دو انفجار در ابوظبی و دوبی سه کشته بر جای گذاشت

 دو انفجار در ابوظبی و دوبی سه کشته بر جای گذاشت  7 شهریور-99

درراستای عادی شدن رابطه اسراییل باامارات که بی ارتباط به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ترامپ و انتخابات در پیش روی اسراییل نمی باشد  چون  هدف تقویت بنیامین نتانیاهو مقابل رقیب انتخاباتی  است  . برای همین  مشاوران بالای ترامپ که شامل دامادش می شود وارد اسراییل شدند تاهمراه با نتانیاهوعازم  پروازامارات شوند . مشخص است  بازنده اصلی این فعالیت تبلیغاتی- سیاسی آمریکا – اسراییل  در منطقه رژیم ولایت فقیه است چون موجب رسوایی شعار تبلیغاتی بیش از 41 ساله نابودی ومحو اسراییل با پسوند فریاد مرگ برآمریکا از روی کره زمین است که شیادانه در دفاع از فلسطین پوشش داده شده است. همچنین سیاست مداخله جویی در امور داخلی کشورهای منطقه وتهدید کردن شان عامل دیگری بوده است تا کشورهای عربی را وادار کند در دفاع ازخود ودفع تهدیدات رژیم ولایت فقیه به هم پیمانی با آمریکا روی آورند و به اسراییل نزدیک شوند درحالی که سرانجام شعار 41 ساله  پوچ نابودی اسراییل خنجرازپشت زدن به جنبش مبارزات آزادیخواهانه  ملت فلسطین  همراهباو انشعاب وانشقاق شان  بوده است  و از طرف دیگر موجب تقویت اسراییل در منطقه شده است. برای همین باعث عادی شدن رابطه با امارات آنهم درحساس ترین شرایط شده است . لذا بعیذنیست همزمان با ورود هواپیمای اسراییلی حامل بنامین نتانیاهو وگوشنر داماد ترامپ به فرودگاه ابو ظبی  دو انفجارر در ابوظنبی ودوبی به وقوع پیوسته است که می تواند نوعی واکنش اعتراضی به عادی شدن رابطه امارات با اسراییل و این سفر هوایی باشد که  می شود حدس زد بطور مستقیم وغیرمستقیم  باید دست عوامل سپاه قدس در این دو انفجار در کار بوده باشد که باعث کشته شدن 3 نفر شده است.

گفته می شود، انفجار در رستوران‌های کی‌اف‌سی و هاردیز در خیابان رشید بن سعید دو کشته بر جای گذاشت.

مقامات پلیس و رسانه‌های امارات متحده عربی می‌گویند که روز دوشنبه دو انفجار جداگانه در ابوظبی و دوبی سه کشته و چندین مجروح بر جای گذاشته است.

دفتر رسانه‌های دولت ابوظبی گزارش داد که انفجاری در رستوران‌های کی‌اف‌سی و هاردیز در خیابان رشید بن سعید دو کشته بر جای گذاشت.

خیابان رشید بن سعید مسیر اصلی به فرودگاه ابوظبی است که مشاوران ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده، و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، امروز از طریق آن وارد خاک امارات متحده عربی شدند.

اطلاعیه دولت ابوظبی می‌گوید که این انفجار ناشی از نشت گاز در زمان گازگیری بوده و اکنون ساختمان‌های اطراف تخلیه شده‌اند.

همچنین روز دوشنبه انفجار یک کپسول گاز در یکی از رستوران‌های شهر توریستی دوبی نیز یک کشته بر جای گذاشت.

به گفته رسانه‌های اماراتی، این انفجار به زیرزمین رستوران اسیب وارد کرده و آتش‌سوزی نیز ظرف حدود نیم ساعت مهار شده است.