گزیده خبرهای 13 شهریور 90 قسمت - 4

فرود نامناسب هواپيما در فردوگاه مشهد 11مجروح بر جاي گذاشت

هواپیما ها فقط در اثر سانحه و سقوط موجب مرگ همو طنان نمی شوند ، بلکه موقع فرود هم مجروح بر جای می گذارند.
رييس مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي مشهد با اعلام خبر فرود نامناسب يك فروند هواپيماي ايرباس در فرودگاه مشهد گفت: يازده مسافر در اين حادثه مجروح شدند.دكتررضا وفايي‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه امدادگران اورژانس مشهد در ساعت 2 دقيقه بامداد در جريان وقوع حادثه‌اي در فرودگاه مشهد قرار گرفتند، گفت: امدادگران با حضوردر صحنه حادثه دريافتند يك فروند هواپيماي ايرباس به مقصد مشهد به دليل فرود نامناسب دچار سانحه شده و در اين ميان تعدادي از مسافران اين هواپيما دچار سانحه و مصدوميت شدند.رييس مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي مشهد با بيان اينكه فرودگاه مشهد داراي درمانگاه مجهزي است، گفت: امدادگران اورژانس هشت نفر از مصدومان اين حادثه را به صورت سرپايي و در محل مورد مداوا كرده و سه تن از مصدومان اين حادثه را نيز به بيمارستان منتقل كردند.وفايي‌نژاد به ايسنا گفت: يك تن از اين مصدومان از ناحيه لگن دچار صدماتي شده و دو تن ديگر از اين مصدومان به علت استرس ناشي از فرود نامناسب دچار مشكلات تنفسي و قلبي شده بودند.به گفته وي و بر اساس گفته‌هاي حاضران در محل حادثه اين هواپيما در هنگام نشستن از ناحيه چرخ جلو دچار سانحه شده است

اگر مي خواستيد دنده عقب بگيريد چرا ما را دربه در كرديد؟! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900613/2.htm#other209

متهم کردن رقیب به منافقن روش یک تیر و دو نشان زدن از سوی پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز حسین شریعتمداری می باشد که دنبال شده است . زیرا هم هدف سنگین کردن پرونده ی رقیب مغلوب هست . هم ناخواسته اعتراف به وحشت از دشمن اصلی تسلیم نا پذیر مجاهدین می باشد .

دنده عقب منافقين جديد براي بازگشت به صحنه سياسي كشور باعث حيرت و اعتراض شماري از عناصر فراري وابسته به اين جريان شده است.گفته مي شود فراريان مذكور كه همكاري گسترده اي با محافل مدعي اصلاحات داشته اند، با اين وعده اغواكننده به خارج فرستاده شده بودند كه به زودي كار نظام تمام مي شود و آنها با بوق و كرنا به كشور بازمي گردند اما هم اكنون در حالي كه فراريان درجه دو و سوم ياد شده در وضعيتي بدتر از دريوزگي در اروپا و آمريكا به سرمي برند، عناصر تحريك كننده خود در مقابل نظام دنده عقب گرفته و رفتاري از سر سازش و تسليم بروز مي دهند. همين امر باعث اعتراض گسترده فراريان ساده دل شده است.محمدرضا يزدان پناه همكار سالهاي اخير نشريات زنجيره اي وابسته به اصلاح طلبان با اشاره به برخي تحركات اخير شبه اصلاح طلبان نظير موسوي خوئيني ها، ابطحي، خاتمي و... در «روزنت» پرسيده كه «مگر رأيمان را پس گرفته ايم»؟ اشاره او به ادعاي تحريك كنندگان آشوب سال 88 است كه مدعي بودند دنبال پس گرفتن آرا هستند و تا اين خواسته عملي نشود، به هيچ وجه از سر سازش با نظام برنخواهند آمد.وي مي افزايد: سخنان آشتي جويان تعدادي از اصلاح طلبان در ماه هاي گذشته، حاكي از مرزبندي ميان آنها با جنبش سبز بود. اين در حالي است كه در جنبش سبز دليلي براي خوش بيني نسبت به انتخابات وجود ندارد. جنبش سبز خط پاياني بر قواعد دوران اصلاحات كشيد.بابك داد كاتب متواري خاتمي در دوران رياست جمهوري (و همكار روزنامه زنجيره اي سلام) نيز طي مطلب مشابهي در گويانيوز، تمايل اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات را «حضور گوسفندوار» توصيف و ضمنا طيف ياد شده را به «بي شرفي» متهم كرد و خواستار تحريم انتخابات مجلس شدداد» توضيح نداده رفتار اصلاح طلبان مذبذب، گوسفندانه تر است يا رفتار آنها كه با هي كردن همين عناصر فرصت طلب، گله وار به خارج رفتند و كمترين عقلانيتي به خرج ندادند؟!

