گزیده خبر های 9 مهر - 90

60 کشته‌ و زخمی در انفجار نزدیک حرم حضرت ایوب.خبرگزاری فارس: انفجار یک خودروی بمب گذاری شده‌ در مجلس عزای یک خانواده‌ عراقی در شهر حله‌ و در کنار حرم حضرت ایوب ، 17 کشته‌ و 43 زخمی برجای گذاشت.

دیگر نه ابهامی در نقش سیاست بحران آفرینی و صدور بحران همراه با تروریسم و ارتجاع به برون مرز باقی مانده است که از سوی رژیم بحران زا و بحران زی وجنگ افروز دین فروش و عوامفریب بشدت اعمال ودنبال می شود . از سوی دیگر مشخص است که پس از اشغال نظامی عراق کدامین کشور همسایه در امور داخلی عراق بطور فعالانه حضور دارد و مداخله گری می کند و با جدیت تمام تلاش می کند تا با طرح اقدامات تروریستی و انفحاری و عملیات انتحاری زنجیره ای در عراق این کشور را با تلاق و نا آرام وبی ثبات و حیات خلوت خود کند . به ویژه اینکه اکنون دستخوش جنگ قدرت و ثروت است و با بحران هسته ای مواجه است و عجیب وحشت از تغییر وتحولات منطقه دارد چون که دامنه ی آن به سوریه سرایت کرده است . بنابراین عراق تبدیل به سنگر تدافعی وتهاجمی کرده ودست بهرگونه جنایتی در این کشور ی زندتا که نکند بحران و نا آرامی و تظاهرات سوریه عبور کند و به عراق برسد . سپس گریبانگیر حاکمان رژیم ضد بشری و کودتایی ایران شود .

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد ، دقایقی پیش یک خودروی بمب گذاری شده‌ در کنار مجلس عزای یک خانواده‌ عراقی در جنوب شهر حله‌ (مرکز استان بابل) منفجر شد.به‌ گفته‌ خبرنگار خبرگزاری فارس در استان بابل، آمارهای اولیه‌ کشته‌ شدن 17 نفر و زخمی شدن دست کم 43 تن در این انفجار را نشان می دهد ، و انتظار می رود در ساعات آینده‌ نیز شمار قربانیان این حادثه‌ تروریستی افزایش یابد.هم اکنون تمامی خیابانهای منتهی به‌ حرم حضرت ایوب توسط نیروهای پلیس بسته‌ شده‌ و از ورود و خروج افراد نیز جلوگیری می شود.

ویکی لیکس این بار سراغ مشایی رفت

یک روزی اکبر اعلمی نماینده ی تبریز در بازار مکاره ی هفتم فاش ساخت که جریان رقیب یعنی مدعیان اصول گرایان مخالف ایجاد رابطه با آمریکا نیستند ، بلکه خیلی بیش از رقیب مدعی اصاح طلبان خواهان این ایجاد رابطه می باشند . فقط اختلاف این است که علاقمند هستند خودشان بطور انحصاری این سیاست را دنبال نمایند . اکنون ادامه ی همن روشنگری است که از سوی باندهای های در گیر جنگ قدرت و ثروت مدعی اصول گرایی رقابت برای پیش برد این سیاست بطور انحصاری را در پشت پرده دنبال می کنند.

جدیدترین سند منتشر شده از سوی ویکی لیکس مربوط به دیدار رحیم مشایی با سفیر اتریش در ایران است. به گزارش فارس، ‌ سایت رادیو کوچه، 30 سپتامبر(8مهر) از انتشار اسناد جدید از ویکی لیکس خبر داد. بنابر گزارش این سایت این اسناد این بار مربوط به رحیم مشایی و دیدار وی با سفیر اتریش در ایران بوده است. طبق گزارش جام نیوز، سایت رادیو کوچه نوشت: «رحیم مشایی در دیدار با سفیر اتریش در ایران که به دعوت مشایی به دفتر وی رفته بود، به موازی کاری‌ها در دست‌گاه دیپلماسی ایران اشاره کرده و مشاوران رهبری را عاملان سنگ‌اندازی برای رسیدن به توافق با غرب معرفی کرده است این سایت ادامه داد: «رحیم مشایی در این دیدار گفته است ایران از گفت‌وگو با روسیه و فرانسه احساس خوبی ندارد و ترجیح می‌دهد به‌طور مستقیم با آمریکا گفت‌وگو کند، مشایی به سنگ‌اندازی‌های انگلستان در این گفت‌وگوها نیز اشاره کرده است رادیو کوچه افزود: «رحیم مشایی در ادامه گفته است احمدی‌نژاد از این‌که نامه‌اش از سوی اوباما پاسخ نگرفت دل‌خور شد، و وقتی دید اوباما به جای پاسخ دادن به احمدی‌نژاد برای آیت‌الله خامنه‌ای نامه نوشته است به شدت ناراحت شد لازم به یادآوری است هنوز شبهات بسیار زیادی در مورد صحت و سقم اسناد منتشر شده از سوی ویکی لیکس و نیز چگونگی دستیابی این موسسه به اسناد منتشر شده وجود دارد به خصوص که هنوز کشورهای غربی برخورد جدی با این موسسه به خاطر انتشار اسناد محرمانه آنها نکرده و تنها نظاره گر انتشار تدریجی اسناد دلخواه خود از سوی آنها هستند

