گزیده خبر های 13 شهریور ماه 90 قسمت -2
جامعه ايراني و تصادفات جاده‌اي

http://www.fararu.com/vdcf0xdc.w6dccagiiw.html

واقعاً در کدامین بخش این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی نهادی سالم و غیر آلوده یافت می شود و یا اینکه برای نمونه یک اقدام یا عملکردی وجود داشته باشد تا که نشان دهد به نفع کشور و مردم حاکمان غارتگر و عوامفریب و دین فروش انجام داده باشند . حال از جنگ ویرانگر نعمت الهی نامیده شده خشک کردن رود خانه ها و تالاب ها ودر یاچه ها گرفته تا سوزاندن جنگل ها ونا بود نمودن مراتع باشد تا شامل مرگ و میر رکوردار بی رقیب جهانی جاده ها شود که همرا یا سیاست چوب حراج بر منابع و ذخیر کشور زدن باشد.

رئيس سازمان پزشكي قانوني كشور اعلام كرده است كه در فروردين و ارديبهشت ماه سال 1390تعداد سه هزار و 353 نفر در تصادفات جاده‌اي كشور كشته شده‌اند و اولين عامل مرگ و مير در ايران، تصادفات جاده‌اي است. كارشناسان سه عامل انساني، راه و وسيله نقليه را عوامل موثر در بروز تصادفات جاده‌اي مي‌دانند. تعداد كشته‌هاي تصادفات جاده‌اي از 10 هزار و 567 نفر در سال 1373 به حدود 23 هزار نفر در سال‌هاي اخير رسيده است. برخي اقدامات نيروي انتظامي در كنترل راه‌ها و پايين آمدن متوسط سرعت وسايل نقليه و استفاده از كلاه ايم طبق آمار و اطلاعاتي كه سازمان پزشكي قانوني كشور اعلام كرده است اولين عامل مرگ و مير غير طبيعي در ايران، تصادفات جاده‌اي است. در فروردين و ارديبهشت ماه سال 1390، تعداد 3 هزار و 353 نفر در اين تصادفات كشته شده‌اند و تعداد كشته‌ها در اين حوزه بيش از تلفات ناشي از مصرف مواد مخدر و بيماري‌هاي مختلف است. در صورتي كه در دنيا، تلفات جاده‌اي رتبه نهم را دارد.در سال‌هاي اخير، حدود 27 هزار نفر كشته در يك سال را در تصادفات جاده‌اي هم داشته ايم و الان با اقداماتي كه شده تعداد كشته شده‌هاي ما در حوادث جاده‌اي به حدود 23 هزار نفر رسيده است. ما اگر كشور خود را با بقيه كشورهايي كه در حال توسعه هستند مثل هند مقايسه كنيم، متوجه مي‌شويم كه هند با يك ميليارد و 210 ميليون نفر، تقريبا شانزده برابر جمعيت 74 ميلون نفري ايران جمعيت دارد ولي تلفات جاده‌اي آن به همين نسبت بيشتر نيست و در اين حوزه 130 هزار نفر تلفات دارد. در ميان كشورهاي توسعه يافته نيز بريتانيا با 62 ميليون نفر جمعيت، حدود سه هزار كشته در سال و كانادا با جمعيت 33 ميليون نفر حدود دو هزار كشته در سال ناشي از تصادفات جاده‌اي دارند. در مورد كشور ما چه تحليلي داريد كه چرا آمار كشته‌هاي ما در حوادث جاده‌اي حداقل در مقايسه با كشورهاي در حال توسعه زياد است؟ ....

مسئول شن و ماسه استانداری تهران 10سال اختلاس کرد!

مگر غارتگری و اختلاس و رانتخواری فقط در یک بخش ونهاد رژیم قرون وسطایی و ضد بشری وجود دارد؟ آنهم در رژیمی که از رأس تا ذیل آن آن آلوده به فساد می باشد که اکنون آخوند آدم کش حرفه ای ومجرم جنایت علیه ی بشریت مصطفی پور محمدی برای انتقاگیری از اخراج وی از دولت نهم دست به افشاگری اختلاس گران جناحی و باندی زده است.

