گفت و شنود هوش سرشار!

دروغ نامه ی کیهان 17 خرداد -94
    گفت و شنود 
هوش سرشار!
گفت: دستگاه قضايي يک ناظم فاسدالاخلاق را به جرم سوء استفاده اخلاقي و آزار جنسي دانش آموزان به 100 ضربه شلاق، 2 سال تبعيد و 2 سال محروميت از فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي محکوم کرد.
    
گفتم: يعني همچنان مي تواند در استخدام آموزش و پرورش باشد و بعد از 2 سال دوباره فعاليت! خود را از سر بگيرد؟!
    
گفت: چه عرض کنم؟! انگار نه انگار که «فعاليت»! اين ناظم فاسدالاخلاق در چه زمينه اي بوده است؟! و ظاهراً مهم نيست که بار ديگر دانش آموزان معصوم به دست اين گرگ درنده سپرده شوند!
    
گفتم: يک سارق را براي انتقال به زندان در اختيار ماموري گذاشته بودند. در بين راه سارق از مامور پرسيد؛ کبريت داري؟ مامور گفت؛ نه! و سارق گفت؛ پس دستبندم را باز کن از بقالي کبريت بخرم! و رفت که رفت. دفعه بعد باز هم همان سارق را به همان مامور سپردند و سارق بار ديگر ترفند قبلي را تکرار کرد ولي اين بار مامور دستبند را باز کرد و گفت؛ خيال مي کني خيلي زرنگي! اينجا وايستا من خودم مي روم کبريت مي خرم و سارق باز هم رفت که رفت!