گزیده خبر های 14 مهر 90 قسمت - 2

عکس: دختری که راه احمدی‌نژاد را سد کرد


یک دختر نوجوان نامه بر دست خود روی پاسدار احمدی نژاد را سد کرده است وموجب حیران شدن محافظان پا رکابی خود روی شده است . البته اینگونه اقدام عریضه نویسی نشان از فقر نهاد ینه شده در رژیم مدعی عدالت و مستضعف پرور است که ادعای امن ترین کشور جهان دارد که فقیری در کشور وجود ندارد و هیچ شکم گرسنه ای هم شب سر بر بالین نمی گذارد

شریعتمداری برای همیشه به آمریکا رفت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=77312

ضمن اینکه تق ادعای انقلاب دوم بزرگتر از انقلاب اول که خمینی شیاد پس از اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان 58 نامید و گفت هرچه فریادد ارید بر سر آمریکا بکشید چونکه جرثومه ی فساد قرن است و شیطان بزرگ است که اکنون به وضوع زیرآب ادایش زده می شود چون هم دانشجویان پیروش که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند پناهنده به سر زمین شیطان شدند هم وزاری دولت مدعیان اصلاح طلبان پیروان خط امام شیاد با چمدان های پر از دلار اقامت این کشور را دریافت کرده اند .حال بماند که رئیس بانک ملی دولت اصول گرا هم به کا نادا رفته است . البته فرق اینان با پنهندگان سیاسی در این است که پناهندگان چون جان شان در خطر بود مجبور به فرار شدند .ولی اینان با چمدان ها و حساب های پس انداز انباشته از غارتگری راهی فرنگ می شوند. چون بدنبال جای امن برای استفاده کردنش می گردند.

بولتن: ظاهرا گرفتن تابعیت کشورهای خارجی به ویژه کانادا و آمریکا و خروج خانواده و اطرافیان در بین برخی از مدیران سابق و فعلی اسیاسی و اجرایی کشور به یک اپیدمی تشکیل شده است و این مسئولین پس از اتمام رسمی مسئولیت خود با گرفتن اقامت دائم پس از مدتی راهی کشورهای خارجی می شوند .پس از خروج پر سر و صدای محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی ایران از کشور و اقامت بحث بر انگیز وی در کاندا این بار محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی دولت هفتم و هشتم سید محمد خاتمی با گرفتن اقامت دائم برای همیشه به آمریکا سفر کرد . این وزیر کم حاشیه دولت اصلاحات که عضو جمعیت دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هم است در انتخابات سال 76 از حامیان جدی محمد محمدی ری شهری بود اما پس از پیروزی سید محمد خاتمی توانست به دلیل اشرافش روی مسائل حوزه بازرگانی وارد دولت وی شود .شریعتمداری که از جمله وزیران فارغ از جناح زدگی دولت سید محمد خاتمی بود پس از روی کار آمدن دولت نهم سیاست سکوت را در پیش گرفت و در انتخابات سال 1384 و 1388 از هیچ کاندیدایی حمایت نکرد . سکوت این وزیر دولت اصلاحات البته زمانی شکست که مجبور به تایید و تقدیر از اجرای طرح تحول اقتصادی و هدفمندی یارانه ها در دولت محمود احمدی نژاد شد .این گزارش می افزاید شریعتمداری از ماه گذشته مقدمات انتقال خانواده خود از ایران به کشور آمریکا را فراهم کرده و پس از انتقال کامل منزل و اعضای خانواده اش خودش نیز روز گذشته از طریق پرواز لندن برای همیشه عازم آمریکا شد . هنوز معلوم نیست انگیزه وی از مهاجرات دائم به خاک آمریکا چیست اما ارتباط های ایجاد شده با دولت های غربی در زمان وزارت وی یکی از عوامل دریافت ویزا و اقامت دائم آمریکا برای وی بوده است .گفتنی است اپیدمی خروج مسئولان سابق و فعلی اجرایی و سیاسی کشور به موضوعی مهم تبدیل شده است که مسئولان امر باید هرچه سریع تر با اتخاذ راه کارهایی مناسب برای جلوگیری از آن اقدام کنند و اجازه ندهند هر فردی پس از کار در رده های اول اجرایی کشور به راحتی به کشورهای غربی پناهنده شود .

