بیمارستان کرده است؟

شناسایی هنرمندان مشهوری که همکار بی بی سی فارسی بودند

گزارشگر سازمان پشم و شیشه ی رژیم ضد بشری و قرون تصوری تصور کرده است که انگاری شبکه خبر پراکنی تلویزیونی دولت فخیمه ی انگلیس تازه دست به اقدام پخش خبر های هنری از منابع داخل کشور زده است. یا اینکه اولین بار است که پیرامون مسایل گوناگون از جمله خبر آزادی با قید وثیقه ی دو گروگان آمریکایی گفتگو کرده است که اکنون بر آشفته شده و ادعای کشف شناسایی منبع هنرمندان مشهور داخل ایران با این شبکه کرده است!

در اولین سفر از دور چهارم سفرهای استانی دولت، با حضور مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت،كلنگ طرح ساختمان جدید بیمارستان فاطمی اردبیل به زمین زده شد .سایت باشگاه خبرنگاران جوان از سایتهای متعلق به صداو سیما نوشت: شبکه گسترده ای از عناصری که تامین کننده اطلاعات، فیلم، خبر، سوژه یابی و تهیه گزارش از محیط های مختلف برای بی بی سی فارسی بودند شناسایی شدند و طی روزهای آینده بر علیه آنها اقدام مختلف مقتضی صورت خواهد گرفت. در میان این افراد چهره های مشهور به اصطلاح هنری اعم از مرد و زن نیز دیده می شود. عمده همکاری ضد ایرانی این افراد با بی بی سی فارسی به ماههای اخیر بر می گردد که این فعالیت نیز سهم عمده ای از فعالیت تبلیغاتی ضد ایرانی شبکه دولتی انگلیس را طی ماههای اخیر شامل می شود. برای اقدامات ضد ایرانی این شبکه که در پوشش همکاری با بی بی سی عملا نیازمندیهای سرویس جاسوسی انگلیس را تامین می کرد پول های کلانی به عنوان دستمزد و... به افراد پرداخت شده است و انگیزه ضد ملی و ایرانی سر شبکه ها و همکاران این شبکه نیز مشهود است.

فرمانده سپاه تهران: تیم احمدی‌نژاد از چرخه ولایت خارج شده است

بالاخره اینهم دستآورد نهایی یا کاکل ره آورد کودتای پاسداران وحذف رقیب ویک پایه کردن رژیم قرون وسطایی و ضد بشری که اکنون به اینجا رسیده که اعتراف شده است محصول کودتاگران از چرخه ی سر سپردگی به ولایت وقیح و نامشروع ومنفور خارج شده است . چونکه پس از کودتای 22 خرداد88 مردم ناراضی در تظاهرات های ضد حکومتی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای واصل ولایت وقیح سردادند ومهر تأییدیه بر بی اعتبار ونا مشروع بودنش زدند پاسدار گماشته احمدی نژاد ویارانش حاضر به لبیک گویی به ولی وقیح نامشروع ومنفور و پاسداران کودتا نمی باشند.

دیگربان : حسین همدانی فرمانده سپاه «محمد رسول‌الله تهران» گفته که تیم محمود احمدی‌نژاد از چرخه «ولایت» خارج شده است و بازماندگان جنگ نباید بگذارند این تیم به «اهداف پلید» خود دست یابد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان٬ آقای همدانی که روز پنجشنبه (۲۴ شهریور) در یادواره «شهدای ترور» در تهران سخنرانی می‌کرد٬ از جوانان خواسته است «درگیر جریان انحرافی نشونداین فرمانده سپاه اظهار داشته که «فریب و انحراف» تیم احمدی‌نژاد بسیار پیجیده‌تر از «جریان‌های انحرافی» سال‌های اول انقلاب است.روحانیون و نظامیان حاکم بر ایران از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد با عنوان «جریان انحرافی» در بدنه نظام جمهوری اسلامی و محافظه‌کاران یاد می‌کنند.حامیان علی خامنه‌ای در ماه‌های اخیر بار‌ها از برنامه‌ها و اهداف آتی و انتخاباتی تیم احمدی‌نژاد ابراز نگرانی کرده و اعلام کرده‌اند اجازه نخواهند داد آن‌ها به اهداف خود برسند.این دسته از محافظه‌کاران می‌گویند تیم احمدی‌نژاد برای حذف ولایت فقیه و روحانیت از ساختار قدرت در جمهوری اسلامی تلاش می‌کند.در ماه‌های اخیر تعدادی از نزدیکان احمدی‌نژاد به اتهام «فساد اخلاقی٬ مالی و سیاسی» از سوی سپاه دستگیر و دادگاه برخی از آنان نیز به طور غیرعلنی برگزار شده است.

