4 فوتی کرونا در هرمزگان در 8 فروردین

 4 فوتی کرونا در هرمزگان در 8 فروردین9-فروردین-1400

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز اخیر متأسفانه 4 نفر بر اثر ابتلای به کرونا جان خود را از دست دادند.4 فوتی کرونا در هرمزگان در 8 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر فاطمه نوروزیان امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در هرمزگان اظهار کرد: متأسفانه در ۸ فروردین ماه 4 نفر از هم استانی‌هایمان را در اثر عوارض ناشی از کرونا از دست دادیم.

وی افزود: 4 فوتی شبانه روز اخیر شامل (مرد ۴۱ساله مبتلا به کرونای جهش‌یافته در بندرلنگه، زن ۷۳ساله در بستک، زن ۸۵ساله در پارسیان و یک زن باردار ۲۷ساله در بندرعباس بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که در شبانه روز اخیر 55 نفر نیز در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، شمار کل موارد بستری کرونا در بیمارستان‌های استان را 150 نفر عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: 35 نفر نیز اکنون در آی‌سی‌یو بستری هستند که حال 6 نفر از آنان وخیم است.

دکتر نوروزیان شمار کل موارد فوتی در هرمزگان را نیز 1054 نفر عنوان کرد.

وی همچنین اضافه کرد: 4هزار و 382 نفر نیز تاکنون در استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: 5 مورد مثبت کرونای انگلیسی نیز در استان شناسایی شد که شمار مبتلاشدگان قطعی کرونای جهش‌یافته را به 486نفر رساند.