موسوی:بخشی از هدایای ایرانیان و وزارت بهداشت ترکیه به کشور منتقل شد


مأموریت جدید وزارت خارجه رژیم ولایت فقیه همراه با حسنک روحانی و لانه های جاسوسی و ترور برون مرزی سفارتخانه ها بسیج شده اند تابا بسیج کردن لابی های برون مرزی علیه آمریکا که باید برای مقابل کرونا تحریم ها لغوگردد . از طرف دیگر تلاش برای جمع آوری کمک های مالی و... زیرپوشش کرونا می باشد . البته آماده کردن و اعزام شدن تیم پزشکان بدون مرز به ایران تا دراصفهان بیمارستان صحرایی برپاو برای مداوای بیماران کرونا عمل کنند .البته این اقدام با همکاری سفارت رژیم ولایت فقیه در پاریس ونظارت وزارت اطلاعات فراهم گردید . اما به دلیل رقابت جناح وباندهای درگیر جنگ قدرت وثروت وموازی کاری اطلاعات سپاه پاسداران جنایتکار با قلم سربازجوی منفور وتابلو حسین شریعت نداری پزشکان بدون مرز متهم به جاسوسی و سرقت ژن ایرانی شدند . بنابراین مجبور به ترک کشور شدند.
موسوی:بخشی از هدایای ایرانیان و وزارت بهداشت ترکیه به کشور منتقل شد
تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت که بخشی از هدایای ایرانیان مقیم ترکیه، دیپلمات های کشورمان و اقلام وزارت بهداشت ترکیه بعد ازظهر امروز به کشور منتقل شد.
به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه ، سید عباس موسوی افزود: اقلام اهدایی از سوی وزارت بهداشت ترکیه شامل امکانات بهداشتی و درمانی از طریق فرودگاه استانبول به کشورانتقال یافت.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
کیانوش جهانپور درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۷ فروردین ۱۳۹۸ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر رسید.