پیامک ها ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 8 آذر -99

 پیامک ها  ساختگی  ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

غربگرایان در حالی مردم را از حضور احتمالی یک نظامی در راس قوه مجریه می‌ترسانند که مردم خودشان نیک می‌دانند نظامیان تحت امر زعامت و ولایت در هر عرصه‌ای پا گذاشته‌اند منشأ امنیت، آرامش و پیشرفت بوده‌اند.
سید مجتبی مداین- تبریز
*
دولت از یک طرف پول صدقه به مردم می‌دهد و از سوی دیگر قیمت اجناس را در سال‌جاری برای چندمین بار افزایش می‌دهد. مرغ کیلویی 20 هزار تومان تا تاریخ 99/8/29 را به 37 هزار تومان در تاریخ 99/9/2 افزایش داد! لبنیات، حبوبات و... نیز وضع بهتری از مرغ ندارند! واقعا ناکارآمدی خود را دولت به همه نشان داده است و بازار را رها و گویا در ماه عسل به سر می‌برند و منتظر بایدن هستند تا با اولین سفر خارجی خود به تهران گره این مشکلات بی‌عرضه‌گی‌ها را باز کنند!
حسامی و فرخی
*‌
با توجه به خیانت‌های پیدا و پنهان احزاب غربگرا در کشور در طول این 40 سال و نفوذ به دولت و ایجاد خسارت به کشور، آیا زمان آن فرا نرسیده که بساط این خباثت‌ها و خیانت‌های این طیف وابسته برای همیشه جمع شود؟!
8826----0991
*
به دولتمردان عرض می‌کنم در جنگ اقتصادی هم مثل جنگ تحمیلی مدیر جهادی لازم است و اگر اهل آن در بدنه دولت نیست، شایسته است کنار رفته و آن را به اهلش بسپارند.
1173----0918
*
اگر برای کنترل قیمت‌ها هیچ یک از قوای سه‌گانه و نهادها و سازمان‌های مدعی قادر به اجرا نیستند اعلام کنید تا مردم خود سرنوشت خود را تعیین کنند و این دستور قرآن کریم است. ناتوانی مدیران دولتی اظهر من الشمس است.
8242----0915
*
من مطمئن هستم که جریان آلوده با فشار اقتصادی به مردم درصدد انتقام از مردم و نظام است تا جمهوری اسلامی دست اسارت بالا ببرد! و غربگرایان لیبرال و آلوده به زخارف دنیا، انقلاب را تقدیم شیطان بزرگ نمایند!
6759----0912
*
ضرورت دارد قانونی تصویب شود که بر اساس آن استفاده از تلفن همراه توسط کارمندان در ساعات اداری ممنوع اعلام گردد. بسیاری از کارمندان و کارکنان دولت درست در زمانی که باید جواب مراجعین را بدهند سرگرم صحبت تلفنی با گوشی همراه خود هستند.
8495---0911
*
بیش از 41 سال از احداث ساختمان بیمارستان عام‌المنفعه در کنار کارخانه رینگ‌سازی مشهد می‌گذرد. متاسفانه در این سال‌ها هیچ قدمی برای تکمیل این مرکز درمانی برداشته نشده و این بنا بدون استفاده رها شده است. چرا؟
7215---0915
*
در بهمن ماه سال 98 برای خرید یک دستگاه کوئیک مبلغ سی میلیون و هفتصد هزار تومان به حساب شرکت سایپا واریز کردم. قیمت تمام شده آن را 61 میلیون تومان اعلام کردند و حالا که برای تحویل خودرو مراجعه کردم با رقم افزایش 35 میلیونی مواجه شدم یعنی قیمت 61 میلیون به 96 میلیون رسیده است. ظرف ده ماه به حقوق من کارگر چقدر اضافه شده است که این شرکت چنین جفایی در حق مشتری می‌کند؟ از دستگاه قضایی و دیگر متولیان امر درخواست می‌کنم به این اجحاف‌ها رسیدگی کنند.
معصومی
*
در 8 ماه گذشته برای چندمین‌بار است که قیمت شیر گران می‌شود. این گرانی‌ها هیچ کدام ارتباطی به تحریم‌ها ندارد و همه از بی‌مسئولیتی دولت و دولتمردان است.
7215---0915
*
در کدام کشور روی زمین مانند ایران در طول 8 ماه قیمت اجناس چندین مرتبه افزایش پیدا می‌کند. خنده‌دار اینکه دولتمردان خود را مدیر موفق معرفی کرده‌اند. تقصیر مردم چیست وقتی که دولتمردان ناکارآمدند.
8455---0912
*
چرا هیچ مدیریتی نسبت به مسائل بازنشستگان صورت نمی‌گیرد؟ ما قشر از کارافتاده دردمان را به چه کسی که گوش شنوا داشته باشد بگوییم؟ تنها تریبونی که برای انعکاس حرف ما در کشور وجود دارد همین ستون در روزنامه کیهان است، لطفا شما بخواهید و قلمی بزنید که این سازمان فکری به حال ما بکند.