اختلاس‌هايي كه اخيراً در استانداري تهران مطرح مي‌شود مربوط به يكي از كارمندان استانداري به نام «م.خ» است كه اين روند از 10 سال پيش شروع شده بود. در پي اظهارات مصطفي پورمحمدي، رئيس سازمان بازرسي كل كشور در تاريخ 4 شهريور امسال مبني بر تأئيد اختلاس در دوره فعلي استانداري تهران، يك منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس ضمن تأئيد اختلاس در استانداري فعلي تهران اظهار داشت: حجم پرسنل دولت در كشور بسيار زياد است و بسياري از كارمندان نيز در دولت اصلاحات استخدام شده‌اند و موارد اختلاس نيز به وجود مي‌آيد. وي ادامه داد: شخصي كه در استانداري تهران اختلاس كرده كارمندي به نام «م.خ» است كه از زمان دولت اصلاحات استخدام شده و پول‌‌ها به حساب خانم وي واريز مي‌شده است. اين مقام مسئول بيان داشت: اختلاس‌هاي جديد مربوط به مديريت فعلي نمي‌شود و در حد كارمندان استانداري است. شخص نامبرده نيز مسئول شن و ماسه استانداري تهران است. وي با اشاره به اينكه اختلاس‌ها در زمان مديريت فعلي شروع نشده است بيان داشت: «م.خ» از 10 سال پيش نسبت به گرفتن پول اقدام كرده و تا يك سال پيش هم ادامه داشته است. وي يادآور شد: اين شخص از معادن شن و ماسه مبالغي را دريافت مي‌كرده و اين موضوع به يك روال تبديل شده است.

بازرسی وضعیت حجاب در ادارات استان تهران

زن ستیزی از منبر آخوندای متحجری همچون امامان جمعه تهران و مشهد و اصفهان وقم .... بازار مکاره و چماقاران امر به معروف خیابان ها و پارک ها و پاساژها وسواحل وکوه به ادارات کشانیده شده است تا که حربه چماق رو سری یا توسری تحمیل شود واین چنین سیاست رعب و وحشت و خفقان برای کنترل فضای جامعه پیگیری شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از آغاز بازرسی وضعیت عفاف و حجاب در ادارات دولتی استان از ابتدای مهرماه خبر داد مهر: صفر علی براتلو ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان تهران اظهار داشت: با تشکیل ستاد صیانت از حقوق شهروندی، مدیران دستگاههای اجرایی مؤظف و مکلف به پیگیری، رسیدگی و رفع ناهنجاریهای فرهنگی هستندوی تصریح کرد: مسئولان باید دغدغه این ناهنجاریها را داشته باشند و به طور جدی وارد میدان عمل شوندمعاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاههای اجرایی استان نسبت به رعایت عفاف و حجاب از ابتدای مهرماه مورد ارزیابی قرار گرفته و در این زمینه رتبه بندی می شوند.وی ادامه داد: دستگاههای اجرایی که نسبت به این امر کوتاهی کرده و نسبت به وضعیت عفاف و حجاب کارکنان دغدغه نداشته باشند، معرفی خواهند شد.تشکیل کمیته ویژه رفع ناهنجاریهای فرهنگی در شمیرانات.معاون امنیتی استاندار تهران همچنین از تشکیل کمیته ویژه جهت بررسی، رسیدگی و رفع ناهنجاریهای فرهنگی در شهرستان شمیرانات خبر داد.وی گفت: شهرستان شمیرانات با بیش از 500 هزار نفر جمعیت در ایام پایانی هفته به همین اندازه پذیرای گردشگر از همه مناطق تهران است.براتلو افزود: در برخی از نقاط این شهرستان از جمله کوهستانهای آن، هنوز برخی از ناهنجاریهای فرهنگی مشاهده می شود که موجب نا رضایتی عموم مردم شده است.در این جلسه مقرر شد که معاونان سیاسی انتظامی فرمانداریهای استان تهران مسئول بازرسی از وضعیت عفاف و حجاب در ادارات شهرستانهای استان باشند

ائتلاف حاكم در عراق خواستار مجازات كويت شد

بهمان شیوه ای که از حماس و حزب الله لبنان در خاور میانه علیه ی اسراییل و روند مذاکرات صلح برای بحران آفرینی و جنگ افروزی استفاده می شود . اکنون تلاش می شود از نوری مالکی و جریان وابسته به وی در کردستان عراق و کویت برای بحران آفرینی و جنگ افروزی استفاده شود تا که شرایط برای عبور از بحران و کاهش برروی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کاهش یابد.