مهر: برخی مسئولین به استقبال خاوری رفتند

اینگونه آدرس غلط دادن برای رد گم کردن و سفید سازی دست اندر کاران قوه ی قضاییه فاسد در اینگونه پرونده ها می باشد . زیرا که پشتیبان کلان دزدان ورانت و زمین خوران و اختلاس گران حکومتی و شرکای شان می باشد. سئوال است که چرا گیر داده نمی شود که مهدی خزعلی چگونه فرار کرد؟ خوب همان کا نال یا واسطه های نفوذی که همه جا حضور دارند که در گذشته شهرام جزایری را به آلمان فراری دادند ولی با تهدید وترغیب وی باز گشت . اکنون نیز این نفوذی ها ترتیب اینکار فرار محمود رضا خاوری ر ا دادند. با این تفاوت که وی جایش در کا نادا امن است چون اعضای خانواده اش مقیم این کشور هستند وبازگشت وی آسان نیست؟

فرار خاوری یک سناریوی از پیش تعیین شده است. این خبرگزاری نوشت که مسئولان ارشد قوه قضائیه باید به کسانی که سناریوی فرار مدیرعامل بانک ملی ایران را چه کسی یا کسانی طراحی کردند؟ این خبرگزاری همچنین خبر داد که برخی مسئولان این بانک نیز برای استقبال به فرودگاه امام خمینی (ره) رفتندبه گزارش شفاف، خبرگزاری مهر در مقاله‌ای ضمن احتمال اینکه فرار خاوری یک سناریوی از پیش تعیین شده است تاکید کرد: مسئولان ارشد قوه قضائیه باید بررسی کند که چه کسانی سناریوی فرار مدیرعامل بانک ملی ایران را طراحی کردند؟این خبرگزاری همچنین خبر داد که برخی مسئولان این بانک نیز برای استقبال به فرودگاه امام خمینی (ره) رفتند.

اعزام گروه 80 نفره دوچرخه سواران به مشهد برای تقديم عهدنامه برادري امام زاده يحيي و امام رضا به هزینه وزارت ارشاد

این اقدام تداعی کننده ی اقدام پاسدار گاشته احمدی پس از رئیس جمهور شدنش می باشد که مدعی شد کابینه ی 70 میلیونی امام زمانی تشکیل داده است وتعهد جاده صاف کنی 2 ساله برای ظهور امام زمان داد . سپس بهمین منظور نشست دولت بر گزار کرد و امضای کتبی از وزرای کابینه گرفت و درون پاکت لاک و مهر شده گذاشت و تحویل پاسدار محمد حسین صفار هرندی داد که وزیر فرهنگ تفتیش عقاید و ارشاد بود تا به قم برود وآن را بدرون چاه چمکران بی اندازد تا بدست امام زمان برسد .اکنون مشابه ی این اقدام ولس به سبک دیگر از سوی جانشین پاسدار محمد حسین صفار هرندی تکرار شده است.

جمهوری اسلامی : مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان از اعزام گروه 80 نفره دوچرخه سواران استان سمنان به مشهد ، بمنظور تقديم عهدنامه برادري امام زاده يحيي و امام رضا به مسئولين استان خراسان رضوي خبر داده است. اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كه با گذشت 6 ماه از سال در پرداخت هزينه‌هاي مربوط به فعاليتهاي فرهنگي هنري انجمن‌هاي تحت پوشش خود با مشكل مواجه است، براي انجام اين برنامه فرهنگي ورزشي سنگ تمام گذاشته و علاوه بر خريد 80 دستگاه دوچرخه كه گفته مي‌شود هر يك از اين دوچرخه‌ها با قيمتي حدود 3 ميليون ريال خريداري شده است، با همكاري ساير دستگاه‌ها نسبت به تأمين هزينه‌هاي ديگر اين برنامه از قبيل تغذيه، پذيرايي، هداياي فرهنگي و... نيز اقدام نموده است.

افشاگری سایت حامی دولت در مورد روزنامه خامنه ای : بدهی 12 میلیارد تومانی شریعتمداری و استثمار روزنامه نگاران در کیهان

سرباز جو پاسدار شکنجه گری که در زمان مدعیان اصلاح طلبان قلابی 200 هکتار زمین های مرغوب ورامین را به نام مؤسسه فرهنگی کیهان از دولت گرفت و بالا کشید. بنا براین رقم 12 میلیارد تومان برای وی چیزی نیست به خصوص اگر با رقم اختلاس بانکی 3000 میلیارد تومانی مقایسه شود بیشتر ثابت می شود که سهم وی نا چیز می باشد وحق دارد که شاکی شود وبیش از گذشته علیه ی جریان انحرافی درون نق بزند یا پرونده سازی کند.

