گزیده خبر های تصویری و نوشتاری 21 شهریور 90

شادی بی حد و حصر لنکرانی

این یاروی مدعی اصول گرایی و اخراجی دولت که جایش را به همسر پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری در وزارت بهداشت قبضه کرده است . اگر چنانچه این لنکرانی اگر هیکلش گنده و نکره نمی باشد. ولی مشخص نیست که چه مواد نشئه زایی توی رگ زده است که این چنین نکره آمیز نیش خودش را تا به بنا گوش باز کرده است و تعداد 44 دندان را به نمایش گذاشته است؟

مقام‌های جمهوری اسلامی سال‌هاست کشور‌های غربی را به دخالت در امور داخلی ایران متهم می‌کنند.اعتراض به حضور احمدی‌نژاد در نیویورک + عکس سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» با ادعای همکاری ایران با القاعده و در مخالفت با حضور احمدی‌نژاد در نیویورک دست به نصب بیل‌بوردی در میدان تایمز این شهر زد.

باتوجه به تجربه ی 13 آبان 57 اشغال سفارت آمریکا در تهران و به گروگان گرفتن بیش از یک سال کارکنان سفارت آمریکا همچنین ربودن شهروندان آمریکایی از کردستان عراق و متهم به جاسوسی کردن شان که بیش از 2 سال است به گروگان گرفته شده اند . بعلاوه به 8 سال زندان هم محکوم شدند . از سوی دیگر پاسداران سپاه قدس در عراق در کنار اعضای القاعده و عوامل حاکمان تهران درون دولت مزدور خائن نوری مالکی نظامیان آمریکایی را می کشند . همچنین پاسداران در افغانستان هم در کنار اعضای طالبان سیاست مشابه عراق علیه ی نظامیان آمریکا و کشتن شان را دنبال می کنند . مهمتر اینکه حاکمان ایران تأکید بر اخراج نظامیان آمریکا ییان از این دو کشور می کنند . چگونه است بدلیل زد و بند های پشت پرده و فعال بودن لابی ها یا مأموران اعزامی به آمریکا تا که همسو باعریضه نویسی به وزارت امور خارجه ی آمریکا می کنندکه برای عدم خروج نام مجاهدین از توی لیست سیاه تروریستی اقدام نکند . از طرف دیگر تلاش هموار کردن جاده برای سفر و حضور پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور به آمریکا می کنند تا که از تریبون تبلیغاتی سازمان ملل با فحاشی وتهدید با آمریکا بر خورد کند و اسراییل را هم تهدید به نابودی نماید واز اهداف پروژه ی هسته ای و کوشش برای دست یابی به سلاح هسته ای دفاع کند و خواهان عدم حضور آمریکا در منطقه شود . در صورتیکه طبق اینگونه پوستر ها مردم آمریکا و منتقدان و مخالفان ایرانی عدم پذیرش و ورود پاسدار گماشته احمدی نژاد به آمریکا می باشند.

