گفت و شنود اعليحضرت!

دروغ نامه ی کیهان 28خرداد -94
گفت و شنود 
اعليحضرت!
گفت: بعد از حماسه حضور عظيم و کم نظير مردم در تشييع پيکر پاک ۲۷۰ شهيد غواص و گمنام، بعضي ها که متاسفانه برخي کرسي هاي مسئوليت را هم در اختيار دارند به جاي افتخار و قدرداني از مردم، اعتراض کرده اند که چرا مراسم تشييع به «ميتينگ سياسي» تبديل شده بود؟!
    گفتم: چرا؟! چطور مگر؟!

    گفت: نوشته اند و گفته اند که چرا در اين مراسم شعارهايي نظير «مرگ بر آمريکا»، «هيهات مناالذله» و «نه سازش، نه تسليم» و... سر داده شده است؟!

    گفتم: مگر اين عده طرفدار «ذلت» و «تسليم در مقابل دشمن» و در يک کلمه پادوي آمريکا هستند؟!

    گفت: معلوم نيست چرا اين شعارها را به خود گرفته اند؟! يعني مردم و شهداء را نمي شناختند؟!

    گفتم: چه عرض کنم؟! مي گويند شعبان بي مخ وارد ساواک شد و ديد ساواکي ها يک جوان دانشجوي مسلمان را به باد کتک گرفته اند. پرسيد؛ مگر چه کرده؟ گفتند از خودش بپرس. و جوان دانشجو گفت؛ جناب شعبون، من فقط يک اعلاميه پخش کردم. شعبان بي مخ پرسيد؛ عليه چه کسي؟ و جوان گفت؛ عليه کسي که آدم مي کشد، اموال مردم را غارت مي کند، براي آمريکا نوکري مي کند و... شعبان بي مخ با عصبانيت رو به ساواکي ها کرد و گفت؛ بزنيد لت و پارش کنيد، فلان
فلان شده اعليحضرت خودمان را مي گويد!