سایت "دولت ما" حامی احمدی نژاد : در حالی که فریاد شفاف سازی مالی حسین شریعتمداری گوش فلک را کر کرده است و کیهان خود را مدافع انحصاری بیت المال و استیفای حقوق ملت می داند، این روزنامه با گردن کلفتی 12 میلیارد تومان بدهی خود را به تامین اجتماعی نمی پردازد. به گزارش دولت ما ، بدهی میلیاردی کیهان در حالی است که صندوق تامین اجتماعی تنها سرمایه کارگران است و استنکاف کیهان از پرداخت بدهی سنگین خود ، نه تنها خسارت مالی به این صندوق وارد کرده ، بلکه موجب شده پرسنل خدوم این موسسه پس از بازنشستگی نیز با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم کنند.این گزارش حاکی است موسسه کیهان سالهاست که با نپرداختن حق بیمه برخی کارکنان خود ، به استثمار و بهره کشی غیرقانونی از آنان می پردازد به طوری که برخی از کارکنان کیهان تا هفت سال بدون بیمه در این موسسه کار کرده اند و چون می دانند زور شریعتمداری زیاد است ، صدایشان هم به جایی نرسیده است.سیاستهای غلط و غیر مردمی کیهان طی سالهای گذشته موجب شده که ضمن افت تیراژ شدید ، درآمدهای آن نیز به شدت کاهش یافته و روزنامه های دیگر در سبد مردم و آگهی دهندگان قرار گیرد.گزارش دولت ما حاکی است بسیاری از روزنامه نگاران حرفه ای و ارزشی طی این سالها از کیهان جدا شده و در مشاغل و رسانه های دیگر مشغول به کار شوند.این جمله در بین روزنامه نگاران کیهانی مشهور است که کیهانی همه افتخار می کنند که در این موسسه بزرگ و باسابقه کار کرده اند اما هیچ کدام حاضر به بازگشت نیستند!

انفجار در خط لوله بنزین تهران – تبریز

این اقدام می تواند مرتبط به تهاجم گسترده ی نظامی پاسداران به روستا های کردستان عراق و کشتن اعضای پژاک مرتبط باشد . به خصوص اینکه پاسداران ادعا کرده اند که تعداد 180 اعضای پژاک را کشته و اینان را وادار به تسلیم و پذیرش شرایط خود کرده است .بنابراین این اقدام می تواند پاسخ به این لغز خوانی پاسداران باشد.

واحد مركزی خبر : خط لوله انتقال بنزین تهران -تبریز در اثر "سهل انگاری" پیمانكار طرح آبرسانی در حفاری دچار حادثه و انفجار شد.این حادثه قبل ازظهر امروز (جمعه) زمانی رخ دادكه كارگران در شهرك اندیشه میانه مشغول انجام كار انتقال آب به سایت 48 هكتاری مسكن مهربودند.رییس ستاد بحران میانه گفت: این حادثه براثر برخورد بیل مكانیكی با خط لوله بنزین رخ داد .خلفاپور افزود: : خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت ، اما موجب قطع خط لوله انتقال فرآورده های نفتی مسیر تهران- تبریز شدكه هنوز میزان خسارت مالی وارده مشخص نشده است.فرماندار میانه افزود : تیمهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر و در تلاشی یك ساعته آتش سوزی را مهار كردند .آقای سربازی معاون عملیات خط لوله شمالغرب كشورهم گفت: برای بازشدن خط انتقال بنزین مسیر تهران تا تبریز این خط تا عصر امروز در دست ترمیم و راه اندازی دوباره قرار خواهد گرفت.شهرستان میانه با جمعیت 190 هزار نفر در فاصله 180 كیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع شده است.

انتقال 12 زندانی به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام.

مشخص است که برای منحراف کردن اذهان عمومی از داستان 3000 میلیارد تومان اختلاس بانکی و کنترل فضای انفجاری و ایجاد رعب و وحشت در جامعه باید هزینه ها را محرومان وتهی دستانی با جان خود به پر دازند که پرورش یافتگان همین رژیم جنایتکار ضد بشری عوامفریب دین فروش می باشند . بدتر اینکه باید دوبار هم به مسلخ برده شوند . یکی بدلیل فقر تحمیلی و دیگری با لمس طناب دار بر دور گردن شان.بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز پنجشنبه 7 مهر ماه 12 نفر از زندانیان زندان لاکان رشت که محکوم به اعدام شده بودند جهت اجرای حکم اعدام به سلولها انفرادی این زندان منتقل شدند.زندانیان عادی که به سلولهای انفرادی منتقل شدند متهم به داشتن مواد مخدر می باشند.سیاست اعدام های گروهی و در ملاعام توسط ولی فقیه علی خامنه ای گرفته می شود و بدستور صادق لاریجانی رئیس منصوب وی در قوۀ قضاییه و از جنایتکاران علیه بشریت به اجرا گذاشته می شوند.هدف از این اعدام ها ایجاد فضای رعب و وحشت در میان مردم ایران است.از زمان انتصاب صادق لاریجانی به ریاست قوۀ قضاییه صدور و اجرای احکام اعدام به صورت جهشی روبه افزایش بوده است.