4038---65
*
گویا از وقتی که در ستاد ملی مبارزه با کرونا با ایمنی گله‌ای ارائه شده از سوی ملک‌زاده معاون وزیر بهداشت مخالفت می‌شود و قرنطینه همگانی به اجرا گذاشته شده ایشان دست به استعفا زده است. متاسفانه چیزی که برای بعضی دولتمردان کم‌ارزش شده جان مردم می‌باشد.
3104---0912
*
در مورد دولتی که از عهده توزیع چهار قلم از مایحتاج زندگی مردم برنمی‌آید چه باید گفت؟ دولت ناتوان در این حد واقعا نوبر است.
1050---0930
*
در کارساز بودن تعطیلی‌های دو هفته‌ای شکی نیست اما راهکارهای دیگری هم می‌توان کشف کرد و ارایه داد تا مسئولین امر تصمیم بگیرند و اثر آن هم شاید بیشتر از تعطیلی دوهفته‌ای باشد.
9239---0922
*
بعد از یک ساعت که پشت در بانک در صف ایستاده و کلی لرزیدیم از سرما و از ازدحام جمعیت می‌خواستیم خفه شویم! وقتی نوبتمان شد رفتیم داخل شعبه با کمال تعجب دیدیم دو نفر پاسخگو هستند؟! این چه تدبیری است که بانک با یک سوم سر کار باشند و جمعیت در زیر برف و باران بلرزند؟!
1382---0915
*
خدا نگذرد از کسانی که پست و مسئولیتی را پذیرفته‌اند که از عهده تنظیم و مدیریت 4 قلم مایحتاج روزانه مردم عاجزند و ناتوان!
1050---0930
*
با توجه به وضعیت وخیم کرونایی کشور چه ضرورتی دارد که سوپرمارکت‌ها هم تا پاسی از شب باز باشند؟! چرا سر شب تعطیل نمی‌شوند؟!
دشتی
*
فشارهای دشمنان هرچقدر هم شدید باشد مردم ما مقاومت در برابر دشمن خارجی را آموخته‌اند و فشارها را بی‌اثر کرده‌اند ولی باید مراقب دشمنان و منافقین و خائنین داخل بود که پیاده‌نظام دشمنند و بر چهره دشمن پوست بره کشیده و او را وارد کشور کرده‌اند و با کمال تاسف برخی از این خائنین به درون دولت نیز نفوذ کرده‌اند باید با هوشیاری و مراقبت به حول و قوه الهی از این پیچ تاریخی عبور کنیم.
8612---0912
*
مسئولین اجرایی! خودتان قضاوت کنید طی این 8 ماه که از سال 99 گذشته است بفرمایید چند بار قیمت اجناس در کشورمان که به قطع و یقین در دنیا نفر اولیم با افزایش روبرو شده است؟! سه بار، 5 بار، 20 بار یا روزانه؟! این چه کاربلدی و مدیریت است؟! واقعا کدام کشور مدیران اجرایی چون دولت تدبیر دارد؟!
8455---0912
و 3949---0912 و 2842---0910
*
قابل توجه ستاد ملی کرونا و پلیس راهور! عدم پیش‌بینی ساز و کارهای کنترلی مناسب چه امکانات و تجهیزات و چه پایوران در پلیس راه‌های خروجی شهرها مثلا عدم تعبیه چندین گیت عبوری و عدم تفکیک مسیر عبور خودروهای عمومی و شخصی کنترل‌ها را سخت و غیرممکن و خسته‌کننده کرده و باعث ایجاد ترافیک کیلومتری خودروها در خروجی شهرها می‌شود...!
2075---0914
*
برخی پایه‌های تیر برق و علائم رانندگی معیوب در معابر باقیمانده که باعث حادثه هستند. از مسئولین امر درخواست می‌شود نسبت به جمع‌آوری پایه‌های معیوب اهتمام ورزند!
6027---0912
*
اخیرا بانک مرکزی، ایران‌چک پنجاه هزار تومانی را منتشر کرده که رنگ و مشخصاتش بسیار شبیه پانصد تومانی و پنج هزار تومانی می‌باشد و اگر فردی کمی بی‌توجه باشد آن را به جای پانصد تومان و پنج هزار تومان مبادله می‌کند! بر مسئولین امر انتقاد جدی وارد است که چرا در رنگ آن تغییری ندادند که چنین اشتباهی صورت نگیرد. سلیقه چیز خوبی است که در اینجا لحاظ نشده است!
ابراهیم مهربانی- گنبد کاووس 5431---0912 و 2057---0903
*
این چه تبعیضی است که حقوق بازنشستگان کشوری را 70 درصد اضافه کرده‌اند ولی حقوق ما بازنشستگان تامین اجتماعی فقط 15 درصد اضافه شده است، این همه تبعیض برای چیست؟9961---0902