اصلاح طلبان بهتر از رجوي و پهلوي ها هستند اما با پايگاه اجتماعي رژيم چه كنيم؟ (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900613/2.htm#other210

هر جا که سر وکله ی عوامل مأمور ومزدور رژیم ضد بشری پیدا شود که چون بو قلمون بهر رنگی در می آیند بدون شک آنجا را به لجن می کشانند وتبدیل به شعبه ی زندان اوین علیه ی مخالفان می کنند .حال می خواهد پالتاک یا بالاترین یا بی بی سی و رادیو فردا باشد فرقی نمی کند. برای همین سر بازجو پاسدار شریعتمداری ذوق زده از همکاران جاسوسش از بالاترین و سایت ها نقل قول می کند.

يك شبكه ضدانقلابي پس از 21 ماه نقش آفريني در عمليات رواني جبهه استكبار اعلام كرد: حكومت ايران پايگاه اجتماعي دارد و توازن قوايي ميان جمهوري اسلامي و اپوزيسيون ايجاد نشده است.بالاترين در تحليلي نوشت: اعضاي عزيز بالاترين! نبايد جو زده شويم. ما مخالفان حافظه ضعيفي داريم و بني صدر و منتظري و موسوي و كروبي را تنها گذاشتيم زماني كه به ما نياز داشتند، در حالي كه به اين افراد نياز داشتيم و از آنها استفاده كرديم. از اعضاي عزيز بالاتريني خواهش مي كنم جو زده نشويد. حكومت پايگاه اجتماعي دارد و توازن قوا ميان جمهوري اسلامي و اپوزيسيون ايجاد نشده است. اينكه با مرگ هدي صابر و سحابي هيچ صدايي در جامعه ايجاد نشد، دليلش اين است كه رژيم مشروعيت دارد. ..

ادبيات چارواداري در سربالايي «بالاترين» (خبر ويژه)

سربازجو پاسدار سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری در این گزینه برداری بر خلاف گزارش قبلی به شیوه ی توبره و آخور خوری یا برج مقابل بارو استفاده کرده است .

