پیامک های ساختگی و دروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

 دروغ نامه کیهان 11-آبان-99

پیامک  های ساختگی و دروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

به ماکرون خبیث توصیه می‌کنم کتاب گوستاولوبون فرانسوی در مورد تأثیر تمدن اسلامی در پیشرفت غرب را یک بار مطالعه کند بعد مثل درازگوش عربده بکشد.
8313---0919
موج جدید اسلام‌ستیزی در فرانسه ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است، پیامبری که روزی در مکه به عدد انگشتان دست هم یار و یاوری نداشت بعد از گذشت 1400 سال نزدیک به دو میلیارد نفر از جمعیت کره زمین به او ایمان آورده‌اند، این وعده خداوند است که در سوره توبه آیه 33 بیان شده است. اخراج سفیر فرانسه کمترین پاسخ به وقاحت ماکرون است.
بخشی‌زاده7327---0912
هرکس می‌خواهد سردمداران دول غربی بخصوص فرانسه را بهتر بشناسد به تاریخ ناپلئون که در زمان فتحعلیشاه بوده است مراجعه کند و بعد از آن تاریخ 8 سال جنگ تحمیلی و شرکت مؤثر فرانسه در تلاش برای براندازی نظام و بعد از آن فتنه 88 و پس از آن هم همین حرکت پلیدی که رئیس‌جمهور این کشور انجام داد. ما از این سردمداران که شکمشان از حرام پر شده هیچ وقت انتظاری نداشته و نداریم همچنین از کسانی که چشم یاری به حمایت آنها دارند.
1361---0368
* 37 
صفت برای دولت آمریکا به مناسبت 13 آبان نوشته‌ام که عبارتند از: بزرگترین دولت تروریستی جهان، بزرگ‌ترین دولت تروریست‌پرور در جهان، بزرگترین ناقض حقوق‌بشر، شیطان بزرگ، جنایتکار، قلدر، مکار، اخاذ، باجگیر، متجاوز، یاغی، بی‌رحم، استعمارگر، استثمارگر، وحشی، وقیح، حیوان صفت، ظالم، ستمگر، دروغگو، ابله، آتش‌افروز، گستاخ، متهاجم، حیله‌گر، زورگو، فتنه‌گر، خبیث، دیکتاتور بین‌المللی، خائن، کینه‌توز، گرگ‌صفت، جفاپیشه، نمک‌نشناس، کلاهبردار، نژادپرست.
1800---88
ژن خوب سید حسن نصرالله (حفظه‌ا...) فرزند برومند حیدر است که علیه هتاکی‌های فرانسوی‌ها به پیامبر اعظم(ص)  موضعی پیامبر پسند گرفت... جا دارد دولت صاحبان چنین ژن‌هایی را استخدام و بکارگیری نماید!
8853---0912
ضمن احترام به رئیس‌جمهور، عرض می‌کنم متأسفانه دولت تدبیر نه دوست‌شناس بود نه دشمن‌شناس و حتی ملت خودش را هم نشناخت؟!
6858---0919
مسئولینی که توان مدیریت جامعه و جلوگیری از هرج و مرج و گرانی‌های افسارگسیخته را ندارند چگونه حاضرند بر سر پست و مسئولیتی باشند که فردا از پاسخ دادن به آن در دادگاه عدل الهی عاجز خواهند بود؟!
220---0935
آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان گفته ما با مردم چیز محرمانه‌ای نداریم. عرض می‌کنیم چرا الان که دشمن سرشان کلاه گذاشته از صداقت با مردم حرف می‌زنند.
5485---0912
عوامل گسترش و یا کاهش کرونا تنها امور مادی و بهداشتی نیست. چرا به امور معنوی مانند توبه و بازگشت به خداوند، ترحم به یکدیگر، دعا و استغفار که از عوامل اصلی رفع این بلاست اشاره‌ای نمی‌شود؟
سیدطباطبایی
دانش‌آموزان باید طوری در مدارس تربیت شوند که با گرفتن دیپلم بار علمی، کاربردی، فنی، آشنایی با قوانین کشور و علوم عمومی مرتبط با کار و زندگی را بدانند و بتوانند به فعالیت بپردازند نه بی‌هنر و کاسه چه کنم چه کنم پیش دیگران به دست بگیرند!
0685---0916
برخی دخترخانم‌ها و یا اطرافیان که اظهار می‌دارند آدم‌ یک بار عروس می‌شود و نمی‌شود مراسم جشن گرفته نشود پاسخ دهند مگر آدم‌ها چند بار می‌میرند؟! وقتی شرایط برای جشن مهیا نیست چرا مرگ اطرافیان خود را رقم بزنیم. چاره‌ای جز این نیست که پا روی نفس گذاشته از این یک عمل بگذریم تا مبادا با دست خود مرگی را رقم بزنیم.
1724---0910
