شمخانی: معجزه قدرت زیرساخت در مقابله با کرونا خودنمایی می‌کند

پاسدار سوپر مشنگ شمخانی از کدام زیر ساخت ها درکشور یاد کرده وباآن مانور تبلیغاتی داده است؟ برای اینکه اگر زیرساخت در کشور وجودمی داشت نه ملت و کشور اسیر بحران اقتصادی و فاجعه ملی کرونا و فقر وگرانی وبیکاری ورشد تورم وگرانی می شد ونه جاده ها رقیب عزاییل می شدند و شبانه روز مرگ تولید می کرد ندو محیط ز یست وهوا آلوده نمی شد .مهمتراینکه هربارندگی می شود سریع تبدیل به سیلاب وتخریب و خسارات اقتصادی ومالی و تلفات سنگین جانی و بی خانمانی همراه با عدم امداد و خدمات رسانی نمی شد که شامل وقوع مشابه زلزله هم می شود.
شمخانی: معجزه قدرت زیرساخت در مقابله با کرونا خودنمایی می‌کند
تهران-ایرنا- دبیر شورای عالی امنیت ملی به توانایی ایران در مهار بیماری کرونا در مقایسه با پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا اشاره کرد و گفت: معجزه قدرت زیرساخت در مقابله با کرونا خودنمایی می‌کند.
دریابان علی شمخانی روز پنج‌شنبه طی پیامی که در حساب توئیتری خود منتشر کرد، نوشت: «ایران قبل از انقلاب، وابسته مطلق به خدمات پزشکی خارجی بود، اما به برکت انقلاب اسلامی، معجزه قدرت زیرساخت در مقابله با بحران کرونا خودنمایی می‌کند. رشد تصاعدی بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها و افزایش متخصصان علوم پزشکی در اقصی نقاط کشور، سرمایه کم‌نظیری برای دفاع از سلامت مردم است
کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن توضیح داد که از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۷ فروردین ۱۳۹۸ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت.