پیامک ساختگی و دروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 11 شهریور -99

پیامک   ساختگی و دروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

* رجز سید‌الشهداء مقاومت سردار سلیمانی که گفت: ما ملت شهادتیم... ما ملت امام حسینیم همانند رجز شهدای کربلا در تاریخ ماندگار شد. آری تشییع باشکوه چند ده میلیونی این شهید عزیز و همراهانشان و برگزاری عزاداری سرور و سالار شهیدان امسال با رعایت اصول بهداشتی و به بهترین شکل بر جهانیان تفهیم کرد که ما ملت امام حسینیم. یادت بخیر حاج قاسم عزیز، ما را از دعای خیر فراموش مکن.
8688---0938 و 6960---0936
* درود خداوند بر امتی که از نظر بصیرت کم‌نظیر است. مردمی که در اوج کرونا و سختی آن، اظهار ارادتشان را به سالار شهیدان کربلا با وسعتی بیشتر و نظمی مثال‌زدنی ابراز کردند. افزون بر آن ولایتمداری خود را نیز بیش از گذشته در معرض دید جهانیان قرار دادند. کورخوانده‌‌اند آن‌هایی که فکر می‌کنند مردم به خاطر بی‌تدبیری دولتمردان، از نظام جدا شده‌اند.
سید طباطبایی
* هدف ارزنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا جامه عمل پوشاندن به دستورات دین اسلام است.
9239---0922
* دشمن تا فلسفه وجودی شیعه را که همان استکبارستیزی است از جامعه ما نگیرد دست بردار نخواهد بود. آن چیزی که شیعه و شیعیان را زنده نگه داشته و جلو آورده مبارزه با ظلم و ظالمین است. این جوهره وجودی شیعه را باید حفظ و کامل کرد.
0478---0936
* من از اهل‌ سنت هستم ولی از سیدحسن نصرالله رهبر حزب‌الله دفاع می‌کنم چرا که امروز این شیعه و شیعیان هستند که از مردم اهل سنت فلسطین طرفداری و حمایت می‌کنند.
9535---0936
* تشکر فراوان می‌کنم از جناب آقای حاج محمود کریمی که به شیوه‌ای جدید به صورت دوره‌گردی در محلات، مخصوصا مناطق محروم حضور یافت و به اقامه عزای اهل‌بیت برای مردم آن مناطق پرداخت. خداوند به ایشان توفیق عنایت فرماید.
مهربان از اصفهان
* صهیونیست‌ها با حضورشان در امارات به آسانی در تیررس سلاح‌های جبهه مقاومت قرار خواهند گرفت و آسیب‌پذیری این رژیم بیش از پیش خواهد شد.
6858---0919
* اگر اهتمامی که دولت در بحث کرونا به پروتکل‌های بهداشتی کرده و می‌کند به همان نسبت به دیگر مسائل کشور از جمله بیکاری، تورم، رونق کسب و کار، مسکن، امور فرهنگی و سر و سامان دادن به شبکه ملی اطلاعات، حجاب، تدین و ... اهمیت می‌داد امروز این اوضاع اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و ... در کشور نبود. 6 سال دولت در بحث مسکن و احیای کارت سوخت و... دست روی دست گذاشت و قدمی برنداشت و هر روز به ملت و کشور خسارت وارد شد!
فرخی
* سفارت هلند به‌جای برگزاری دوره‌های آموزش کار‌آفرینی برای زنان ایرانی فکری برای رژیم پادشاهی کشور خودش بکند که این نوع رژیم در تضاد کامل با حقوق بشر و اصولا عقلانیت می‌باشد.
0609---0915
* وزیرخارجه کشورمان پاسخ بدهد چرا بعد از گذشت دو سال از بازداشت غیرقانونی آقای اسدی دیپلمات ایران در بلژیک اقدامی موثر برای آزاد شدن ایشان صورت نمی‌گیرد؟
0609---0915
* مدت شش ماه می‌شود که کادر درمان بیمارستان‌های کشور در حال درمان بیماران کرونایی هستند که باید به آنان خدا قوت گفت. متاسفانه هنوز بعضی از هم‌وطنان نسبت به رعایت نکات بهداشتی و شیوه ‌نامه‌های مخصوص مبارزه با ویروس کرونا بی‌توجه هستند که مایه خجالت و شرمندگی است.
0811---0914
* دولت تدبیری برای جوانانی که قصد ازدواج دارند و یا تازه تشکیل زندگی داده‌اند بنماید. واقعا اکثر قشر جوان از پرداخت رهن‌های سنگین و اجاره‌بها ناتوان هستند. کسانی که برای تهیه لوازم اولیه زندگی با این تورم سرسام‌آور و گرانی‌ها، همه اندوخته‌‌ها و وام‌های خود را هزینه کرده‌اند از کجا قادرند صد میلیون و دویست میلیون پول پیش و ماهانه 2-3 میلیون اجاره‌بها بپردازند؟ و تازه اگر هم شاغل باشند با یکی و دو میلیون درآمد!