طنز: با یارانه روزی یک وعده نیمرو بخورید!

بر فرض اینکه فتوای جدید ولی وقیح منفور ونا مشروع که گفته نباید اجازه داده شود که معادل کالای داخلی ازخارج واردشود . اگر تازه چنین تصور شود که تورم و گرانی هم در کار نباشد . در صورتی که اکنون گزارش شده است که قمیت تخم از مرغ زده بالا در این رابطه دو گزیده خبر از رشد قیمت تخمرغ و غوغا کردنش ضمیمه شده است بهرحال گرچه بطور طنز وانمود شده که میشه با سهم یارانه های نقدی دولتی صرفه جوی کرد . ولی هم نمی توان نان و نخمرغ خرید و برای چند روز خورد که طنز نویس توصیه کرده است . از سوی دیگر مشخص است که میانگین سنی مرغ ها ی وطنی محدود است . اگر پیر شوند واز تخم بروند آن موقع چه می شود و تکلیف چیست؟ آن موقع چه کسی مسئول ادامه ی این حل این بحران کمبود تخم با بحث یا فلسفه یا سفسطه گری حوزوی که اول مرغ بود یا تخم آن پاسخگوی خواهد بود؟

اگر با مبلغ 45هزار و 500 تومان یارانه هر روزدو عدد تخم مرغ به قیمت دانه ای 350 تومان و یک عدد نان سنگک به قیمت 500 تومان صرف شود، در ماه 36 هزار تومان از مبلغ یارانه هزینه خواهد شد و مبلغ 9500 تومان باقی خواهد ماند که صرف هزینه گاز مصرفی، روغن، نمک و احیانا گوجه و خیار شور می شود!به گزارش شفاف، موضوع گرانی کالاهای اساسی این روزها در شبکه‌های اجتماعی دستاویزی برای طنز قرار گرفته است. یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت:اگر با مبلغ 45هزار و 500 تومان یارانه هر روزدو عدد تخم مرغ به قیمت دانه ای 350 تومان و یک عدد نان سنگک به قیمت 500 تومان صرف شود، در ماه 36 هزار تومان از مبلغ یارانه هزینه خواهد شد و مبلغ 9500 تومان باقی خواهد ماند که صرف هزینه گاز مصرفی، روغن، نمک و احیانا گوجه و خیار شور می شود!نگران نباشید!گرسنه نمی مانید!

تخم مرغ در كردستان به شانه‌اي 8700 تومان رسيد

در حالي كه روند افزايشي قيمت تخم مرغ از اوايل هفته گذشته همزمان با سراسر كشور در استان كردستان نيز آغاز شده بود، در بعضي از نقاط اين استان، تخم مرغ با قيمت شانه‌اي 8700 تومان در اختيار مردم قرار مي‌گيرد. به گزارش خبرنگار ما قيمت تخم مرغ در استان كردستان نيز همزمان با ديگر نقاط كشور يك شبه سر به آسمان ساييد و از شانه‌اي چهار هزار تا چهار هزار و 200 تومان با 8700 تومان هم فروخته مي‌شود و البته نكته جالب توجه اين است كه در مركز استان در بعضي از مناطق تخم مرغ شانه‌اي هشت هزار و 300 تا 500 تومان هم خريد و فروش مي‌شود و اين نوسان قيمتها نشان از ضعف نظارت‌ها بر بازار حكايت داردتخمرغ بیداد می کند.خبرگزاري فارس هم از همدان گزارش داد: در دور چهارم از سفر هيئت دولت به همدان همزمان با سخنراني دكتر احمدي نژاد در بين مردم كه جمع شايان توجهي از دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه همدان را شامل مي‌شد، درب‌هاي خروجي استاديوم قدس همدان مملو از جمعيت شد و لحظاتي پس از آغاز سخنان رئيس‌جمهور گروه‌هاي كثير مردمي و دانش آموزي از درب‌هاي خروجي استاديوم قدس خارج شدند كه اين روند تا پايان سخنان وي نيز ادامه داشت. همزمان با ايراد سخنان دكتر احمدي نژاد در استاديوم قدس، پلاكاردهايي با مضامين "شايسته سالاري آري، فاميل سالاري نه"، "احمدي رجايي، دست بردار از مشايي"، "دولت بدون مشايي، ولايي و مردمي"، "تخم مرغ غوغا مي‌كند" دردست مردم به چشم مي‌خورد. براساس همين گزارش، جمعي از كاركنان مخابرات روستايي همدان نيز پلاكاردهايي با شعار "هل من ناصر ينصرني" و "داد از ظلم مخابرات" در دست داشتند. جمعي از اعضاي بسيج دانشجويي نيز پلاكاردي مبني بر "انحراف از ولايت فقيه، انحراف از ولايت رسول‌الله است" در دست داشتند