افرادی که به سبب اختلاس و دست‌اندازی در بیت‌المال مثلاً هزار میلیارد تومان از کیسه بیت‌المال بردند زندانی شدند و اموال اینها هم الان ضبط شده است تا به وضعیتشان رسیدگی شود، در زمانی که این اتفاق افتاده است قیمت دلار مثلا 10 هزار تومان بوده است، الان که دلار به حدود 30 هزار تومان رسیده است، این افراد علاوه بر اینکه آن مالی را که ضبط شده می‌فروشند و سبب آزادی خود می‌شوند، مبلغ زیادی هم برایشان باقی می‌ماند که می‌توانند باز به حیات کثیفشان ادامه دهند. قوه قضائیه به این نکته توجه کافی کند که افرادی که به سبب اختلاس به زندان رفته‌اند مابه‌التفاوت رشد سرمایه را محاسبه کند، نکند یک مفسد را بخاطر هزار میلیارد تومان زندان کرده باشند و اموالش را تصرف کرده باشند ولی همان مال الان تبدیل به 50 هزار میلیارد تومان شده است. پول را می‌دهد و از زندان آزاد می‌شود، طلبکار نظام هم هست.
تقوی از منطقه 12 تهران 2070---33
تکلیف بازنشسته‌هایی که حقوق مهرماه آنان افزایش نداشته چه می‌شود؟ حقوق مهر ماه بنده با مدرک کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی و 30 سال خدمت دو میلیون و 600 هزار تومان می‌باشد.
7987---0936
اداره راهنمایی و رانندگی همان گونه که در جریمه کردن رانندگان متخلف مصمم است، در مورد راه‌اندازی چراغهای راهنمایی که اکثراً در تقاطع‌های خیلی خطرناک، خاموشند و باعث تصادفات مکرر می‌شوند مصمم باشد اگر وجود این چراغها ضروری نیست آنها را جمع‌آوری کنند و اگر لازم است نسبت به راه‌اندازی و سرویس آنها اقدام کنند.
اسماعیلی
شش و نیم میلیون تومان حق جانبازی از سال 89 که پراید 6 میلیون تومان بود طلب‌کارم حالا که پراید از 120-130 میلیون عبور کرده، طلب ما چقدر ارزش دارد؟! قراردادهای یک ساله میلیاردی فوتبالیست‌ها به موقع پرداخت می‌شود ولی طلب اندک ما سالها و گاهی یک نسل باید بگذرد تا دریافت کنیم!
جانباز بازنشسته فرهنگی
بلوکه شدن دارایی و حساب بانکی افراد متوفای سرپرست خانواده، در این ایام کرونایی و اوضاع سخت معیشتی، کابوسی است که خانواده‌ها را به شدت در تنگنا قرار داده است. چون روند کهنه و قدیمی و زمان‌بر جهت دریافت انحصار وراثت و امور بیمه و... مشکلات خانواده‌ها را مضاعف خواهد کرد. شایسته است مسئولین امر فکری اساسی و عاجل نمایند.
عبداللهی
از اینکه قانون خدمات کشوری پس از سالها تاخیر به نحوی با فاصله کم برای بازنشستگان اجرا شد از مسئولین متشکریم، اما سؤال بنده این است لطفا از آقایان نوبخت و شریعتمداری بپرسید که پس از گذشت حدود 13 سال، ما بازنشسته‌ها با دریافتی ناقص ماهانه دوام آورده‌ایم، و حتی پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از سال 90 نیز ناقص پرداخت شده، آیا ما بازنشسته‌ها مطالباتی در طی این چند سال تاخیر از دولت محترم داریم یا خیر؟! لطفا رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز نظر خود را اعلام کند.
بازنشسته آموزش و پرورش- رضوان‌شهر
به بیشتر کارکنان شهرداری زمین واگذار شده و با ساخت این زمین‌ها صاحب مسکن شده‌اند. با این حال یارانه مسکن به آنان پرداخت می‌شود. علی‌القاعده یارانه مسکن به کارکنانی باید تعلق بگیرد که فاقد مسکن باشند. غرض اینکه جلوی این کار باید گرفته شود.
رسولی
از ساکنین خیابان 17 شهریور، منطقه 12 تهران هستم. از مسئولین وزارت ورزش و جوانان خواهشمندم بازدیدی از ورزشگاه سمیه واقع در کوچه شهید متخاوری (مجاور بلوار قیام) داشته باشند و تکلیف این ورزشگاه را که مدت زیادی است تخریب و به حال خود رها شده و مشکلات فراوانی را برای اهالی محل ایجاد نموده است روشن کنند. خصوصا اینکه سال‌هاست برای احداث مترو فضای زیادی از محل تخریب‌شده و بر مشکلات مردم منطقه اضافه نموده است.
حسینی