افشاگری رئیس حزب کنگره ملی عراق:منافقین ماهانه 60 میلیون دلار از صدام دریافت میکردند.خبرگزاری فارس: رئیس حزب کنگره ملی عراق گفت: منافقین، تنها در یک مورد و به صورت ماهانه، 60 میلیون دلار از صدام رشوه دریافت میکردند.

جالب جریانی به نامک نگره ملی عراق که رئیس آن احمد چلبی بود که جاسوس چند جانبه میان ایران و انگلیس و آمریکا بوده است ومزدور وبازیچه ای بود که نقش بسزایی که در آماده سازی تهاجم نظامی به عراق و اشغال این کشور داشت . برای اینکه از طریق ارتباط با پاسداران و وزارت بد نام اطلاعات و حاکمان تهران انتقال اخبار و اطلاعات دروغین به وی موجب شد تا این مزدورر ادعاهای دروغین و کذب کنند و مدعی سلاح کشتار جمعی صدام حسین کند که بستر ساز تجاوز نظامی عراق و اشغال این کشور و بیش از کشته شدن یک میلیون نفر تا کنون از مردم بی دفاع و گناه عراقی شده است . همچنین عراق به بالاق تبدیل شده است واین کشور نا امن وبی ثبات شده است . چونکه پس از اشغال نظامی این کشور تبدیل به جولانگاه سپاه قدس وعوامل حاکمان تهران وحیات خلوت شان شده است . بعلاوه عراق مرکز کانون تروریسم و ارتجاع و بحران به منطقه شده است . عجیب است که اکنون پس از 8 سال که از اشغال نظامی عراق می گذرد و عراق شخم زده شده است و ماهیت مزدور عنضر خائن ودست نشانده نوری مالکی فاش شده است و اوضاع بشار اسد دیکتاتور رئیس جمهور سوریه عجیب وبحرانی و خطری شده است . بنا براین از ترس ووحشت نگرانی سرایت سرنوشت مشابه بشار اسد برای نوری مالکی تکرار شودسپس از وی عبور کد ترکش آن دامن گیر ولی وقیح منفور و نا مشروع در بیت جماران تهران شود . به خصوص اینکه مجاهدین سخت تلاش می کنند تا که نام شان از توی لیست سیاه تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا خارج شود . لذا پس از بر پایی اجلاس دو روزه جنبش بیداری اسلامی منطقه در تهران و حضور مهره های مزدور حاکمان ایران از عراق در این اجلاس پس از توجیه شدن اکنونخوشرقصی مزدور چند و جاسوس چند جانبه احمد چلبی و عضو دیگر کنگره ملی دست ساز سازمان سیا آمریکا با نقش امداد غیبی شروع شده است تا که وانمود کنند خواب نما شده و پس از 8 سال از طریق سایت مزدور هابیلیان که مأموریتش جاسوسی در عراق به ویژه علیه ی مجاهدین اشرف می باشد . این سایت وابسته به وزارت بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری و قرون وسطایی که کشف نموده است که مجاهدین ماهی 60 میلیون از صدام حسین در یافت می کردند . البته بدون آنکه توضیح داده شود که صدام حسین در روز عید قربان چند سال پیش از سوی همکاری مشترک ارباب دولت فخیمه و نوکرش ولی وقیح منفور و نا مشروع و دولت دست نشانده ی عراق بطرز فجیعی بر دار کشیده شد و دیگر وجود دارد که به مجاهدین کمک مالی کند . پس هزینه ی اینان اکنون چگونه تأمین می شود؟

12 مهر90

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، احمد‌الچلبی در دیدار و گفت‌وگو با دبیرکل کانون هابیلیان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همه رهبران عراق به خطر وجود این سازمان تروریستی وقوف کامل دارند و من نیز بارها و در گفت‌وگو با برخی مقامات دینی و سیاسی عراق، خطر تداوم وجود منافقین در عراق را گوشزد کردم.وی با اشاره به سرکوب قیام انتفاضه عراق توسط منافقین اظهار داشت: این فرقه در تمام سیاست‌‌های جنایتکار معدوم عراق، با وی همراه بود و برای اجرای فرامین صدام هر کاری می‌‌کرد. عضو شورای رهبری ائتلاف ملی عراق افزود: زمانی که رئیس شورای انتقالی عراق بودم برای اولین بار پیشنهاد اخراج این فرقه و مصادره تمام اموالشان را ارائه کردم.وزیر نفت سابق عراق ادامه داد: به این موضوع وقوف کامل داریم که سران این گروهک مانع از دیدار خانواده اعضای این فرقه با فرزندان اسیرشان در پادگان اشرف می‌شوند و از این رو تلاش زیادی برای فراهم کردن زمینه این دیدار انجام داده‌ایم.وی افزود: بارها در مورد حضور این فرقه در عراق هشدار داده‌ و اعلام کرده‌ایم که این گروهک را اخراج و به اروپا خواهیم فرستاد.