گزیده خبرهای 23 شهریور 90 قسمت -5

احمدی‌نژاد: سكوتم طولاني نخواهد بود / قوه قضائیه با اختلاس کنندگان برحورد کند

مشخص است که جنگ قدرت و ثروت منحصر به دولت مدعی اصول گرا و ساده زیست نیست. چونکه سابقه ای معادل عمر رژیم ضد بشری قرون وسطایی نا متعارف دارد . ولی اکنون بدلیل اینکه رقابت و جنگ قدرت و ثروت از درون باندهای مافیایی کودتایی برون زده شده است .حائز اهمیت می با شد . به خصوص اینکه اعداد وارقام نجومی اختلاس گری شده بسیار درشت و چشم گیر است . طوریکه موجب شده تا که کل رژیم ضد بشری و قرون وسطایی زیر سئوال برده شود . بهر حال رقبای دولت از این اختلاس گری بعنوان مچ گیری و اهرم تهدید تسلیم علیه متهمان جریان انحرافی درون دولت استفاده می کنند که موجب حساسیت بالا همراه با خطر شده است . خطر از این منظر است که چون بخشی که فشار بر وی وارد می شود تا که تسلیم شود ولبیک گوی بخش غالب دیگر کودتاگران شود نه اینکه تسلیم نشده و جا نزده است ، بلکه با ترفند مشابه تهاجم رقیب اقدام می کند و توپ را وارد زمینش می کند . یعنی اینکه سیاست تهاجمی تهدید آمیز افشاگرانه اتخاذ کرده است . چون مخاطبش ارگان قضاییه آلوده به فساد است که 33 سال است حامی کلان دزدان حکومتی و شرکای شان و دشمن آفتابه دزدان بوده است . بنابراین چون نقطه ضعف بسیار دارد قادر نیست که دست به اقدامی بزند که یکطرفه باشد و به نفع رقیب غالب و به زیان رقیب دیگر باشد . به ویژه اینکه هنوز بطور کامل از صحنه ی قدرت حذف نشده است .

احمدی نژاد دولت خود را پاکترین دولت تاریخ خواند و از قوه قضاییه خواست عوامل ‌اختلاس 3 هزار میلیاردی را از هر جریان و گروهی که هستند، ‌شناسایی و به بنده معرفی کند.به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به اردبیل، محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز چهارشنبه طی سخنانی در جمع مردم اردبیل با اشاره به برنامه دولت جهت اصلاح سیستم بانکی گفت: یکی از برنامه‌های ما اصلاح سیستم بانکی است چرا‌که بنده از اول از اینکه می‌شنیدم‌ یک نفر از طریق ارتباطی که دارد، به راحتی می‌تواند از یک بانک 100 میلیارد تومان وام بگیرد اما جوانی برای 5 میلیون تومان وام دستش به جایی بند نیست، غصه‌دار می‌شدم، از همین رو سعی کردیم سیستم بانکی را اصلاح کنیم که برنامه‌هایم در این خصوص آماده شده که امسال این کار را شروع خواهیم کرد.وی همچنین اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اخیرا عده‌ای با استفاده از این شبکه بانکی و با سوء‌استفاده از یک بانک و ضعف نظارتی از این بانکی که خصوصی شده، رقم بالایی را تحت عناوین گوناگون به نام وام و اعتبار اخذ کرده‌اند که این اشکال است.احمدی نژاد ادامه داد: خوشبختانه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان اطلاعاتی دولت متوجه این موضوع شده و آن را شناسایی کردند و سر و صدایش را در نیاورند تا به این افراد شناسایی و اموالشان را ضبط کنند. اصلا خود بنده به بانک مرکزی گفتم یک جریان سوی جلو می‌رود و یک گروهی به نام تاسیس بانک کارهای خلافی می‌کنند که انشا‌ءالله با اصلاح سیستم بانکی بی‌عدالتی در اخذ وام ریشه‌کن و راه‌های سوء‌استفاده بسته خواهد شد.احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند ماه است عده‌ای تلاش می‌کنند به دولت ضربه زده و دولت را بدون هیچ محدودیتی متهم می‌کنند، انگار که این موضوع رسیدگی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی می‌خواهم عوامل این اختلاس از هر جریان و گروهی است، شناسایی و به بنده معرفی کند.وی این دولت را پاک‌ترین دولت تاریخ خواند و اظهار داشت: برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.

سایت حامی دولت : مخالفان در اردبیل علیه دولت «کارناوال‌های لجن‌کشی» راه میاندازند

عجیب شرایط کمدی و تراژدیکی حاکم شده است . چون به نظر می رسد تاریخ کمیک و تراژدیک در حال تکرار شدنش می باشد . با این تفاوت که شکست رقیب از مدعیان اصلاح طلب کارناوال شادی عاشورا که از سوی سعید امامی و یارانش طراحی و اجرا شد . اکنون قرار است که سناریوی مشابه از سوی رقبا یا همان طراحان قبلی کارناوال عاشورا در اردبیل علیه ی کسی راه اندازی کنند که خود از طریق کودتا و حذف رقبای مدعی اصلاح طلب وی را رئیس جمهور کردند و بر اریکه ی قدرت رساندند که اکنون علیه اش توطئه می کنند.