شبكه الشرقيه اعلام كرد: يك نماينده مجلس عراق، كويت را به توطئه چيني بر ضد كشورش متهم كرده است. ایرنا: شبكه عراقي الشرقيه شنبه شب اعلام كرد كه ائتلاف دولت قانون در عراق وابسته به نوري المالكي نخست وزير اين كشور خواستار انسداد مرزهاي عراق با كويت و نيز قطع صادرات اين كشور به عراق شده است. شبكه الشرقيه در ادامه خاطر نشان كرد كه اين موضعگيري ائتلاف دولت قانون در عراق در برابر كويت، به منظور اعمال فشار بر اين كشور بود تا دست از ادامه عمليات جاري براي احداث بندر مبارك در نزيكي مرزهاي عراق بردارد. محمد الصيهود نماينده اين گروه در مجلس عراق در اين باره گفت كه كويت در چارچوب يك طرح منطقه اي تلاش مي كند از خلال ضعيف نگه داشتن عراق به اين كشور آسيب برساند. اين نماينده مجلس عراق در ادامه با تأكيد بر اينكه كويت، توانايي آنرا ندارد كه با مردم عراق درگير شود گفت كه عراق در گذشته كه تهديدي براي همسايگان خود محسوب مي شد، ديگر نمي خواهد اين رويه را ادامه دهد. وي ادامه داد: كويت نبايستي عراق را مجبور به بازگشت به گذشته و دفاع از حقوق خود وادار كند. البته عراق به هيچ وجه اجازه نخواهد داد كه حقوق اين كشور تاراج شود و به اقتصادش آسيب وارد شود. محمد الصيهود سپس با اشاره به وجود طرحهاي بين المللي و منطقه اي به منظور تضعيف عراق و ناكام گذاشتن روند اجراي دمكراسي در اين كشور گفت كه آن دسته از كشورهايي كه داراي حكومت هاي موروثي هستند مايل نيستند تجربه دمكراسي عراق در كشورهايشان عملي شود

حضور مشکوک شبکه های ضد انقلاب در مالزی

در ادامه عفو ولی وقیح نا مشروع و منفور به مناسبت عید فطر داده شد . برخی خوش باوران فکر کردند که فضای به بازی گرفتن شان در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم فراهم شده است . اما اکنون گزارش شده تا مالزی هم اقدامات شان از موضع جاسوسی و تهدید دنبال شده است.

ضدانقلاب خارج نشين طي برنامه اي ميان مدت در حال پوست اندازي و جانشيني برخي از افراد جوان و فرزندان سياسيون به جاي بعضي ضد انقلاب سوخته بودند كه برخي از اعضاي كمپ موسوم به مالزي مورد توجه حاميان غربي ضدانقلاب قرار گرفته اندباشگاه خبرنگاران: مالزي اخيرا به يكي از مراكز اصلي تردد فتنه گران و عناصر ضدانقلاب تبديل شده است.ضدانقلاب خارج نشين طي برنامه اي ميان مدت در حال پوست اندازي و جانشيني برخي از افراد جوان و فرزندان سياسيون به جاي بعضي ضد انقلاب سوخته بودند كه برخي از اعضاي كمپ موسوم به مالزي مورد توجه حاميان غربي ضدانقلاب قرار گرفته اند.اين كمپ متشكل از جريانات ضدانقلاب پس از فتنه 88 هستند كه حضوري سازماندهي شده و مثمرثمر درجهت مخالفت با نظام اسلامي در مالزي دارند.از سوي ديگر اين گروه ضدانقلاب (کمپ مالزي) با همراهي موسوي و كروبي اقدام به راه اندازي شبكه ماهواره اي رسا كرده اند.تشكيلات رسا خود را مشاور و نماينده موسوي معرفي مي كند و كروبي نيز با پيامهاي متعددي از آنها حمايت كرده است.اين شبكه در حقيقت پاتوق اصلي فتنه گران دريك كشور به ظاهر اسلامي (مالزي) است كه البته ظاهر و تبليغات اسلامي داشته و اين موضوع به هيچ وجه با واقعيت مطابقت ندارد، تا جايي كه اكنون بزرگترين مراكز فساد منطقه در اين كشور قرار دارد.به گفته وي درطي سالهاي اخير شاهد پديده مالزي گرايي ميان برخي ايرانيان بوده ايم كه علت آن تنها تبليغات نادرستي است كه درباره اين كشور مطرح شده است.از طرفي درحالي آمار مفاسد اخلاقي و اجتماعي دانشجويان ايراني در مالزي درحال گسترش است كه مراكز دانشگاهي اين كشور داراي كيفيت پايين علمي و استاداني فاقد مدارك دكترا است.به تازگي نيز اخباري مبني بر حضور حجت الاسلام امجد در اين كشور، پس از انتقاداتي كه وي عليه نظام مطرح كرد، منتشر شده است. وي پس از آنكه فرزندش راهي مالزي شد، به اين كشور عزيمت كرده و هنوز به ايران باز نگشته است.حضور فتنه گران، تاسيس دفاتر رسانه اي و تبليغات عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي توسط فتنه گران و عوامل ضدانقلاب در ميان مفاسد چشمگير گسترش يافته در مالزي، مي طلبد كه مسئولان كشورمان نگاه تيزبينانه اي به تبديل شدن اين كشور به مامن و پناهگاه ضدانقلاب داشته باشد