نماینده خلخال: هم مردم و هم دولت در مبارزه با کرونا مسئولیت دارند

نماینده خلخال: هم مردم و هم دولت در مبارزه با کرونا مسئولیت دارند  10 – شهریوور-99

هم ولایتی خلخالی قاتل معروف دوغ ودوشاب را قاطی کرده تا دوغ مورد طبع خود را فراهم کند

نماینده خلخال: هم مردم و هم دولت در مبارزه با کرونا مسئولیت دارند

یک عضوهیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر مسئولیت دوسویه دولت و مردم در امر مبارزه با کرونا گفت: افراد باید ضمن توجه به مسئولیت اجتماعی خود به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر نیز توجه کنند.

سید غنی نظری در گفت و گو با ایسنا، درباره اینکه هر کدام از ما به عنوان شهروند چه مسئولیتی برای کنترل کرونا داریم و چه اقداماتی می شود انجام داد که فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی را افزایش دهیم؟ گفت: در این حوزه هم دولت مسئولیت دارد و هم مردم. اینکه بگوییم در این امر صرفا دولت و یا صرفا مردم مسئولیت دارند امر صحیحی نیست، در حوزه های دیگر برای مثال در فراهم ساختن زیرساخت ها و یا توجه به مسائل امنیتی و دفاعی دولت موظف است اقدامات لازم را انجام دهد در مقابل مردم هم موظف هستند در هر امری در راستای منافع ملی کشور همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده مردم خلخال در مجلس افزود: در شرایط کرونا هم اینگونه است و مقابله با آن همت هر دو طرف را نیاز دارد، حتی اگر افرادی با دولت همفکر نباشند باید توصیه ها، نکات و دستورالعمل ها را رعایت کنند، اینکه همه موارد را بر گردن دولت بدانیم یا اینکه در مقابل همه مباحث را متوجه مردم بدانیم صحیح نیست، باید خدمات و اراده متقابل در کار باشد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: هر فردی در کشور مسئولیتی دارد، دو جمله "به من چه" و "به تو چه" جامعه ما را دچار آسیب می کند، یعنی هم باید به مسئولیت پذیری خود توجه کنیم و هم در امر به معروف و نهی از منکر اقدامات لازم را به کار بگیریم، این اصل مهم نباید مغفول باشد، هم مردم باید با توجه به این اصل به دولت توصیه کنند و هم دولت با نگاه به این اصل به مردم توصیه کند.