دیگربان : سایت نوپای «دولت ما» وابسته به تیم احمدی‌نژاد حامیان نوشته که مخالفان دولت دهم قصد دارند در اردبیل علیه دولت «کارناوال‌های لجن‌کشی» به راه بیندازند.محمود احمدی‌نژاد روز چهارشنبه (۲۳ شهریور) به همراه ۱۰ وزیر، ۴۸ معاون وزیر و جمع زیادی از مدیران کل وزارت‌خانه‌ها٬ چهارمین دور سفر‌های استانی دولت را برخلاف روال معمول از استان اردبیل آغاز خواهد کرد.سایت «دولت ما» که چند روزی است جایگزین سایت مسدود شده «دولت یار» شده٬ گزارش کرده که «ورشکستگان سیاسی» و مخالفان احمدی‌نژاد قصد دارند در اردبیل علیه دوات «کارناوال‌های لجن‌کشی و شعاردهی» راه بیندارند.این سایت در نسخه اولیه خبر خود نوشته بود در جریان این سفر «قشون اشقیا به همراه اوباش اجاره‌ای در امواج عظیم استقبال مردمی» از احمدی‌نژاد فرو خواهند رفت که پس از ساعتی این عبارت را از متن خبر خود حذف کرد.سایت «دولت ما» دو روز پیش نیز نوشته بود که «قبیله‌گرایان راست‌نما» در «اتاق‌های فکر سرطانی» خود٬ تصمیم گرفته‌اند دور چهارم سفر‌های استانی دولت را به «کمپین اغتشاش و درگیری عده‌ای مزدور تبدیل سازندسفر‌های استانی احمدی‌نژاد پس از ماه‌ها توقف٬ آن‌طور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند از روز چهارشنبه (۲۳ شهریور) آغاز خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این سفر‌ها و حواشی آن به گسترش جنجال‌ها در بدنه نظام کمک کند.به نظر می‌رسد سفر‌های استانی آغاز رسمی رویارویی خیابانی حامیان علی خامنه‌ای با هواداران محمود احمدی‌نژاد باشد.محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای معتقدند تیم احمدی‌نژاد در دور چهارم سفر‌های استانی دولت٬ برنامه‌های تبلیغاتی فراوانی به نفع نامزد‌های مورد حمایت خود در انتخابات آتی مجلس دارد.این دسته از محافظه‌کاران می‌گویند تیم احمدی‌نژاد با صرف میلیارد‌ها تومان پول قصد دارد دست‌کم ۱۵۰ نامزد نزدیک به دولت را وارد مجلس کند.در مقابل حامیان احمدی‌نژاد نیز اعلام کرده‌اند «قبیله گرایان راست‌نما» تلاش می‌کنند دولت دهم را تضعیف کرده و اگر امکان آن را داشته باشند آن را سرنگون کنند.

دانشجوی سیگاری از تحصیل محروم شد

این ترفند بهانه گیری که مکمل طرح شناسنامه دار کردن دانشجویان و شناسایی کردن و اخراج شان از دانشگاه می باشد . یا اینکه موازی طرح فشار تفکیک جنسیتی و پادگانی و گورستانی و حوزوی کردن دانشگاه ها می باشد که دنبال می شود .لابد اکنون دانشجوی اخراجی باید برود هروئین یا کرک کشی یا کریستال یا شیشه و... مصرف کند تا که بتواند شانس باز گشت به دانشگاه را داشته باشد.

مهر : چهارصد و نهمین جلسه شورای مرکزی انضباطی دانشجویان که در محل دفتر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت تشکیل شد و یک دانشجوی پزشکی سیگاری دو ترم از تحصیل محروم شد.دکتر وحید صرامی - دبیر شورای مرکزی انضباطی با اعلام این خبر گفت: این جلسه با حضور دکتر فرحناز ترکستانی معاون دانشجویی، فرهنگی و رئیس شورای مرکزی انضباطی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، اعضا و کارشناسان شورای مرکزی تشکیل شد.وی افزود: در این جلسه دبیر شورای انضباطی بدوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشجوی مرتبط با پرونده مطروحه نیز شرکت داشتند. صرامی گفت: در این جلسه پرونده یکی از دانشجویان رشته پزشکی در شورا مطرح و با توجه به تعدد و تکرار تخلفات در استعمال دخانیات در خوابگاه به منع موقت از تحصیل به مدت دو نیم سال محکوم شد.وی افزود: بر اساس شیوه نامه اجرایی انضباطی دانشجویان علوم پزشکی که به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است، استعمال دخانیات در دانشگاه و اماکن مرتبط جزء بند رسیدگی به تخلفات اخلاقی قرار می‌گیرد. متخلف به یکی از تنبیهات بندهای 2 تا 5 محکوم می‌شود و در صورت تکرار تا بند 12 قابل تشدید است.