6329---0992 و 7250---0919
* یکی از راه‌های کمک به افزایش جمعیت کشور رایگان کردن زایمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی است. امیدواریم این مهم مورد توجه نمایندگان قرار بگیرد.
8313---0919
* دولت که افتخار می‌کند حقوق کارمندان را طی 7 سال سه برابر کرده است پاسخ دهد پراید 9 میلیونی به 90 میلیون رسیده، مسکن متری سه میلیون که به متری 30-40 میلیون رسیده و بهای حبوبات و لبنیات و ... که چندین برابر شده است چگونه 3 برابر شدن حقوق‌ها را دستاورد تلقی می‌کنید؟
محمدمهدی رحمانی
* جهت اطلاع مسئولین بالاتر بنویسید رودخانه بهمنشیر آبادان پر از نخاله‌های ساختمانی شده که شهرداری در آن تخلیه می‌کند. در ضمن حاشیه رودخانه حد فاصل پل سوم تا جمشیدآباد جولانگاه افراد معتاد و مخفیگاه سارقین و زنان فراری شده است. با تاسف بسیار باید گفت مسئولین شهر نظاره‌گر این مشکلات هستند و کاری نمی‌کنند.
8146---0993
* از قول سخنگوی شرکت فرآورده‌های نفتی مطلب نوشتید مبنی بر اینکه حداکثر زمان انتظار برای صدور کارت سوخت 3 ماه است، بنده در تاریخ 99/2/10 خودروی خود را تحویل گرفتم همان زمان هم ایران‌خودرو به بنده اعلام کرد درخواست صدور کارت سوخت شما برای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فرستاده شده. از آن تاریخ تا امروز هنوز کارت سوخت من صادر نشده است. می‌خواستم بگویم اینکه سخنگو اعلام کرده است حداکثر زمان انتظار 3 ماه است با واقعیت تطبیق نمی‌کند.
سعیدی
* دهه اول ماه محرم ماه سوگواری امام حسین(ع) سپری شد ولی متاسفانه در ایستگاه‌های مترو هیچ نشانی از سیاه‌پوش و فضاسازی به نشانه عزاداری این ایام نیست. چگونه باور کنیم که بی‌احترامی به دستگاه امام حسین(ع) از سوی یک عده مسئول سهوی است؟
8826---0919
* اگر کسی از ما بپرسد عبارت «خسارت محض» یعنی چه؟ پاسخ می‌دهیم یعنی به مردم وعده داده شود که هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد هم چرخ اقتصاد ولی در عمل هیچ‌کدام نچرخد و مشکلات چند برابر قبل بشود.
1156---0939
* در تاریخ 99/3/28 برای تهیه کتب درسی دخترم در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت‌نام کردم و در طی مراحل ثبت‌نام مبلغ 49/000 تومان پرداخت نمودم. اما امروز که برای دریافت کتب حضورا به مدرسه مراجعه کردم مجددا مبلغ 30 هزار تومان از من مطالبه کردند و علت آن را هزینه حمل کتاب و کارگر عنوان نمودند. از آنجا که در همان سامانه دریافت هرگونه وجه اضافه تحت هر عنوان ممنوع اعلام شده است تقاضای رسیدگی از وزارت آموزش و پرورش را دارم.
داود محمدزاده
* اعلام افزایش دو برابری حق مسکن بازنشستگان تامین اجتماعی چنان خبرنگار پیگیر این مسئله در سیمای جمهوری اسلامی را خوشحال کرده بود که گویا چندصد هزار تومان افزایش یافته است. در حالی که حق مسکن این قشر مظلوم از 20 هزار تومان به 40 هزار تومان افزایش یافته است. مثلا حق مسکن شاغلین از ظاهرا 140 هزار به 300 هزار تومان رسیده است که گویا خبرنگار نیز این مطلب را به بازنشستگان تعمیم داده بود.
تاجیک
* در گذشته که قیمت املاک پایین بود شاید یک درصد بابت پر کردن یک برگ مبایعه‌نامه زیاد نبود ولی با توجه به افزایش 3-4 برابر قیمت‌های مسکن و اجاره‌بها یک درصد حق‌الزحمه بنگاهداران واقعا نجومی است آن هم برای پر کردن یک برگ
A4 که چند جمله هم بیشتر نیست. این جفاست هم در حق خریدار و هم در حق فروشنده که باید چند ده میلیون تومان که از هزینه عمل جراجی نیز بالاتر است به بنگاهداران پرداخت نمایند. مسئولین امر سامانه‌ای برای این امر در نظر بگیرند تا این قدر به مردم جفا نشود.
آذری