پرونده را منتشر كنيد تا مظلوم نمايي نكنند

خبر ويژه 
پرونده را منتشر كنيد تا مظلوم نمايي نكنند  24 خرداد -94
گزارش سایت خودنویس نیک آیین کوثر  درمورد یارغار گذشته  اش در مورد آقازاده مهدی رفسنجانی کهح کم محکومیت 10 سال زندانش تأییدشده است .  موجب هورا کشی وخوشحالی اوین نامه کیهان سربازجو شریعت نداری شده است . چون این همسویی مشترک باعث شده تا  این  گزارش خودنویس ر له  شود .
سايت وابسته به يار غار سابق يک مفسد اقتصادي نوشت بدون روشن شدن ابعاد فساد نامبرده، صرف محکوميت وي چيزي را عيان نمي کند.    خودنويس که از سوي نيک آهنگ کوثر- همکار سابق مهدي هاشمي در سازمان بهينه سازي مصرف سوخت- اداره مي شود، نوشت: زندان رفتن مهدي هاشمي در حالي که اطرافيانش او را بي گناه و مصون از خطا مي پندارند و حکم او را سياسي مي دانند، بي آنکه معلوم کند ميزان کميسيون هاي دريافت شده از سال 1371 تا 1384 چقدر بوده، از توتال و ده ها شرکت ديگر چقدر دريافت شده و چه کساني به چه روش هايي نقشي در انتقال پول ها و به ثمر رسيدن قراردادها داشته اند، بي ارزش است. در بند شدن مهدي هاشمي، بي آنکه معلوم شود چه کساني در رسانه هاي داخل و خارج از کشور با او در ارتباط مستقيم بوده اند و بي آنکه معلوم شود کدام رسانه ها و نويسندگاني را نمک گير کرده، کاملاً بي فايده است. زنداني شدن مهدي هاشمي بي آنکه کسي چگونگي تبديل يک جوان 22، 23 ساله به مهم ترين فرد در پذيرش و يا عدم پذيرش قراردادهاي نفتي را بفهمد، چه به دانسته هاي ما مي افزايد؟
    خودنويس مي افزايد: فرستادن مهدي هاشمي به سلول زندان بدون اينکه پول دريافتي او از کميسيون هاي نفتي در طول اين همه سال به جيب مردم باز گردد، چه نفعي به جامعه خواهد رساند؟ محبوس کردن مهدي هاشمي بدون اينکه ماجراي قرارداد کرسنت را کامل بگويد و عيان کند ميزان کميسيون اين قرارداد چقدر بوده و ارتباط يک مدير سابق شرکت آتيه بهار که الان از مديران شرکت کرسنت شده، با کل ماجرا چيست؟ چگونه مهدي هاشمي را به زندان مي فرستند بدون آنکه سر در بياورند چه ميزان از بودجه هاي بهينه سازي و دانشگاه آزاد براي دو انتخابات رياست جمهوري هزينه شده است؟ بايد شرکاي مهدي هاشمي معلوم شوند.

    يادآور مي شود نيک آهنگ کوثر همکار بسياري از نشريات زنجيره اي است که توسط مهدي هاشمي به عنوان مدير سايت سازمان بهينه سازي مصرف سوخت منصوب شد و پس از فرار وي از کشور نيز در خارج کشور با او ارتباطات نزديک داشت. مهدي هاشمي در اين مراودات خواستار تشديد تحريم ها براي فشار بيشتر بر دولت دهم شده است.