مشرق: در حالی که مقامات آمریکایی از حضور احمدی‌نژاد در نشست سالانه 11 سپتامبر و به زیر سوال بردن وقایع این روز توسط وی احساس نگرانی می‌کنند، سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» روز جمعه اعلام کرد که هم‌زمان با بازدید رییس جمهور ایران از شهر نیویورک و در مخالفت با حضور وی دست به نصب یک بیل‌بورد زده است.در این بیل‌بورد که در میدان تایمز نصب شده، رییس‌جمهور ایران «شریک غیرفعال القاعده»‌ نامیده شده است: «در حالی که پس از ده سال هنوز حادثه 11 سپتامبر را فراموش نکرده‌ایم، شریک غیرفعال القاعده به نیویورک می‌آید.»این بیل‌بورد بر این تاکید دارد که ایران با القاعده همکاری دارد. بر اساس گزارشی که اواخر سال گذشته منتشر شد، وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شده است که ایران با القاعده هم‌پیمان شده و به این سازمان اجازه می‌دهد تا از خاک ایران برای انتقال پول، سلاح، و نیروهای جنگی به پایگاه‌های خود در پاکستان و افغانستان استفاده کند.رییس سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» مارک والاس در اظهاراتی در این خصوص بیان داشته است: «امسال، دولت آمریکا به طور رسمی جزئیاتی در مورد رابطه ایران با القاعده و همکاری آنها با هم برای انتقال پول، سلاح، و نیروی جنگی به پایگاه‌های القاعده در منطقه ارائه کرد. هر کشوری که از القاعده حمایت کند در خور سرزنش است، و در حالی که آمریکاییان آماده یادآوری حملات وحشتناک 11 سپتامبر می‌شوند، جای عصبانیت دارد که رهبر چنین کشوری قرار است به شهر نیویورک سفر کند.»وی می‌افزاید: «از احمدی‌نژاد و همراهان وی در شهر نیویورک یعنی جایی که واقعه بد 11 سپتامبر روی داده، استقبال نخواهد شد. سازمان ما از کلیه هتل‌های منهتن می‌خواهد تا با خودداری از اسکان‌دهی به احمدی‌نژاد، پیام محکمی را به این شریک غیرفعال القاعده بفرستند.»این سازمان همچنین از هتل‌های شهر نیویورک خواسته است تا از اسکان‌دهی به احمدی‌نژاد خودداری کنند. حدود یک ماه پیش، سایت دیلی‌بیست در این راستا دست به انتشار خبری تحت عنوان «هتل‌ها باید احمدی‌نژاد را تحریم کنند» زد. والاس با ادعای اینکه ایران از القاعده حمایت می‌کند خطاب به هتل‌های منهتن گفته بود: «آیا به نظر هتل‌های منهتن واقعاً صحیح است که برای رهبر چنین دولت نفرت‌انگیزی آن هم در شهری که بدترین حادثه در 11 سپتامبر رخ داده است، امکانات اسکان‌دهی فراهم آورند؟»لازم به ذکر است که دیلی‌بیست در اعلامیه خود از هتل‌ها و مردم شهر نیویورک خواسته بود تا مانع اسکان‌دهی و حضور رییس‌جمهور ایران شوند تا بدین طریق باعث منزوی شدن ایران گردند: «اکنون با رد میزبانی از احمدی‌نژاد به هنگام دیدار وی از نیویورک، هتل‌ها و دیگر اماکن می‌توانند به منزوی ساختن این رژیم ایرانی کمک کنند. با خودداری از اسکان نمایندگان ایران، هتل‌های نیویورک می‌توانند این پیام محکم را بفرستند که تجارت آمریکا به چیزی بیش از دلار اهمیت می‌دهد. حداقل کاری که صنعت مهمان‌نوازی می‌تواند در سپتامبر امسال انجام دهد این است که به هیچ وجه به احمدی‌نژاد و گروه‌های وی، که با القاعده هم‌پیمان شده‌اند، هیچ نوع خدماتی ارائه نکند.»

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: ایران آماده مداخله در امور کشور‌های غربی است

این خبر هم مرتبط به خبر تصویری قبلی می باشد . زیرا که پاسدار بسیجی عراقی اعتراف کرده است که آماده است تا که نیروهای تروریستی به به کشور های غربی اعزام کند تا که همچون عرق و افغانستان ولبنان و نوار غزه و یمن و... دست به اقدام تروریستی بزنند و این چنین در امور داخلی کشورهای غربی مداخله گری شود.

