دشمن از نقش آفريني سپاه در عرصه عمران و آباداني كشور بيمناك است

سردار شريف:دشمن از نقش آفريني سپاه در عرصه عمران و آباداني كشور بيمناك است 20 خرداد-94


پاسدار شریف چون عجله درموضع گیری پاسخگویی به منتقدانش کرده مرتکب  ناشی گری شده و به کاهدون زده است . چون این پاسدار شریف  کهمسئول روابط عمومي کل سپاه است  مدعی شده است  بيش از ۷۰ درصد تهاجم رسانه اي که عليه سپاه صورت مي گيرد به دليل حضور سپاه در عرصه سازندگي کشور است. اولاً چرا این پاسدار نگفته است در دولت احمدی نژاد زیرپوشش خصوصی سازی وئاگذاری سهام عدالت صاحب چه شرکت ها و هتل وکارخانه های دولتی  مفت ومجانی شد؟ دوماً ومهمتراینکه به جز سدسازی غیر کارشناسانه ی پیمانکارانش  که موجب خشک شدن رودخانه هاو تالاب و دریاچه ها شده است . یااینکه در طرح های  راه وجاده سازی های غیر استانداردکه موجب افزایش  آمار تصادفات ومرگ ومیر جاده ای شده است . همچنین پیگیری برنامه ی هسته ای هزینه بر وسیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران و جنگ افروزی به برون مرز ومداخله گری درا مورداخلی عراق وسوریه  ولبنان ویمن  ...چکار سازنده ی دیگری انجام داده است .
مسئول روابط عمومي کل سپاه گفت: بيش از ۷۰ درصد تهاجم رسانه اي که عليه سپاه صورت مي گيرد به دليل حضور سپاه در عرصه سازندگي کشور است.    به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سردار رمضان شريف در اولين همايش روابط عمومي و تبليغات قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) گفت: وقتي به زحمات کارکنان اين قرارگاه نگاه مي کنيم متوجه مي شويم فعاليت هاي اين عزيزان دست کمي از مجاهدت هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس ندارد؛ اما متاسفانه پس از دوران دفاع مقدس نتوانستيم آنچنان که بايد و شايد نقش سپاه در عرصه سازندگي را به خوبي معرفي کنيم.
    وي با اشاره به اين که «دشمن از نقش آفريني سپاه در عرصه عمران و آباداني کشور بيمناک است»، اظهار کرد: آنها به دنبال اين هستند که اگر نواقص و مشکلاتي هم در جايي مشاهده شد به گردن سپاه بيندازند، در حالي که حضور سپاه در عرصه سازندگي صرفا به صورت پيمانکاري است.

    وي با يادآوري اين که «به طور روزمره رسانه هاي خارجي و به ويژه ضد انقلاب مملو از خبرهاي مايوس کننده نسبت به اين قرارگاه است» اظهار کرد: در بخش روابط عمومي بايد چند کار صورت گيرد، که عبارتند از آشنايي کامل مسئولان روابط عمومي هاي قرارگاه با فعاليت هاي سازندگي که سپاه انجام مي دهد، شناخت کساني که با فعاليت هاي قرارگاه همسو هستند، رصد نوع نگاه هايي که به قرارگاه وجود دارد، و شناخت ابزارها و روش هايي براي انتقال عملکردهاي قرارگاه به مخاطبين.

    سخنگوي سپاه سپس با اشاره به اين که «فعاليت هاي قرارگاه به خاطر پايين بودن هزينه آن ، زمان تحويل پروژه ها و انتقال دانش فني پروژه ها، ازجمله مزيت هاي برتر آن محسوب مي شود»، ادامه داد: همايش سال گذشته مديران قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) تا 70 درصد از عمليات رواني رسانه هاي خارجي عليه فعاليت هاي اين قرارگاه را براي حداقل شش ماه خنثي کرد؛ چراکه در اين نشست مسئولان دولتي، وزرا، معاونان رئيس جمهور و حتي بخش خصوصي، از ابعاد مختلف به تاييد فعاليت هاي اين مجموعه بزرگ سازندگي پرداختند.

    وي گفت: سپاه در هر حوزه اي که وارد شده اين گونه نبوده که برايش فرش قرمز پهن کرده باشند؛ زماني که سپاه در امنيت پرواز، دفاع مقدس، صنايع دريايي، موشکي و ساخت پهپادها نقش آفريني خود را آغاز کرد، موانعي بر سر راهش وجود داشت، که توانست به تدريج موانع فراروي خود را بردارد.