اعدام 9 نفر نفر در زندان زاهدان و تایباد.

عجیب نیس که باید بهای فرو رفتگی در بحران وبن بست و نا توانی به پاسخگویی های انباشت شده و پرداخت ناشده حاکمان رژیم ضد بشر وقرون وسطایی د قربانیانی به پردازند که دو با ر به مسلخ برده می شوند . به خصوص نگرانی شدیدی که از واکنش اعتراضی احتمالی ناراضیان می رود می بایست با افزایش بیشتر اقدام ضد انسانی اعدام در سیاه چال های کشور بعنوان راه در مان موقت ومطعی استفاده شود

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" صبح امروز در شهرهای زاهدان و تایباد حداقل 9 نفر اعدام شدند. در راستای موج جدید اعدام های گروهی و در ملاعام که از چند هفته پیش آغاز شده است رژیم ولی فقیه علی خامنه ای روز پنجشنبه 24 شهریور ماه 9 زندانی در شهر زهدان و تایباد را اعدام کرد. 4 نفر از آنها در زندان مرکزی شهر زاهدان و 5 نفر از آنها در زندان مرکزی شهر تایباد به چوبه های دار سپرده شدند.علیرغم گذشت چند ساعت از اعدام های امروز که تا این لحظه در شهرهای زاهدان و تایباد مشخص شده است ولی قوۀ قضاییۀ رژیم ولی فقیه سکوت پیشه کرده است و از اعلام خبرهای اعدام امروز تا این لحظه خوداری می کند.دو زندانی دیگر در زندان سمنان اعدام شدند. دو زندانی که به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر بازداشت شدند صبح امروز در محوطه زندان سمنان اعدام شدند.به گزارش روابط عمومی دادگستری سمنان، یکی از مجرمین (ع .ف) 27 ساله و دیگری (م . م) اهل بوکان پس از صدور حکم از سوی دادگاه انقلاب شاهرود و تائید آن در استان سمنان طی تشریفات قضایی و تائید در دادستانی کشور و موافقت ریاست قوه قضائیه صبح امروز در زندان مرکزی سمنان اعدام شدند. هفته گذشته نیز مسئولین زندان قصد اجرای حکم اعدام ۶ زندانی با اتهام مشابه را داشتند که در پی متواری شدن یکی از زندانیان ۵ تن از ایشان در این زندان اعدام شدند.

انتقال 22 نفر از زندانیان قزل حصار به سلول های انفرادی جهت اجرای حکم اعدام

آیا فعال کردن اینگونه شتاب زده ی ماشین کشتار دستگاه آلوده به فساد قضاییه ی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی نشان از قدرت و مردمی بودنش می باشد یا نه نشان از ضعف و تزلزل و وحشت شدید از قیام عمومی است که راهی جز با شدت اجرا کردن سیاست رعب و وحشت با به مسلخ دوباره بردن قربانیان پرورش یافتگانش خود ندارد؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" 22 نفر از زندانیان، زندان قزل حصار کرج صبح امروز برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شدند. روز پنجشنبه 24 شهریور ماه حوالی ساعت 09:00 صبح 22 نفر از زندانیان واحد 2 زندان قزل حصار کرج برای اجرای حکم اعدام به سلولها انفرادی منتقل شدند. 22 زندانی احتمالا به زندان اوین و یا زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام منتقل شده اند.زندانیان که برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شدند همگی از سالنهای 1 الی 8 ، واحد 2 زندان قزل حصار می باشند یکی از آنها نوجوان می باشد و در بین آنها 2 شهروند افغانی می باشد.اکثر کسانی که امروز به سلولها انفرادی جهت اجرای حکم اعدام منتقل شدند متهم به داشتن مواد مخدر می باشند. گفته می شود که 22 نفر زندانی انتقال یافته به سلولها انفرادی قرار است فردا به دار آویخته شوند.اسامی تعدادی از زندانیان که جهت اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شده اند به قرار زیر می باشد:1-وحید مسلمی هنگام دستگیری 17 سال سن داشته است و نزدیگ به 2 سال است که در زندان قزل حصار در بازداشت بسر می برد.2 محمد نوروزی 20 ساله حدود 2.5 سال است که در زندان قزل حصار زندانی است.