تصاویر همراه با فیلم چه می گویند؟ 25 شهریور 90

در قشم چه ميگذرد؟

قشم کجاست چه میزان جمعیت دارد؟ فاصله اش با بندر عباس یا جزیره ی کیش چقدر است؟ همچنین چقدر فاصله با شیخ نشینان منطقه دارد ؟ اختلاف سطح زندگی و امکانات وتسهیلات خدمات شهری این جزیره با شیخ نشینان چگونه می باشد؟ چرا در این جزیره خبری از موج سرمایه گذارهای همچون شیخ نشینان نیست؟ برای چه سرمایه گذارهای ایرانی ترجیح می دهند تا سرمایه های شان نه در این جزیره که به شیخ نشینان وترکیه و... مالزی منتقل کنند؟ چگونه است که پس از 33 سال قدرت گیری آخوند ها وپاسداران و شرکای دزد شان به جز ویرانی وجنگ افروزی و غارتگری و عوامفریبی و دین فروشی وفقر وبی عدالتی و بیکاری و اعتیاد ... سوغاتی وهدیه ای دیگر برای مردم سراسر ایران به ویژه اهالی جزیره نشینان یا شهر های ساحلی جنوبی کشور نداشته اند؟ مهمتر اینکه چرا برای نمک پاشیدن بر روی زخم مردم به ویژه ی محرومان وتهی دستان ادعا می شود که در ایران فقیر نیست وکسی هم با شکم گرسنه شب سر بر بالین نمی گذارد؟ عجیب تر اینکه ادعای کمدی و وارونه کردن قدرت بر تر جهان و امن و آزاد و با ثبات ترین کشور جهان چیست ومدعی شدن اینکه حکومت ایران آنقدر جاذبه دارد که ملت های قیام کنندگان علیه ی دیکتاتوری های منطقه الگوبرداری از مبارزه خمینی شیاد کرده و خواهان حکومت دینی شبیه ایران می باشند؟! البته پاسخ اینگونه ادعاهای واژگونه در نمایش تصاویر انباشت زباله در جزیره ی قشم است.

در پی اعتصاب کارگران بخش خدماتی شهرداری قشم انبوهی از زباله در معابر و خیابانها انباشته شده است.

فیلم / مدرسه‌ای در آغل گوسفندان در مسجد سلیمان

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=38169

مشکل این است که فقر فراگستر فقط مختص بخش های محدودی از کشور همچون جزیره ی قشم و... نمی شود؟ آخر در کدام روستای دور افتاده ی افغانستان یا کشور های آفریقایی یافت می شود که دانش آموزان در آغل یا طویله ی تاریک بدون برق و روشنایی در کنار بز و گوسفندان درس بخوانند؟ چه میزان تا کنون در جنوب لبنان یا برخی از کشور های آمریکای لاتین مدرسه ومسکن و بیمارستان ساخته شده است؟ این چگونه حکومت عوامفریب و دین فروش و غارتگری می باشد که به جای رسیدگی به مردم کشور و بر طرف کردن موانع ونا بسامانی های داخل کشور الویت را به سیاست صدور تروریست و بحران و ارتجاع به برون مرز می دهد؟ همچنین سئوال است با مبلغ 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانک صادرات و غیرو چه تعداد مدرسه می توان در سراسر ایران به خصوص در مناطق محروم ساخت که کودکان دانش آموزان روستای مسجد سلیمانی مجبور نباشند اینگونه در آغل غیر بهداشی بدون برق ونور درس بخوانند . خلاصه اینکه آیا هنوز شک یا ابهامی در پایین کشیدن کرکره ی دین فروشان حاکم و تغییرات دمکراتیک ایران وجود دارد؟

فیلم / شعار تماشگران فوتبال در تبریز : دریاچه ارومیه جان میدهد مجلس فرمان قتل دریاچه را میدهد. پنجشنبه، ۲۴ شهریور

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=38165

چرا بخشی از 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانکی یا در صدی از سایر ارقام غارتگری های نجومی حاکمان و شرکای دزدشان اختصاص به سیستم آبیاری به در یاچه ی ارومیه دادن نشده است تا تبدیل به خشک شدن و فاجعه ی محیط زیستی شود که موجب خشم نارضایتی آنگونه شده است که هر روزنه یا فرصتی که برای معترضان به وجود می آید از جمله در ورزشگاه و میادین زمین فوتبال فریاد اعترای شان علیه ی سر دمداران رژیم قرون وسطایی و ضد بشری سر داده می شود