روباه پير در اصفهان اعدام مي شود

اگر این متهم با لیستی از جنایت نه عنوان هایش که ادعا شده جعلی بوده است . چگونه است که اگر چنانچه جزو مأموران خودی جنایتکار و اخاذی گر نبوده است برای چه با داشتن پرونده بس سنگین بررسی پرونده اش از سال 85 تا کنون طول کشیده است؟

دادستان عمومي و انقلاب اصفهان از اجراي حكم اعدام مرد 67 ساله به اتهام آزار و اذيت 37 زن و دختر، معروف به روباه پير تا سه روز آينده در اصفهان خبر دادمحمدرضا حبيبي» با بيان اينكه موضوع روند اين پرونده به علت لزوم رفع پاره اي از نواقص از سال 85 تاكنون به طول انجاميده است، گفت: دستگاه قضايي به منظور حفظ كيان و آبروي شهروندان در بدوامر مجاز به بيان جزئيات پرونده ها به ويژه پرونده هاي داراي جرايمي همچون اعمال منافي عفت نيست و همين امر سبب مي شود شهروندان تصور كنند اين دستگاه نسبت به پرونده هاي اين چنيني بي اهميت است.وي با اشاره به تأخير در بررسي پرونده اين متهم افزود: پرونده با اعتراض مرد تبهكار به ديوان عالي كشور رفت و قضات ديوان نيز پرونده را براي رفع نقص به دادگاه بازگرداند كه پس از رسيدگي دوباره، پرونده بار ديگر به ديوان عالي كشور فرستاده شد كه اين بار حكم اعدام تأييد شد.دادستان عمومي و انقلاب اصفهان با اشاره به اينكه اين پرونده با پيگيري جدي مسئولان قضايي استان به سرانجام رسيد افزود: احمد (روباه پير) فرد تبهكار اين پرونده كه دو همسر دارد خود را مأمور امنيتي، وكيل، مأمور بهزيستي و عناوين ديگر معرفي كرده است و اين در حالي بود كه با تلاش مأموران و پس از بررسي پرونده و بازجويي از متهم، 37 زن و دختر كه در دام متهم گرفتار شده بودند را نيز شناسايي كردند كه به دادسرا احضار شدند.اين فرد در پرونده خود اتهام آزار و اذيت زنان و رابطه نامشروع داشته است كه در اين رابطه حدود 100 ساعت فيلم از رابطه هاي متعدد اين مرد با زنان و دختران كشف و مورد بررسي قرار گرفت.به گزارش فارس، متهم بر رأي صادر شده اعتراض داشته است كه به دليل اعتراض متهم پرونده به ديوان عالي كشور فرستاده شد كه در نتيجه با موافقت قضات ديوان با حكم صادر شده، حكم اعدام اين متهم تأييد و به دادگستري اصفهان ارجاع و سه روز ديگر اجرا مي شود