كاريكاتوريست خارج نشين نشريات زنجيره اي مي گويد شبكه «بالاترين» روزگاري باحال ترين بود اما اكنون به محل اهانت و توهين و ايجاد تنفر تبديل شده است. «نيك آهنگ-كاف» در اين باره نوشت: يكي از تفريحات روزانه من بررسي نوع و ميزان فحش هايي است كه در بالاترين به من مي دهند. اوايل حال جواب دادن داشتم يا بحث كردن، اما اين روزها كمتر بحث مي كنم. برخي از بحث ها از حالت منطقي به «رو كم كني» متمايل مي شود. وي با اشاره به اين كه طيفي از همكاران بالاترين نگاه ناموسي به موضوعات دارند و مي خواهند كله طرف مقابل را بيخ تا بيخ ببرند، مي افزايد: بالاترين، امكان اهانت و تهمت و ايجاد تنفر را به طور مجاني به گروهي از كاربران «مجازي» داده است. كساني كه نام و هويت واقعي ندارند و پشت اسم مستعار پنهان مي شوند. حذف موضوع هاي داغ بنا به منافع مشترك ساختار مديريت بالاترين هم چند بار مشاهده شده است. مثلا نويسنده اي كه عضو رسانه اي است كه مدير بالاترين هم مشاور آن رسانه است. اگر مطلبي از آن فرد باعث شود كه تبديل به موضوع داغ شود و همه عليه اش موضع بگيرند و به خاطر تعدد لينك ها تبديل به موضوعي داغ شود، حذف آن سؤال برانگيز است. يعني بوي تداخل واقعي منافع از آن استشمام مي شود. حذف بسياري از كاربراني كه سرمايه هاي بالاترين بوده اند به خاطر اعتراض هاي پاييز گذشته به عملكرد مديريت بالاترين پديده مباركي نبود.آقاي كاريكاتوريست فراموش كرده به اين واقعيت اشاره كند كه بسياري از اتفاقات يك سال اخير در بالاترين و ناموسي شدن دعواها و فحاشي هاي چارواداري كاربران اين شبكه نسبت به هم، پس از شكست فتنه سبز پديد آمد و به تعبير رايج محافل ضدانقلاب، آنها مانند گرفتاري اسب هاي درشكه در سربالايي، مجبور شدند همديگر را گاز بگيرند و به يكديگر لگد حواله كنند

از سوي خزائي مطرح شد .پيشنهاد ايران به سازمان ملل براي ممنوعيت جامع آزمايش هاي هسته اي
http://www.kayhannews.ir/900613/3.HTM#other302

تناقض گویی آشکار چونکه روز گذشته یادداشت روز نویس این دروغ نامه با نقل قول کردن از پطرس غایی دبیر کل اسبق سازمان ملل فاش ساخت که سازمان ملل آلت دست آمریکا می باشد که از منافع اسراییل دفاع می کند وخواهان منحل وتشکیل سازمانن دیگری شد ولی اکنونخ بر از پیشنهاد هسته ای به این نهاد گزارش شده است !

نماينده ايران در سازمان ملل، ممنوعيت كليه آزمايشات هسته اي از جمله از طريق طراحي رايانه اي را خواستار شد.خبرگزاري نووستي از مقر سازمان ملل در نيويورك گزارش داد: محمد خزائي، نماينده دايم ايران در سازمان ملل روز جمعه در جلسه غير رسمي مجمع عمومي سازمان كه به مناسبت بيستمين سالگرد آزمايشات هسته اي «سيميپالاتينسك» برگزار شده بود، اعلام كرد كه تهران از جامعه جهاني دعوت مي كند كه به طور كامل از سلاح هسته اي امتناع كند و اين آزمايشات از جمله طراحي رايانه اي را ممنوع كند.وي گفت: تضمين مطلق منع استفاده از تسليحات هسته اي از جمله به طور اتفاقي، انهدام كامل آنهاست.نماينده ايران افزود كه براي تحقق اين هدف كليه كشورهاي هسته اي بايد به تعهداتشان در زمينه خلع سلاح هسته اي عمل كنند.خزائي تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران پيمان ممنوعيت همه جانبه آزمايش هسته اي را گامي در راه خلع سلاح هسته اي مي بيند. اين تصور وجود دارد كه اين پيمان نمي تواند جايگزين ممنوعيت كامل سلاح هسته اي شود.اين ديپلمات ايراني ادامه داد: از اين نظر خلع سلاح هسته اي بايد در مكان اول دستور كار روز جامعه جهاني قرار گيرد و هرگونه آزمايش هسته اي بايد ممنوع گردد؛ از جمله از راه طراحي با ابررايانه ها كه مغاير مفاد پيمان ممنوعيت همه جانبه آزمايشات هسته اي و تعهدات كشورهاي هسته اي است....