آیا کسی می‌تواند «شلوار لی» بپوشد و انقلابی هم باشد؟

این خبر فتوای ارتجاعی قرون وسطایی که از سوی طلبه لمپن و پالان ساییده پناهی صادر شده است که عضور باند غارتگر انگلیسی مؤتلفه علیه دانشجویان می باشد. ناشی از ترس قشر دانشجو هست . همچنین ادامه خبر قبلی وتوطئه طراحی شده علیه ی دانشجویان می باشد زیرا که هدف است هر طوری شده و با هر بهانه و گزگی که باشد مشابه توطئه ی مبارزه با بی حجابی ونوع پوشش که علیه ی زنان و دختران بکار برده می شود. اکنون نیز به این شیوه علیه ی دانشجویان پسر هم بکار برده شود . برای اینکه ربطه ی آخوند های حکومتی با دانشگاه ها و دانشجویان همچون جن و بسم الله می باشد.

حجت الاسلام پناهیان با حضور در برنامه‌ی تلویزیونی “گره” در پاسخ به این سوال که” آیا کسی می‌تواند «شلوار لی» بپوشد و انقلابی هم باشد؟!” چنین پاسخ داد : ” اگر چنین فردی، در جلساتی که آداب انقلابی بودن را به او یاد بدهد شرکت نکرده باشد، و از سر بی‌خبری شلوار لی بپوشد بله می‌تواند انقلابی باشد. اما اگر این آداب را یادگرفته باشد می‌داند که انسان انقلابی با سطح زندگی عوامانه و خوش‌گذرانه فاصله می‌گیرد و می‌داند که از چیزهایی که خوشش آمده باید فاصله بگیرد. از این دیدگاه می‌توان گفت انسان انقلابی «شلوار لی» نمی‌پوشد چون اگر دلیل پوشیدن آن لباس هوس دل اوست، انقلابی با هوس بیگانه است. انسان انقلابی قبل از هر چیز، دلش را زیر پا می‌گذارد.”

نماینده ولی فقیه در سپاه پس از دیدار با احمدی نژاد : به او گفتم با توجه به عنایت رهبری فرصت برای جبران گذشته تان هنوز باقیست

معنی و مفهوم ادعای انتخاب آزاد کردن و بها به رأی مردم دادن یا اینکه ادعای میزان رأی مردم نمودن همچنین مدعی مستقل بودن نهاد های حکومتی در رژیم ضد بشری و قرون وسطایی کردن این است که رئیس جمهور ی که برایش 24 میلیون رأی ساخته شده است می بایست بطور کامل در خدمت ویک خال بفرمان ولی وقیح منفور ونا مشروع باشد که همکاره است و به هیچ مرجعی پاسخگوی نمی باشد. اما چون پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور کمی پایش را از این محدوده ی ترسیم شده فراتر گذاشته است. پس مورد تهاجم و تهدید همه جانبه از سوی کودتاگران و حامیان ولی وقیح منفور و نا مشروع واقع شده است.

مشرق : حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به تازگی دیداری خصوصی با احمدی نژاد داشته و در این دیدار با انتقاد از برخی اقدامات و سخنان محمود احمدی‌نژاد، تاکید کرده است که هنوز فرصت برای جبران باقی است.به گزارش جهان حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با مشرق به تشریح دیدار چندی پیش خود با احمدی نژاد پرداخت و گفت: بنده در این جلسه خصوصی به ایشان گفتم شما حامل ارزشها و آرمانهایی بودید و می توانستید آن آرمانها را حفظ کنید تا نامتان به صورت یک قهرمان در تاریخ ایران ثبت شود.وی اضافه کرد: البته به ایشان یاداور شدم که متاسفانه مسیر حرکت عوض شد و جریانی که به شما علاقه مند بودند، اکنون از برخی رفتارها و اقدامات شما گلایه مند هستند.حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه به احمدی نژاد یادآور شدم که با توجه به عنایت رهبر انقلاب، فرصت برای جبران گذشته تان هنوز باقیست، اضافه کرد: همچنین به آقای دکتر احمدی نژاد اعلام کردم که با این اصلاحات، همچنان می توانید به صورت یک شخصیت تاثیرگذار و ولایت مدار نقش مهم خودتان رو ایفا کنید.نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان گفتگو با مشرق گفت که امیدواریم با دعای مومنین، مسیر ایشان به همان مسیر قبلی تغییر کند