دیگربان : محمدرضا نقدی٬ رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرده که ایران آمادگی دارد در «مواقع لزوم و برای پیشبرد سیاست‌های» خود در امور داخلی کشور‌های غربی دخالت کند.آقای نقدی این مطلب را روز شنبه (۱۹ شهریور) در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» وابسته به سازمان بسیج دانشجویی مطرح کرده است.این مقام بسیج افزوده است: «قرار نیست دخالت‌ها همیشه از سوی طرف‌های غربی باشد، بلکه ما هم آمادگی داریم در مواقع لزوم و برای پیشبرد سیاست‌هایمان در عرصه‌های داخلی این کشور‌ها ورود پیدا کنیماین برای نخستین‌بار است که یک مقام بلند‌پایه نظامی از آمادگی نیرو‌های نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی برای دخالت در امور داخلی کشور‌های غربی سخن می‌گوید.آقای نقدی چندی پیش در پی ناآرامی‌های لندن خواستار اعزام نیرو‌های نظامی ایران برای جلوگیری از آنچه که «کشتار مردم» بریتانیا از سوی حاکمان عنوان می‌کرد٬ شده بود

سایت حامی باند احمدی نژاد : «قبیله‌گرایان راست‌نما» کمیته اغتشاش راه‌اندازی کرده‌اند

عجیب اوضاع تبلیغاتی همراه با رقابت جنگ روانی تبلیغاتی ناشی ازجنگ قدرت و ثروت همراه با شکاف و اختلافات گسترده شده است که اکنون حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد مقابل هم قرار گرفته است . عجیب و جالب تر اینکه حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد طرفداران وقیح نا مشروع و منفور وقیح و پاسداران کودتا را متهم به راست قبیله گرایی کرده است؟

دیگربان : سایت نوپای «دولت ما» وابسته به تیم احمدی‌نژاد اعلام کرد «قبیله‌گرایان راست‌نما» در «اتاق‌های فکر سرطانی» خود٬ تصمیم گرفته‌اند دور چهارم سفر‌های استانی دولت را به «کمپین اغتشاش و درگیری عده‌ای مزدور تبدیل سازندهیات دولت در نخستین سفر از دور چهارم سفرهای استانی٬ روز چهارشنبه هفته جاری به استان اردبیل سفر خواهد کرددولت ما» روز یکشنبه (۲۰ شهریور) نوشته است: «اهالی قبیله از جناح راست در عرصه سیاست، دولت منتخب ملت را با شگردهای مختلف تحت فشار قرار داده‌انداین سایت در ادامه نوشته که «پشتیبانان دولت» در سفر‌های استانی با تمام «کارشکنی‌ها» علیه «مجاهدت‌های خاموش دولت» همچون گذشته از احمدی‌نژاد دفاع کرده و در صحنه حضور خواهند داشت.سفر‌های استامی احمدی‌نژاد پس از ماه‌ها توقف٬ آن‌طور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند از هفته جاری آغاز خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این سفر‌ها و حواشی آن به گسترش جنجال‌ها در بدنه نظام کمک کند.محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌‌ای معتقدند تیم احمدی‌نژاد در دور چهارم سفر‌های استانی دولت٬ برنامه‌های تبلیغاتی فراوانی به نفع نامزد‌های مورد حمایت خود در انتخابات آتی مجلس دارد.این دسته از محافظه‌کاران می‌گویند تیم احمدی‌نژاد با صرف میلیارد‌ها تومان پول قصد دارد دست‌کم ۱۵۰ نامزد نزدیک به دولت را وارد مجلس کند.در مقابل نیز حامیان احمدی‌نژاد اعلام کرده‌اند «قبیله گرایان راست نما» تلاش می‌کنند دولت دهم را تضعیف کرده و اگر امکان آن را داشته باشند این دولت را سرنگون کنند.به نظر می‌رسد سفر‌های استانی دولت به مهمترین عرصه رویارویی خیابانی حامیان علی خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد تبدیل شود.پیش‌بینی می‌شود در این سفر‌ها٬ احمدی‌نژاد موضع‌گیری‌های تند‌تری نسبت به اختلافاتی که با محافظه‌کاران دارد٬ داشته باشد.